![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#11
|
|||
|
|||
![]()
Kannattaa kattoo ettei ole turbon kautta laskenut öljyjä koneen imupuolelle. Ja noita koneitahan on noihin tosiaan vaihdettu sen kannen tiivisteen takia kun pakokaasut pääsee sinne jäähdytysnesteen sekaan ja ilmenee ekana ettei tule lämmintä sisälle kun imaisee ilmat tonne lämppärin kennoon ekana. Ja tuo egr on noissa aika murheen ryyni nykyään kaikissa dieseleissä. Ite putsailen joka toisessa öljynvaihdossa tuon polttoöljyllä niin ei kerkee alkaa jumimaan...
|
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
KDJ D4D moottorilämmitin | RoJu | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 25.09.2009 12:26 |
M: d4d hilux | puskajussi | O/M/V Ajoneuvot | 2 | 25.07.2007 17:32 |
m: mazda 626 -97 (hukkaa nestettä) | kala | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 09.04.2007 09:08 |
LJ70:n hukkaa nesteitä | Kumikameli | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 28.01.2007 23:06 |