Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 18.12.2013, 19:57
SukiSuki:n Avatar
SukiSuki SukiSuki ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 31.01.05
Sijainti: AKAA, Finland.
Viestit: 689
Perusasetus

Itse kanssa tota Trapperia toisena vaihtoehtona katselen.

Se ois 3k€ halvempi ja samoilla vehkeillä paitsi ei kärryllä.

Sitten se ois tieliikenne malli (se ajoneuvoveron osuuskin on yi 1k€)

Tieliikennemallin hyvä puolet : - Saa ajaa lujempaa.
- 2henk.

huonot puolet : - Vakuutus kalliimpi ( mutta ei paha siltikään)
- Katsastukset

Eli tuo Trapperi

http://www.nettimoto.com/trapper/400xl/648886

__________________
--- Dodge RAM 2500 5.9 Td -01 ---
--- Cadillac DeVille -67
--- Polaris Sportman 550XP
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 18.12.2013, 20:11
gr patrol:n Avatar
gr patrol gr patrol ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 01.11.12
Sijainti: nurmo
Viestit: 355
Perusasetus

älä vaan 400 trapperia osta, se on kaasari koneella ei ole hidasta puolta ja muutekin paljon vikaa enemmän kun 500efi:ssä. 400 trapperis ei kytkin rumpu eikä kytkin kauaa kestä auraus hommissa. , jos trapperin ostat niin 500efi tai 700efi.
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 18.12.2013, 20:22
Rölli Rölli ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 20.11.04
Sijainti: Pöytyä
Viestit: 1.935
Perusasetus

Kyllä mää laskisin tieliikennemallin huonoihin puoliin myös rajoitetut tehot...

Traktoreissa taas on tehot tallella mut vauhti puuttuu. Mun mielestä silti se käyttökelpoisempi rajoitus. Ei ole turhia kuristeltu niin tukkimetsässä ja lumentyönnössä on voimaa takana.
Ja kuuleman mukaan ainakin can amiin saa helposti napin millä saa ohitettua rajoittimen jos vauhtia kaipaa.
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 18.12.2013, 20:29
Samppa79:n Avatar
Samppa79 Samppa79 ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 18.07.04
Sijainti: Joensuu, .
Viestit: 903
Perusasetus

Hommasin pojalle kiinan ihmeen, merkkiä en muista. Takavetoinen variaattorilla. Oli epäkunnossa. Pari iltaa värkkäsin sähköjen kanssa ja siitä asti on pelannu. Laatu yllätti ainakin minut. Melkein uskaltaisin sotkeentua nelivetoiseenkin näillä kokemuksilla. Katemuovit noissa ei kestä mutta se ei vaikuta kulkemiseen.
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 18.12.2013, 20:31
SukiSuki:n Avatar
SukiSuki SukiSuki ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 31.01.05
Sijainti: AKAA, Finland.
Viestit: 689
Perusasetus

Blade?? Massaa ois...

http://www.nettimoto.com/tgb/blade/905306
__________________
--- Dodge RAM 2500 5.9 Td -01 ---
--- Cadillac DeVille -67
--- Polaris Sportman 550XP
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 18.12.2013, 21:11
liero:n Avatar
liero liero ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 01.01.05
Sijainti: jämsä finland
Viestit: 870
Perusasetus

tuo kyseinen linkittämäsi polle malli on 1 paikkainen ,ainakin tuo mun härpätin on...
ainakin 2012 mallin kojeessa on nopeuden rajoitin sähköinen ja ohitettavissa katkaisemalla yksi johto. mutta niinhän ei saa tehdä ,eihän...

rajoittimen toiminta on tosin tuossa hieman ärsyttävää, laite ei vaan tasaiseen hyydy siihen 40, vaan kulku on rajoitintavasten hieman sellaista soutaa/huopaa menoa. itte tulee ajettua rajoitin pois päältä mutta silti aina sitä neljää kymppiä... ei silti mulla nuo pykälän isommat renkaat vispaa niin että ei kyllä tee mielikään ajella kovempaa.
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 18.12.2013, 22:57
gr patrol:n Avatar
gr patrol gr patrol ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 01.11.12
Sijainti: nurmo
Viestit: 355
Perusasetus

trapperista vielä että tieliikenne mallista saa rajoittimet helposti pois, vakiona kulkee noin 85km/h ja kiihtyy aika laiskasti, eikä vääntöä oikein ole. rajoittimien poiston jälkeen kulkee noin 85-90km/h, kiihtyy ja vääntää paljon paremmin, sitten jos haluaa vielä tehoa enemmän pitää variaattoria roplata, trapperin 500efi ja700efi mallissa on tosi pitkä välitys hitaalla vaihteella joten metsäajossa kytkin luistaa tosi helposti kun ei moottorissa ole niin paljon tehoa mitä tarvisi olla noille vakio välityksille. mutta variaattorin laiton jälkeen tehoa on. 400xl mallilla ei pääse sitäkään vähää metsässä mitä 500-700 pääsee. on aivan onneton, se on vaan maantie ajoon.
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 19.12.2013, 16:53
SukiSuki:n Avatar
SukiSuki SukiSuki ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 31.01.05
Sijainti: AKAA, Finland.
Viestit: 689
Perusasetus

Se ois sitte huomenna testi ajopäivä.

Saas nähdä lähteekö joku mukaan kotio?
__________________
--- Dodge RAM 2500 5.9 Td -01 ---
--- Cadillac DeVille -67
--- Polaris Sportman 550XP
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
mönkijät tapor69 Tapahtumat 4 11.12.2013 11:23
Kaikki mönkijät kilpiin tulevaisuudessa? Timo_L Linkit 19 23.10.2012 21:32
omavalmiste mönkijät mailmalla ja kotimaassa psychobilly Linkit 7 09.03.2011 18:55
Tenavien mönkijät MoggiMies Chit-Chat 12 04.06.2007 08:59


Sivu luotu: 10:48 (GMT +2).