![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]()
Onkohan nää saman sepän tekemiä? ![]()
__________________
Arguing with an engineer is a lot like wrestling in the mud with a pig, after a couple of hours you realize the pig likes it. |
#2
|
|||
|
|||
![]()
näyttää epäilyttävästi melko samalta..
![]() tuokaan putki ei varmasti kovin vaikea tuonne ois ollut pelkästään vaihtaa.. no kukin tyylillään... ![]() |
#3
|
|||
|
|||
![]()
saako hj:n leimattua kun on kori ja runko pätkästy?
|
#4
|
|||
|
|||
![]()
onhan näitä lyhennettynä leimattu.. kun ei akselin-väliin koske.. kyselin konttorilta, mutta k1 launeella ne ei pystynyt sanomaan mitään (puolesta, eikä vastaan ennenkun tutkivat papereita.. )
siinä uskossa mää ton katkasin, että saa ![]() itse opiskeluna oon yrittänyt löytää lappua/säädöstä, mutta turhaan tarvihee lähtee kyselee konttorilta, ellei joku palstalainen mikä muutoksen on tehnyt niin hieman pohjustaisi asiaa ![]() |
#5
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() |
#6
|
|||
|
|||
![]()
tänään tällästä...
takarunkoo sisältä.. korinkaan puoli ei ihan terveeltä näyttänyt.. palkissa on pikkasen paskaa.. näyttää olevan tuo oikea palkki hieman vinossa tai sitten se vaan näyttää.. kävin tosiaan hommaa 100x50 palkkia mutta tuohan ois 120x50 lähempänä.. katotaan miten sen kanssa nyt sitten menee.. tukivarret tuli puhalluksesta ja maalauksesta jatkuu varmaan ens vuoden puolella uudella takarungon tekemisellä.. oisko jollain tietoa kuinka paljon on 60:sen akseliväli?? muutama mätä kuva on lissää tuolla profiilissa, kaikki on varmaan nähny niitä jo tarpeeks tässäkin topicissa... ![]() |
#7
|
|||
|
|||
![]()
nonii...
vuas vaihtu ja jatketaan taas hommia.. etuakseliin tuli tavarata, jos joskus sinne asti pääsee.. varaosa hojosta tuli leikattua kattoon korjauspalat.. vanha paskakasa-runko sai toimia vähän mallina uudelle sain tehty TARKAN astemitan hommaankin.. ![]() uutta rupee syntymään.. ja tänään sai molemmat tehtyä "heppi" valmiuteen seuraavan mielessä tuo korikannakeen korjaaminen tai siis koko palkin vaihto.. tuli tehtyä tuo runko nyt 100x50 palkista, mutta eiköhän se sinne asennu kun laitetaan vähän alkumatkaan lisää tavaraa.. jatkamme tällä.. ![]() |
#8
|
|||
|
|||
![]()
missä autossa tollaset nelilinkkivarret on...ja mikä on reikäväli ?
|
#9
|
|||
|
|||
![]()
tosta pätkimisestä vaan että akseliväli ei saa muuttua eli on pyhä (ellei ole muuttunut vuosien saatossa)itse jatkoin 30 cm että sai pakettiautoksi tuli kuitusen kuutiot täyteen (3 M/2 ) siinä jatkamisessa sama pätee lyhentämiseenkin ( olen kyllä rantakirpun tehnyt ja lyhentänyt en muista oliko 30 cm siinä kyllä akseliväli lyheni laillisesti) ainua sääntö molemmissa on että mahdolisen kolarin seurauksena pitäisi mennä kasaan samalla tavalla kuin ennen muutosta kantavaa rakennetta ei saa poistaa eikä lisätä siis katkaisu kohdat pitäisi leikata kerroksitain erikohdista että päälypelti leikataan vaikka sisäpeltiin varratuna 10 cm eri kohdasta ...saakohan kukaan selvää tästä selityksestä
|
#10
|
|||
|
|||
![]()
eipä oo tullu vieläkään käytyä kysymässä tuota pätkäsyä
![]() Kuutioistahan ei vissiin oo niin väliä kun on huoltoauto... "sisäpeltiähän" tuossa ei varsinaisesti oo, siis "kotelo rakennetta".. taas sain vähän paikkaa laitettua helmaan Kannatinpalkkia sinnepäin.. putki sisää ni ei mee kasaan.. sitten taka-akselille saapui tälläinen ![]() tästä taas jatketaan.. |
#11
|
|||
|
|||
![]()
Tuota kannatin palkkia modasin vähän .. ei jakasanu lähtee tekee täysin samanmoista..
VAnha: Hojiin allakäyneet tietää millänen se on joskus ollut ![]() Nyt tuli tällänen.. Sitten pääs vähän toista puoltakin alottelee. postiivistä oli se, että kuskin puolen helmaa ei oltu koko matkalta vaihdettu ![]() Taasen kuskin lattiassa oli korjauksia vissiin useita päällekkäin.. joka taas vei aikaa, kun niitä joutu hakkaamaan "vasaralla" auki.. helpompi olisi ollut taas kun näitä paikkoja ei ois hitsattu/vedetty paskalla umpeeen, mutta minkäs teet.. Ihmeellistä sinänsä, että nää ruostuu... Tuossa reijässä tais olla kahdet paikat päällekkäin ja auton omatkin ruosteiset pellit sieltä vielä alta löytyi... ![]() Kannatin palkista kuitenkin paljastui ihan tuoretta tavaraa, mihin on sitten mukava täpätä pelti kiinni samanlailla kun se siinä on ollutkin.. Masentavia hommia.. onneks tässä on se hyvä puoli, että NE LOPPUU JOSKUS.. ![]() Ettei elämä kävis liian helpoksi piti saada kesäksi ranteenvenytin sekin pienellä rojektilla pitäis ajokuntoon saattaa.. Vm-90 600 cbr ja ajettu vasta sisään 110tkm.. ![]() To DO: listaa silläkin on jonkun verran... JA ettei kävis vielä liian helpoksi, niin tuli ostettua siskon likalle skootteri pääseepähän sekin 2-pyörästen maailman aloittaa.. tässä on tosin vaan huolto ja paanalle.. Myöskin kesä kolkuttaa tosiaan uhkaavasti ovelle.. pitäsi noita american rautojakin entrata taas kesän menoihin ....... |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myydään Osina hj 61 ja hj 60 Nyt lähtee halvalla! | kauhanen | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 36 | 29.11.2011 10:01 |
Myydään hj 60 akselit ja hj 61 lukko murikat | jeppe__ | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 04.07.2009 14:53 |
Myyty Käyttämätön timbertech-vinssi ja 60" hi-lift ja käytetyt hj 60 iskarit | khp78 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 6 | 08.05.2009 19:44 |
FJ 60 / 62 VERSUS HJ 60 / 61 , 4" korotus | Houjou | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 03.03.2008 18:10 |
M: Hj-60 -82 3 hlö ex-jollapaku + Hj-60 kori | MakeO | O/M/V Muut | 16 | 02.07.2006 01:40 |