Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Vastaus

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 11.12.2013, 23:46
pee:n Avatar
pee pee ei ole kirjautuneena
Moderator

Rekisteröitynyt: 21.02.04
Sijainti: Mäntsälä P
Perusasetus

kohtuunopeaa toimintaa bussiyhtiön vakuutuslaitokselta, kehtaakko kertoa mikä ?

Vanha 12.12.2013, 05:48
sjeeppi:n Avatar
sjeeppi sjeeppi ei ole kirjautuneena
Veteraani++

Rekisteröitynyt: 03.03.05
Sijainti: Böle, Sjundeå, Finland.
Smile

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja pee Näytä viesti
kohtuunopeaa toimintaa bussiyhtiön vakuutuslaitokselta, kehtaakko kertoa mikä ?
Fennia
Vanha 12.12.2013, 07:30
toyota4x4:n Avatar
toyota4x4 toyota4x4 ei ole kirjautuneena
Sankari

Rekisteröitynyt: 08.06.04
Sijainti: lahti
Perusasetus

täällä Lahdessa päin bussi kuskeilla on hieman toisenlainen käsitys noista syyllisyys kysymyksistä/omat liikenne säännöt. omalla kohdalla 2kpl linja auto ajoi perääni kun olin kääntymässä vasemmalle väitti olleen minun vika koska olin aiemmin kaupungilla ajanut linja autosta ohi(keltainen hj61 korotettu) jonka oli huomannut. kolari sattui launeella jonne keskustasta on 2km kokonaan eri kadulla missä olin ajanut linja autosta ohi ja linja auto jätti ihmisiä tuon 2km matkalla pysäkeille ja kiihdytti suoraan pysäkiltä hoojiin perään.
toinen oli kun kaksi kaistaa kääntymässä oikealle ja bussi halusi sulkuviivojen läpi minun kaistalle jossa autoni oli.. kuskin selitys AJOIN TAHALLAAN päällesi koska et väistänyt. joten ei voi olla linkku kuskin vika. 3. ei sattunut minulle ., mutta liikenne ympyrässä ajaneeseen autoon törmäsi linja auto joka tuli kolmion takaa.. linja auton kuljettaja oli sitä mieltä että taajama alueella on linja autoa väistettävä kärkikolmion takaa.. että sillein turvallista matkaa!! poliiseilla oli hieman eri näkemys liikenne säännöistä.
Vastaa lainaten
Vanha 13.12.2013, 00:07
Holle:n Avatar
Holle Holle ei ole kirjautuneena
Konkari+

Rekisteröitynyt: 14.02.06
Sijainti: Nastola, Finland.
Perusasetus

Jos noista Lahden bussikuskeista vielä, niin itselle sattui 90-luvun lopulla niin jotta bussikuski ajeli aleksia pitkin oman autoni oikealla puolella melkein kilometrin ja päätti vaihtaa kaistaa päälleni kun edessä olevilla pysäkeillä oli pysähtyneitä busseja. No se ajoi päälle ja poliisit soitettiin. Kuski väitti poliiseille kirkkain silmin lähteneensä pysäkiltä ja poliisit kehottivat minun nuolemaan omat vahinkoni, koska bussikuskilla ei ollut vaateita minun suuntaan ?!? Sanoin seriffeille saman tien, että ei käy. Kuski ei saa tietoisesti ajaa kenenkään päälle vaikka lähtisi pysäkiltäkin ja ko vuoro ei pysähdy todellakaan moisessa kohdassa. Kuulusteluissa kuski lopulta myönti ja itse sain (fennialta) Mazdan kolhuista kelpo korvaukset.
Vastaa lainaten
Vanha 13.12.2013, 01:26
SamiN:n Avatar
SamiN SamiN ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen

Rekisteröitynyt: 29.12.03
Sijainti: Järvimaa, Finland.
Perusasetus

Ihan uteliaisuudesta.. Oliko yön timo kuskina sjeepin tapauksessa? Noi lahden bussikuskit kuulostaa ihan supisuomalaisilta. Hämeenkyrössäkin muuten löytyy vastaavia kuskeja, en kerenny näkemään virman nimea, kun tuli kiirus väistää putkella..
Broken Back Team #1
Vastaa lainaten
Vanha 13.12.2013, 10:34
sjeeppi:n Avatar
sjeeppi sjeeppi ei ole kirjautuneena
Veteraani++

Rekisteröitynyt: 03.03.05
Sijainti: Böle, Sjundeå, Finland.
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja SamiN Näytä viesti
Ihan uteliaisuudesta.. Oliko yön timo kuskina sjeepin tapauksessa? Noi lahden bussikuskit kuulostaa ihan supisuomalaisilta. Hämeenkyrössäkin muuten löytyy vastaavia kuskeja, en kerenny näkemään virman nimea, kun tuli kiirus väistää putkella..
Ei ollut Timo, vaan "etelä" Suomesta ja ihan asiallinen kuski. Istuttiin kahdestaan bussissa lämmittelemässä, sillä aikaa kun poliisit teki vahinkoilmoitusta.

Vinkii: Aina kannattaa tilata poliisit, syyllisyys todetaan paikan päällä heti (useinmiten) ja jos et kovin riehu poliisille tai hauku vastapuolen kuljettajaa, saa ainostaan huomautuksen, jos on syyllinen tapahtumaan.

Poliisin tekemä vahinkoilmoitus käy suoraan vakuutusyhtiölle ja ei tarvitse täyttää enään muita papereita.
Vanha 13.12.2013, 13:11
Danlig Danlig ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++

Rekisteröitynyt: 18.08.12
Sijainti: Kemi, Lappi
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja sjeeppi Näytä viesti
Ei ollut Timo, vaan "etelä" Suomesta ja ihan asiallinen kuski. Istuttiin kahdestaan bussissa lämmittelemässä, sillä aikaa kun poliisit teki vahinkoilmoitusta.

Vinkii: Aina kannattaa tilata poliisit, syyllisyys todetaan paikan päällä heti (useinmiten) ja jos et kovin riehu poliisille tai hauku vastapuolen kuljettajaa, saa ainostaan huomautuksen, jos on syyllinen tapahtumaan.

Poliisin tekemä vahinkoilmoitus käy suoraan vakuutusyhtiölle ja ei tarvitse täyttää enään muita papereita.
Meillä emäntä ajo matsalla vasemmalta tulleen kylkeen ku oli liukasta ja se akka ajo etee. No sen mielestä hän oli oikeassa ku "kuitenki väisti melkeen ojaan". Poliisit soitettii paikalle ja ne totes asian selväks et se on sen akan vika(vittu totta kai ja ihan selvästi). No tämä akka oli silti eri mieltä ja päätti sitte nostaa syytteen. Siinä sitte käytii puol vuotta täysin turhaa paperi sotaa ja meni vitusti omaa aikaa hukkaan. Se akka tietenki hävis jutun, mutta eikö tämä ihminen olis voinu fobban sanaa uskoa?
Elämän opetus: poliisikaan ei voi poistaa (blondin) tyhmyyttä.
Sori osittainen OT.
Vastaa lainaten
Vastaus

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
SJ410, kaasuttimen korjaus sarja/korvaus kaasutin? Lehis Tekniikka & Jutustelu 3 12.11.2007 21:43
Laajakaista ongelmat ja korvaus. MäIte Internet Service Providers 0 03.04.2007 10:20
O:Samuraihin korvaus kaasari. Timbba O/M/V Muut 0 13.10.2005 15:47

Sivu luotu: 01:15 (GMT +2).