![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]() Mistä olette ottaneet herätevirran lisävaloille tuollaisessa 06-> hiluxissa? Jotenkin ihmeellinen tuo valojen toiminta periaate kun ainakin minulla on H4 poltin valoilla ja kumpikin lanka palaa lyhvillä mutta kun laittaa pitkät niin poltin vaan rupee palaa kirkkaammin. Yleensä kyllä tottunut että H4 polttimossa toinen lanka on pitkille ja toinen lyhville.
|
|
||||
|
||||
![]()
Eiks tollasessakin ollu viel maaohjatut valot ??
|
|||
|
|||
![]()
Emmää tajuu. Nyppäsin sen pistokkeen polttimon kannasta irti ja laitoin lyhvet päälle ja mittasin ne navat. Maan otin siitä alimmasta liittimestä ja kokeilin kopukynällä niin molempiin laitimmaisiin tuli virta. Eli en kyllä keksi että miten sieltä muka pitkien heräte löytyy.
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
No niin. Juu eli tässä on maaohjatut valot. Eli heräte pitää ottaa siis maajohdosta releen maapuolelle. Tai tässä minun tapauksessa laittaa tuohon pallastin herätepuolen maajohtoon. Tulipa selitettyy monimutkaisesti mut jospa joku ymmärtäis.
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Terve! kuka osais kertoa mistä löytyy hiluxin(2002) valo ohjainrele?.Olen koittanut haeskella mutta en ole löytänyt.
|
|
|||
|
|||
![]()
Passaapikos LN170 xtracapin lavakate vuosimallin 08 xtracappiin?
|
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Josko sulla on jouten 170 lavakate (eikä sovi uuteen)ja ei ole älytön hinta niin voin ostaa pois |
|
||||
|
||||
![]()
Ilmeisesti ln65 Hiluxissa sähkönen koneen sammutin? Tai siis jos ei tule virtaa sammuttimeen, niin sit sammutin "sammuttaa". Meneekö mun päätelmä ny oikein? Hiluxin kone kuoli laakista kun eka vilahti laturin merkkivalo.Tien sivussa sit tutkailin, muut varoitus/ilmotus valot pimeenä paitsi laturin, sekä vilkut pimeenä. Vesisateessa ja hämärtyvässä illassa jäi syvällisemmän diagnoosin teko puolitiehen. Jos tarjois hyppylangalla virtaa suoraan sammuttimelle tulis tuo testattua. Kysymys kuuluu, että onko tuolla sammutin osastolla muita sähkö johtoja? Tokihan mä mittaan ekaks tuleeko sinne virtaa.
Onkos tuon ikäsessä hilussa noita sulakkeita jossain piilossa?? Konehuoneen puolelta oli yks sulake palanut, mutta uudella ei tullu mitään muutosta asiaan. |
|
|||
|
|||
![]()
oisko valoviiksessä vikaa kun molemmille antaa yhtäaikaa virrat?
Lainaus:
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 7 (0 jäsentä and 7 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
hdj`iin joudet l´j 70´seen käykö?? | henteri | Tekniikka & Jutustelu | 20 | 02.03.2008 20:02 |
LN 65 Hiluksiin korotus jouset? | -Ville- | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 20.02.2008 21:15 |
käykö HDJ:n jouset LJ:hin? | Jari_M | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 23.05.2007 20:24 |
M: HiLux LN65 jouset+muutakin, JOUSET MYYTY! | A45 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 25.04.2006 18:14 |
MISTÄ UUDET JOUSET BJ40:seen =>Käykö Hj 60 jouset? | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 03.12.2004 21:34 |