Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Linkit muihin palveluihin > Elävä Arkisto > General talk > Bullshit
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Bullshit Everything that should not be written down anywhere

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #2  
Vanha 07.10.2004, 15:01
Käyttäjä:n Avatar
Käyttäjä Käyttäjä ei ole kirjautuneena
Mestari
 
Rekisteröitynyt: 20.01.03
Sijainti: Rautajärvi, Finland.
Viestit: 4.855
Perusasetus

Ensin:
1. Simolincom active topics
2. Eemelit 4kpl.
3. suomi24,sory.hontonkulma racing,foorumeita

Jos jää aikaa:
1.Offivarusteen sivut/päivitykset
2.SLCK:n sivut/päivitykset
3.Yleistä smurffailua offiosastolla ja PS.Comin linkkeihin

Huom tämä sessio alkaa yleensä töiden jälkeen 15,00-21,00 välisenä aikana

#perillepääsy ei ole itsetarkoitus vaan matkanteko# ACN Activated!

cruiser60@luukku.com
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
muutossa netti poikki. junnu78 Chit-Chat 2 27.04.2006 19:14
Netti offari? jeeppi-eki Chit-Chat 35 18.10.2005 21:00
Netti rakkaus?? Hippiäinen Romance and Relationships 15 17.05.2005 20:37
Netti vastaan live G280E Tekniikka & Jutustelu 20 02.03.2004 08:35
Danny Netti MäIte URL 0 24.11.2002 22:29


Sivu luotu: 05:24 (GMT +2).