Taisi tuo Terrano olla mallia R20 eli osin samaakin tekniikkaa kuin edellinen WD21. Mosa on varmaankin Z24i ja kulutus vaihtelee kaasujalan mukaan

Matkalla voi päästä 9..10 pintaan ja kaupunki helposti 12..16 eli ihan normi bensamyllyjen kulutus. Rengastuskin vaikuttaa paljon janoisuuteen.
Konetta näkee hyvällä pidolla 400-500 tkm ajettuinakin, itsellä meni Z24 kaasariversiosta öljyrenkaista ponsi siinä parinsadan pinnassa. Loota on vähän hentoinen jatkuvaan maastokäyttöön. Maavaraa löytyy aika mukavasti korottamattomastakin, jos ei laita astinlautoja tms. hilppeitä. Olisko ollut 25 cm takamurikan alla, helmoissa vajaa 50 cm ja etutukivarsien kohdalla rapiat 20 cm, nämä mutulla muisteltuna. Ylitykset on vähän pitkänlaiset varsinkin 5-ovisessa äkkinäisempiin maastokohtiin.
Itsellä Terraario on pärjännyt hyvinkin rankametsähommissa, jonkinlaista plootua on ainakin vanhemmassa versiossa viritetty keulaan, lootan alle ja tankin kohdalle suojaksi jo valmistuslinjalla. Etenee myös vielä 25-30 cm uudessa lumessa kun banjo jättää selvän uran hankeen. Alla on ollut hakkapeliittaa ja lukottomat perät joten lsd ja karkeempi kumi vie taas vähän pidemmälle ja isompiin lapiosavottoihin kun sitten jumii.
Tekniikka yksinkertaista, jotain löytyy moponetissä, välillä hajottamolta ja loput eurooppalaisista verkkokaupoista, viimeistään jenkkilän Rock autosta. Tsekkaile esimerkiksi tuommoista
http://www.milneroffroad.com/nissan/...-22002-terrano
Koppa tykkää ruostua nopeimmin etuloksuista, pohjasta takapenkin edestä ja palkit takapyörien kohdista taaksepäin. Vanhemmassa bensaterraanossa tankki on 80 litrainen. Tekniikkajuttuja löydät varmaan hakemalla R20:llä vaikka kuinka ja paljon. Jos alustan osat on kunnossa ja pyörät tasapainossa, on todella hyväajoinen peli tien päällä.