![]() |
![]() |
|
Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() Mua suorastaan painostettiin/kiristettiin et tänne ilmotusta ![]() ![]() ![]() Eli luokka PM Team Follow Me 3 nro 3 kuljettaja: Kai Heikkilä apukuljettaja: Aki Rönkkö auto: TOYOTA fj 40 moottori: Chevrolet 4,3 l V6 aksulat:HJ61 laatikko:HJ61 renkaat: pyöreät seura:Mikkelin Offroad club Sponsori:artisti maksaa ![]()
Missä on tahtoa, siinä on tie hojolla se etanakin arkkiin pääsi Mikkelin Offroad Club ry harborcruisers Viimeksi muokannut Rohmo : 11.05.2014 20:34 |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
||||
|
||||
![]()
No kuka vaan tulis mun kyytiin jos sais semmosen summan dollareita mitä sule jouduin maksamaan, että istut mun vieres
![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]()
Modified 5
Kuljettaja: Jari Pinola Auto: Mitsubishi Pajero Renkaat: Maxxis Creepy Crawler 35x12,5-15 Edessä ARB taakse tulossa Kaiser locker Turvakaaret 48,3x3,2 saumallinen putki (ei siis eurotrial kelpoinen) |
|
|||
|
|||
![]()
Joko kaikki on tässä? Kati ja Janne, ULC, Tumppi, Aapeli, Jyrqi jne... vai eikö ensi kauden suunnitelmat ole vielä varmistuneet?
|
|
||||
|
||||
![]()
meillä harkinnassa vielä, motivaatio vielä hukassa
hä ja kaikki kirjoitukse ovat muistin varaisia,eli ei kovin luotettavia koska yleensä en illalla muista mitä aamulla söin vai söinkö ollenkaan. Ja omituiset sanat saattaapi johtua tän noupädin kosketus näppäimistä, ku tulee näitä harha/viereisiä kirjaimia |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Tiätty mää oon mukana. Viel ku saadaan joku poikkeuslupa apparin ikävaatimuksiin. |
|
||||
|
||||
![]()
porukka on vaan hiukan hitaalla, niin kuin mäkin NYT!!
(tää vaan on mun milipide) kyllä Aapeli ja Marjoniemikin ajaa kauden läpi kuitenkin eli on ne mukana!! |
|
|||
|
|||
![]()
Oukke ja mikähän numero olis mukava? 15 on se ikäraja apparilla.
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Juhannus Trial 14-15.6.2014 | sirP | Tapahtumat | 149 | 02.03.2015 20:57 |
OFFROAD TRIAL KAUSI 2013 SUUNNITTELUA | sirP | Tapahtumat | 126 | 17.05.2013 16:01 |
Kunhan kikkaillaan ja avataan kausi | Team Lypsikki | Tapahtumat | 0 | 27.04.2013 18:10 |
M: Offroad Trial kausi -95 | zazukizazazyy | O/M/V Muut | 38 | 03.04.2008 18:15 |
Trial-kausi 2003 | imported_offroadjouni | Tapahtumat | 0 | 22.01.2003 09:33 |