Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #11  
Vanha 13.12.2013, 21:14
K.H.M K.H.M ei ole kirjautuneena
Tulokas
 
Rekisteröitynyt: 28.11.13
Sijainti: Iisalmi
Viestit: 3
Perusasetus

Kannattaa kattoo ettei ole turbon kautta laskenut öljyjä koneen imupuolelle. Ja noita koneitahan on noihin tosiaan vaihdettu sen kannen tiivisteen takia kun pakokaasut pääsee sinne jäähdytysnesteen sekaan ja ilmenee ekana ettei tule lämmintä sisälle kun imaisee ilmat tonne lämppärin kennoon ekana. Ja tuo egr on noissa aika murheen ryyni nykyään kaikissa dieseleissä. Ite putsailen joka toisessa öljynvaihdossa tuon polttoöljyllä niin ei kerkee alkaa jumimaan...
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
KDJ D4D moottorilämmitin RoJu Tekniikka & Jutustelu 2 25.09.2009 12:26
M: d4d hilux puskajussi O/M/V Ajoneuvot 2 25.07.2007 17:32
m: mazda 626 -97 (hukkaa nestettä) kala O/M/V Ajoneuvot 3 09.04.2007 09:08
LJ70:n hukkaa nesteitä Kumikameli Tekniikka & Jutustelu 8 28.01.2007 23:06


Sivu luotu: 05:48 (GMT +2).