Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Osto ja myynti > O/M/V Renkaat ja vanteet
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

O/M/V Renkaat ja vanteet Kaikki autojen renkaat, vanteet ja lumiketjut tänne.

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #10  
Vanha 28.11.2013, 20:52
woorti woorti ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 14.05.12
Sijainti: kerimäki
Viestit: 28
Perusasetus

mites olis 700 euron kauppa noista 80%:sti ajetuista pyöristä (4kpl)
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Ostetaan Michelin ukot! 0ltzi O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 15 30.07.2012 21:01
O: katukelpoiset 38" tai 38,5" renkaat O/M/V Renkaat ja vanteet 4 22.02.2007 23:43
michelin XCL? lacrits68 Tekniikka & Jutustelu 0 25.04.2005 19:25
O: MICHELIN X 9.00X16 T€€MU O/M/V Muut 2 15.07.2004 23:44
Michelin XZL Tekniikka & Jutustelu 7 21.05.2004 06:39


Sivu luotu: 11:39 (GMT +2).