Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja pee
... ja lopputulemana on taas tulistunut mäntä ja asentaja
kohtahan täällä syntyy uuden fysiikan perusteet
|
Siltä vähän alkaa vaikuttaa. Saapa nähdä, kenestä meistä tulee pikamiljardööri..!
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja smgt
pakkanen on kova sana. aikannaan mopoa kun tuli viilattua niin nollakelillä pääsi tietyssä paikassa 65 ja 25asteen pakkasessa neula nousi 80:n
hiilitioksiidi sammutin puhaltamanaan kuulerin kylykeen saa varmasti viilennystä 
|
Noinhan se toimii, kun vaan muistaa sitä hiilidioksiidia samalla puhaltaa myös polttoainetta jäähdyttämään, että sitä tulee enemmän myös ilman kasvanutta ilman tiheyttä vastaamaan.
PS. Nyt kun tämä jo reippaasti sivuraiteilla muutenkin, niin tuohon liittyvä havainto. Oma käyttikseni kun on tiiliskiven airodynamiikalla varustettu (siis ilmanvastus on aina suuri), niin hyvin huomaa, kuinka talvella on kulutus pienempi! Se kun litroina mitataan... Jos taas ilmanvastus on pienempi, niin tuollaista ei huomaa, kun kylmäkäynnistykset vie hyödyn, mikä ajossa syntyy.