![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() mukava katella projektikuvia ku joku jaksaa tehä asiallisesti. oma tekele ku on mitä sattuu tulemaan.
|
#2
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
__________________
____________________________ Harbor Cruisers |
#3
|
||||
|
||||
![]()
siulla on muute kiero etuvanne
![]() Tuolee kuvais joka pyörää nii huomaa nätisti onko kiero vai ei ![]() |
#4
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
__________________
____________________________ Harbor Cruisers |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Pian pitäisi aloittaa tämän pajoitus ensi kauden karkeloihin. Aluksi oli kovat suunnitelmat etenemisen parantamiseksi. Moottoriin oli tarkoitus jotain tehdä yms. loppujen lopuksi teen vain muutamia muutoksia esim. pohjaanlyöntikumien sijoituksiin, jarruihin ja pari muuta pientä juttua ympäri autoa. En vaan yksinkertaisesti pysty paljon mitään tekemään. Tuo selkä on niin pahana, että nyt seuraavana hankintana on 2-pilarinosturi 3000kg nostokyvyllä. Muuten ei tule harrastamisesta yhtään mitään...
Taakse tulee nyt ainakin levyjarrut. Nuo levyt ovat niin paljon huolettomammat. Rumpujen kanssa tappelin kauden päätöskisasta lähtien. Ostin uudet jarrukengät ja uuden sylinterin ja lepoantilta vanhat rummut. Kiitos niistä ![]() Se miksi en saanut kuskinpuoleista rumpua toimimaan oli seuraava: Motonet. Sieltä siis ostin ne jarrukengät. Ongelmana oli se, että eteenpäin ne toimivat välttävästi. Taaksepäin ne laahasivat ihan helvetisti. (Säätö oli ihan minimissä.) Sitten kun jarrua paineli kymmenkunta kertaa, niin automaattikiristys kirrasi koko rummun jumiin. Syy oli siis motonet. Samassa jarrukenkäpaketissa oli toinen kenkä hiluxin ja toinen jonkun muun, ilmeisesti HJ:n tms ![]() ![]() ![]() Pajeron levyt on jo hankittuna ja puristimiksi tulee wilwoodin satulat. Satulat tilasin Lipposelta. Sitten kun ne sieltä tulevat, niin pääsen niitä pikkuhiljaa sovittelemaan paikoilleen.
__________________
____________________________ Harbor Cruisers |
#6
|
||||
|
||||
![]() Käsikaasu
Joulu ja uusivuosi on vietetty. Motivaatiota on jälleen auton säätämiseen.
Jossain vaiheessa Jare mainitsi jonkun käyttäneen käsikaasua trialikilpurissa. Sellainen oli sitten pakko tehdä ![]() Aluksi oli sellaista pientä luomisen tuskaa. Yritin ensin tehdä polkupyörän kahvasta kaasukahvaa. Siinä ei riittänyt kaasutusvara ilman välitysvipuja. En jaksanut alkaa sellaisia väsäilemään. Sen jälkeen yritin tehdä kahvan itse. No siitä ei tullut yhtään mitään. Näyttää tyhmältä ja tuntuu vielä huonommalta. Sitten tuli tämä versio Tuon kanssa on yllättävän helppo ajaa. Ihan kuin olisi tullut yksi jalka lisää ![]() ![]() ![]()
__________________
____________________________ Harbor Cruisers |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Tuollaisia pääsen pian sovittamaan suzukin takapäähän
![]() Wilwoodin satulat 1,38 männillä, pajeron takalevyillä ja Bf-Goodridgen liittimillä.
__________________
____________________________ Harbor Cruisers |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
M: Suzuki Samurai -88 MYYTY & Suzuki DR 650 SE -96 | COWBOY | O/M/V Ajoneuvot | 4 | 19.10.2007 06:48 |
m.suzuki sj 410 ja suzuki jx | methäman | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 29.11.2006 16:14 |