![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() kypärän osto alkas olla ajankohtaista.. ebaysta noita kattelin ja siellä ois monenmoista tarjolla. mietityttää millaiset suodattimet pitäs sit olla? ilmaa tulee hydorin 6 pyttysestä tai sitten abacin 4kw kompurasta.
|
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
suojainkeskuksesta tai hiekkapuhalluslaitefirmasta. Ilman laatua voisi kartoittaa laittamalla kompuran pyörimään työtä tehden niin, että se lämpenee käyntilämpöön ja kokeilla haistaa ilmaa vaikka hetki kypärää päässä pitäen miltä haisee. Onko haju yököttävän öljyinen vai raikas. Voi olla niin, että kompurassa kannattaa olla hyvät uudet öljyt. Oman käsityksen saa myös siitä kun katsoo minkälaista vettä tulee toivonmukaan ennen kypärää tai hiekkapuhalluslaitetta olevan vedenerottimen pohjalle. Yksi ratkaisu oli, että säädät vaikka sen Abacin kompuran painealueen hengitysilmakäyttöön fiksummaksi jolloin kompura ei rasitu ja kuumene niin paljoa ja teet Hydorilla ilman pelkkään hiekkapuhallukseen. 4 kilowattia voi olla sopiva kokoluokka hengitysilman tekoon. |
|
||||
|
||||
![]() siinähän sitä puhalletaan apollo 600 päässä. aivan helvetin hyvä kypärä joskin kallis. mutta mielestäni turvallisuudesta ja terveydestä ei kannata tinkiä, nestori tuotteelta ostin ja sieltä saa myös vaihto visiirit ja repäsy kalvot tuohon jotka ei muistaakseni ollu kovin kalliita.
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Nyt rupeaa näyttämään hyvältä! Oliks toi ympärillä oleva hiekkaa, jos on niin sitä on kyllä helvatisti ![]() Onko tossa hengitysilmalle suodatusta, voi olla, että sitä kannattaa harkita ehkä kun on selvinnyt minkälaista ilmaa tulee siltä kannalta, että kuinka paljon tai vähän suodatettavaa on. Itse mä olen omaan kypärään leikellyt piirtoheitinkalvoa aika usein, tolla panoraamakypärällä näkee paremmin. |
|
||||
|
||||
![]()
kyllä se hiekkaa on.. kypärässä itsessään ei ole tulo ilman suodatusta mutta kompuran lähdössä minulla on.
|
||||
|
||||
![]()
minkälainen suodatin siulla on kompuran päässä?
|
|
|||
|
|||
![]()
Oisko tuurilla et apollo 30 olisi sama visiiri kuin tossa 600 sessa kehtaisko risukärsä ottaa visiiristä mittoja
kun ei oikeen 30;piseen tahdo netistä osia löytyä ![]()
Positiivinen rasismi? Jos ei natiivi pyytää jotain se pitää antaa ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta. Jos natiivi pyytää jotain se pitää kieltää ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta. |
|
||||
|
||||
![]() tuommonen suodatin järjestelmä sisällä jotkut paperi suodattimet ja kypärässä paineen alennin
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Huuto hiekkapuhallus pönttö | hobro | O/M/V Muut | 5 | 05.05.2012 17:07 |
hiekkapuhallus? | hojo | Tekniikka & Jutustelu | 17 | 15.08.2011 18:04 |
hiekkapuhallus.. | Kratz | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 12.01.2011 14:07 |
Myydään hj 61 keulan osia vilkkuja,lampunkehys,ln 65 maski ln110 maski | toyota4x4 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 3 | 05.05.2009 21:00 |
M: Hiekkapuhallus laiteet | offipete | O/M/V Muut | 2 | 09.12.2007 18:06 |