![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Bertassa tulee kyllä käytettyä mahdollisuutta vaihtaa suuntaa. Niin ja tuo tökkiminen, joo. totta. Paremmin tuo tuossa LJ'ssä istuu ku vakiona bertassa, pitäs siirtää syyläriä ja sitte nuo lehdenpäät on kuitenki siellä kaaaaukana edessä. Renkailla auttaminen on kyllä mun mielestä tosi tärkeetä, oon monet kerra pelastanu vaijerin sillä. Yleensä joka vinssauksella laitan jossain vaiheessa jakolaatinkon vetämään, ku sinkki on tarpeeksi tiukalla tai muuten tuntuu että pääsis jo omin voimin, no mulla tuota kokemusta on niin kovin vähän. 8mm sinkki menee BJ'llä 1 pesässä poikki eikä edes tyhjäkäynti juuri laske joten varovainen saa olla ku se on niin tunnoton. Vai onko se vakio vaijeri nyt sen 8mm vaiko ohkaasempikin jopa.. Hyvän vinkin sainki, vetää aina nelosella, tyhjäkäynnillä. BJ'n voi vetää vaikka sammuksiin eikä mitään hajoa ja tarvittaessa saa vauhtia reippaasti sen ku pikkasen kaasuttele. Note! This message was posted anonymously! |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
m:toyotan mekaaninen vinssi | ylli84 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 3 | 05.04.2008 15:24 |
m:toyotan mekaaninen vinssi | ylli84 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 05.02.2008 17:46 |
M:Toyotan mekaaninen vinssi | juhoke | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 18.10.2007 07:11 |
m.toyotan mekaaninen vinssi | cvy | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 5 | 14.04.2007 14:18 |
M: Toyotan mekaaninen vinssi | Viltsu | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 5 | 28.12.2006 11:08 |