![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#11
|
||||
|
||||
![]()
perjaatteessahan mun ei tarvitsis jatkaa polttoaineen täyttö ja huohotinputkea eikä polttoaineen tulo & paluuletkuja jos nostan tankkia myös sen 7cm ylöspäin.
-tällöin olis työtä vähemmän ja lisäetuna saisin tankkiakin ylemmäs eli enempi turvaan. Tiedän ettei ohjauslaitteita saa hitsata eikä niitä saisi edes lämmittää mutta eipä ole juuri vaihtoehtoja ellei sinne saa helposti palikkaa väliin. iso keppi ei vaadi lisätilaa? syyläriä joutuu varmaan myös laskemaan ja varmaan samalla myös öljynlauhdutinta mutta kiva tietää että jarruletkujen kanssa ei tule ongelmia. ovat hankkeen suurin investointi heti korotuspalikkojen ja pulttien kanssa. sattuisiko ketään tietämään orkkis pulttien miittoja? pituus, paksuus ja nousu? Viimeksi muokannut A.I : 18.12.2013 00:14 |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Nissan King KING CAP 4x4 WD | kona | Tekniikka & Jutustelu | 26 | 03.09.2018 12:08 |
Nissan king cap | tomppaa | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 28.08.2011 10:04 |
Myydään / Vaihdetaan M/V 4x4 nissan king cab | Rekisteröimätön | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 29.01.2011 10:42 |
M:Nissan king cap | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 21.04.2007 11:31 | |
M. Nissan King Cap -91 | Heze.R | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 03.04.2007 23:22 |