![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
__________________
HJ61 MMC |
#2
|
||||
|
||||
![]()
Juu ei pidä uudet palikat ääntä, jotai koottu väärin kuten esim. päittäislaakerilevy jossa itsellä ei ollut asentokoloa enää kun avasin.
Jos verrataan uusia rattaita esim perävälyksiin nii tyästötarkkuus on varmaan muutama satku ja vanha etuvälitys puski pirusti liukkaalla napikset kiinni 3,7 takavedolla niin uudet 5,29 ei puske yhtään vaikka pitäisi puskea välityksen vuoksi paljon enemmän. Kyllä uudet rattaat oikeilla välyksillä pyörii kuin lumeen kusis peltorit päässä. siis uusia välityksiä ei tarvi kytkeä pois jollei huvita kun niiden pyörimistä ei mistään huomaa, napista sitten nelikko päälle. En arvannut että tuon edun saa uusista välityksistä. Vanhat perävälit ei unohtunut vahingossa päälle meno vitun vr, rautatiet.
__________________
Arguing with an engineer is a lot like wrestling in the mud with a pig, after a couple of hours you realize the pig likes it. |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Mistäs kannattaa uusia välityksiä hommata ? Viis pykäläisen laatikon kun löytäs ja sittten lisäks perävälitykset uudet samat mikkä helmapellillä ents kannattaako jakolaatikon välityksille tehä mitään ? Mistään en mitään tiiä niin valaskaa viisaammat
![]() |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Mä meinasin kans tuikata noi 5,29 välitykset periin. Epäilen, että 37" ne riittää, eikä tarvitse enää jakista välittää. Noita välityksiä saa melkeen joka kaupasta, mitkä näihin osia myy.
__________________
HJ61 MMC |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Nitron välit laitoin lipposelta muistaakseni, viisvaihteisella voi just ajaa matkaa 35" renkailla jolloin 90kmh on muistaakseni n.2500rpm. Se kuullostaa jo huutamiselta ja yleensä ajankin 80kmh gepsillä.
Ei tarvi jakista välittää kun hjsta ei saa mitään kiipeilykonetta kuitenkaan. Mulla maastorenkaat 38x13" ja mielestäni isommat ei mahdu kääntymään-joustamaan kunnolla. Välitys pyörittäisi isompiakin mutta rikkoutumisen riski kasvaisi turhaan. Mieluummin uudet perävälit vanhojen paskojen tilalle kuin uudet rattaat jakikseen ja vanhoilla perillä sorvausta. Tietty jakiksenkin tarvii olla kunnossa ja ainakin öljyä sisällä. Lyhyttä ykköstä tarvii vain kuivalla kalliolla tai tiukassa paikassa.
__________________
Arguing with an engineer is a lot like wrestling in the mud with a pig, after a couple of hours you realize the pig likes it. |
![]() |
Luokat |
jakolaatikko, lämmityslaite, toyota |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myyty LJ jakolaatikko | Killer-Wo | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 12.03.2010 22:20 |
Myydään Jakolaatikko | oke | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 05.03.2010 16:33 |
Myyty 727+jakolaatikko | oskar | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 09.10.2009 16:19 |
M: Hj:n Jakolaatikko | Keisari | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 3 | 20.12.2007 12:17 |
Jakolaatikko | -TIMPPA- | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 17.08.2006 16:51 |