![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]()
Lainaus:
Tulisi kyllä tarpeeseen uusia kaikki kerralla, mutta tuo lompakko laihanpuoleinen ![]()
|
|
|||
|
|||
![]() jouset
seinäjoen jousi ja maasturimattila.
nuilta ainaki jonkulaisia saapi. parinsatasen kieppeillä kappale muistaakseni.. |
|
||||
|
||||
![]()
Pelkkä norra maksoi pajakulmalla 80€, latit varmaan vähemmän.
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
|
|||
|
|||
![]()
Vallillan takomolla olis vuosi sitten maksanut jouset HJ:n kaikkiin nurkkiin n. 1000€
|
|
|||
|
|||
![]()
Jos paino sanalla edullinen, niin purkupakoista yhdistelemällä. Itse olen joitakin yksittäisiä lehtiä teettänyt vallilassa. Bj:hi laitettiin hiukan orkkista pitemmät norrat ja apunorrat. Nämä siis mittatilauksena. Muuten olen vaihtanut katkenneita lateja romukasan parhaisiin. Rälläkkä käteen ja sopivaan mittaan. Pajavasaralla sopiva kaari. Ei varmasti vastaa tehdasuusia pakkoja, mutta ei ole yhtä kallistakaan.
|
|
||||
|
||||
![]()
Entäs milneriltä englannista.? aika eudullisia ovat mutta laadusta ei tietoa.
Kertokoon ken voi.. |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Kiitoksia paljon neuvoista (taas) ! ![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
mistä autotalli edullisesti?? | tikkukuski | Chit-Chat | 27 | 21.04.2012 16:25 |
Mistä edullisesti ylikokomäntiä? | jyrden | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 08.01.2012 13:42 |
Mistä hojoon esikammiot | Ruusulehto | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 22.10.2011 19:07 |
Mistä uudet jousipakat halvalla??? | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 05.10.2005 13:43 | |
mistä iskarit hojoon? | hj | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 26.04.2005 19:30 |