![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Kaverilta meni kaksi pahvia vuoden välein, sitten meni kansi ja lohko plaanaukseen! Kyllä, lohko oli kuopalla sylinterien välistä yllättävän paljon! Oisko ollu 4-5 väli vai 5-6.. Tuo kannattaa tarkistaa myös jos kannen nostat ylös, suora 'viivoitin' ja rakotulkki niin tuonkin näkee.. Kaveri aukaisi jo sitten koko koneen ja samalla selvisi nuo lähes tuplaksi venyneet ylimmän männänrenkaan urat, neljä mäntää oli vaihtokunnossa ja kaksi oli kelvollista.
|
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
SJ10 kansipahvi | Willep | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 28.03.2010 12:21 |
Kansipahvi | jappe | Tekniikka & Jutustelu | 26 | 18.08.2008 19:25 |
Patrolin kansipahvi? | Tekniikka & Jutustelu | 10 | 05.02.2006 22:15 | |
Bensapajeron kansipahvi | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 08.07.2004 16:48 | |
O:Willys Kansipahvi | J-4880 | O/M/V Muut | 2 | 06.07.2004 21:37 |