![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
no nyt löyty tälläinen.. Akselipainoja: Land Rover Range Rover (-87) Tyyppikatsastustodistus 5180011804 Etuakseli: 1200kg Taka-akseli: 1505kg Land Rover Defender 110 (-97)(Diesel) Tyyppikatsastustodistus 5181041801 Etuakseli: 1200kg Taka-akseli: 1750kg Land Rover Defender 110 (-97)(Bensa) Tyyppikatsastustodistus 5181041802 Etuakseli: 1200kg Taka-akseli: 1850kg Land Rover Defender 130 Tyyppikatsastustodistus 41810313 Etuakseli: 1580kg Taka-akseli: 2200kg Nissan Patrol MK160 (-85) Tyyppikatsastustodistus 5900061801 Etuakseli: 1300kg Taka-akseli: 1550kg Toyota LJ70 (-87) Tyyppikatsastustodistus 5905091801 Etuakseli: 1050kg Taka-akseli: 1420kg Toyota BJ40 (-77) Tyyppikatsastustodistus (5905041806) Etuakseli: 1020kg Taka-akseli: 1350kg Toyota HJ60 (-81) Tyyppikatsastustodistus 5905061801 Etuakseli: 1300kg Taka-akseli: 1600kg jos ne pitkän patrollin akselimassat on sen 1500kg niin eihän ne patrollin varret sitten käy meitille..
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
2.8gr taka akseli massa 1520kg. 4.2diesel muistaakseni oli aika paljon isompi ja samoin y61 patrollissa.kaikissa saman tukivarret takana.
|
|
#3
|
||||
|
||||
|
Muutoskatsastuksessa voi käyttää molempia massoja.
Jos otteessa on eri massat, kun siellä tyyppikilvessä olevat valmistajan ilmoittamat, ne voi muuttaa. Eli HJ:ssa voit katsastuksessa käyttää otteesta löytyviä alempia massoja, ja kaytettävien varaosian suhteen sitten ko. mallin valmistajan ilmoittamia isompia massoja. HJ:n akselimassat on tyyppikilvessä 1. 1300kg ja 2. 1600kg. GR patrollin tyyppikilvessä oli muistaakseni paaljon isommat. Esim. jos otteessa on vaikka 1250kg ja 1500kg, niin voi leimata hojoon vaikka LJ:n jakarit. Mut sen jälkeen ei sitten voi nostaa noita akselimassoja. Lainaus:
Muutoskatsastuksessa täytät sitten sellaisen planketin, jossa selitetään vaihdetut osat, niiden alkuperä ja prosenttimäärä. Siinä itse vakuutat osien olevan jostain tietystä automallista, vaikka olisit tehnyt ne itse. |
|
#4
|
|||
|
|||
|
justiin kävin kanssa tallilla katsomassa että siellä kilvessä on se 1300kg ja 1600kg
olikos rangessa ja defessä sama jakari? defen jakareissahan näyttää painot piisavan kummasti. onhan toi meinaan aika hassua että on eri lukemia otteesas ja tyyppikilvessä, tämänhän varmasti saa varmistettua vielä konttorilta että miten menee, mutta toi kuulostaa hyvälle että jos saa käyttää molempi (sekä otteen, että tyyppikilven) tosin mullahan ei oo noihin mihinkään osaan mitään plakaatia muuta kun sana että ne on sellasista autoista.. |
|
#5
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Lainaus:
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| tukivarret ja akselimassat? | JaHa | Tekniikka & Jutustelu | 17 | 01.06.2013 20:04 |
| Pajeron akselimassat | henriseppa | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 12.04.2012 07:43 |
| pajeron akselimassat gen2 | jv | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 01.05.2010 14:27 |
| BJ:n akselimassat | pecosbill | Tekniikka & Jutustelu | 15 | 02.05.2008 09:08 |
| VW Transporterin taka-akselimassat ? | pee | Tekniikka & Jutustelu | 31 | 14.02.2008 12:10 |