Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #11  
Vanha 18.12.2013, 00:12
A.I:n Avatar
A.I A.I ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 05.06.12
Sijainti: Salo
Viestit: 877
Perusasetus

perjaatteessahan mun ei tarvitsis jatkaa polttoaineen täyttö ja huohotinputkea eikä polttoaineen tulo & paluuletkuja jos nostan tankkia myös sen 7cm ylöspäin.
-tällöin olis työtä vähemmän ja lisäetuna saisin tankkiakin ylemmäs eli enempi turvaan.

Tiedän ettei ohjauslaitteita saa hitsata eikä niitä saisi edes lämmittää mutta eipä ole juuri vaihtoehtoja ellei sinne saa helposti palikkaa väliin.

iso keppi ei vaadi lisätilaa?
syyläriä joutuu varmaan myös laskemaan ja varmaan samalla myös öljynlauhdutinta mutta kiva tietää että jarruletkujen kanssa ei tule ongelmia. ovat hankkeen suurin investointi heti korotuspalikkojen ja pulttien kanssa.

sattuisiko ketään tietämään orkkis pulttien miittoja? pituus, paksuus ja nousu?

Viimeksi muokannut A.I : 18.12.2013 00:14
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Nissan King KING CAP 4x4 WD kona Tekniikka & Jutustelu 26 03.09.2018 12:08
Nissan king cap tomppaa Tekniikka & Jutustelu 1 28.08.2011 10:04
Myydään / Vaihdetaan M/V 4x4 nissan king cab Rekisteröimätön O/M/V Ajoneuvot 3 29.01.2011 10:42
M:Nissan king cap O/M/V Ajoneuvot 0 21.04.2007 11:31
M. Nissan King Cap -91 Heze.R O/M/V Ajoneuvot 0 03.04.2007 23:22


Sivu luotu: 14:20 (GMT +2).