![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() Missäköhä mahto olla RJn puhaltimen sulake? Kerran sen jo löysin muutama vuos sitte mut eihä sitä enää muista. Sellane automaattisulake tms... nappi oli. Viittiskö joku muistava jelppiä? Kiitos.
|
|
|||
|
|||
![]()
Paljonkos LJ70:sen pitäis ladata tyhjäkäynnillä/ajossa???
|
|
|||
|
|||
![]()
Mulla läjä antaa akuilta mitattuana 13-14 volttiin kuormitettuna.
|
|
||||
|
||||
![]()
Se lataa ihan hyvin, älä huoli :-D
Kun omani hommasin niin ihmettelin tuota 12.x ja 15.x välillä vaihtelevaa latausjännitettä ja tein, mittasin, remppasin ja vaihdoin ~kaiken millä on mitään tekemistä jännitteen säätämisen kanssa ja se on vielä ihan samanlainen. Ja mitä tältäkin foorumilta on luettu niin ne vaan on tollasia. Jos akut on kovasti vajaat niin jännite ei nouse paljon 12.6 voltista ylöspäin moneen tuntiin edes kierroksilla ja kun ne taas on hyvässä latingissa niin voltit voivat olla tyhjäkäynnilläkin kaikki valot päällä yli 14
|
||||
|
||||
![]()
tuli tossa mieleen krisse että ootko koskaan kattonu hehkuista amppeeri lukemia?
tossa kaverin kanssa mietittiin että oli hehkun merkki mikä tahansa mutta jos löytää sellaisen 6 tai 7 voltin hehkun mikä vastaa amppeerimääriltä alkuperäistä niin sillonhan ei hehkuajan pitäisi mennä sekaisin. |
|
||||
|
||||
![]()
Taitaa mennä sen verran virtaa ettei ihan meikäläisen ampeerimittarit piisaa :-)
Eikä o mulle niin väliä, oon ite käytelly noita halpiksia ja on toimineet ihan hyvin niin ei mulla itellä ole niin väliä.
|
|||
|
|||
![]()
RJ:n (22R) käyntihäiriötä ihmetelty tässä useampana päivänä. Toimii ihan normaalisti noin 200m matkan kerrallaan, tai tyhjäkäyntiä käyden/paikallaan kaasutellen pari minuuttia. Sitten täysi hyytyminen, uuden startin jälkeen käy tyhjäkäynnin, muttei kestä yhtään kaasua, hetken kun antaa käydä tyhjäkäyntiä pääsee taas 200m ja sama uusiksi. Sama ilmiö niin lämpimällä kuin kylmälläkin koneella.
Bensaa on imetty kanisterista veden eliminoimiseksi yhtälöstä, kohokammio on tarkistettu roskien varalta jo kahdesti, sekä bensapumpun toiminta varmistettu. Laitos pelasi paratiisi offissa hienosti, seisoi kesän ja nyt syksyn ja pakkasten myötä alkoi tämä ongelma. Kun laiton auton myyntiin lokakuussa, pelasi se tekemälläni testilenkillä hyvin ja olin onnellisen tietämätön viasta siihen asti kun viime viikolla ostajan matkanteko hyytyi autolla parin kilometrin päähän. ![]() Onko muilla ollut vastaavia ongelmia? Hyviä veikkauksia? |
|
|||
|
|||
![]() rl
kuulostaa sytkä puola vialta.
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
hdj:n omistajat tänne. | Kratz | Tekniikka & Jutustelu | 2307 | 17.07.2025 10:19 |
4Runnerin omistajat tänne | Daddy's Toy | Chit-Chat | 34 | 12.10.2022 09:51 |
Suzukin omistajat tänne | Suzukisj410K | Chit-Chat | 260 | 17.06.2015 12:01 |
Volvon omistajat tänne | hoojii | Chit-Chat | 77 | 12.12.2014 23:54 |
Pehmolelukoiran omistajat tänne!!! | baxxter | Chit-Chat | 16 | 24.05.2013 20:27 |