|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#1351
|
||||
|
||||
Warn 8000 löytyy nykyään keulilta ja vaijerilla. Vanhassa oli Warn 6000 ja narulla. Kummastakaan ei oo puhti loppunut.
__________________
Suzuki sj 413 lwb short Toyota Hilux -88 -ex- Suzuki sj 413 lwb 1.6 td -ex- -MMC- |
#1352
|
||||
|
||||
Lainaus:
|
#1353
|
||||
|
||||
Runva 12000 jotain on itellä vaijerilla ja hyvin on toiminu. Alkuperäset kaapelit vähän lämpes ja tummu, mutta niiden vaihto oli pikku juttu ja samalla sain releboxin parempaan paikkaan.
|
#1354
|
||||
|
||||
9500 Comeup ja kohtalaisen hyvin toistaseks piisannu/toiminu
__________________
Yhtään en tiiä mitä tapahtu :O Viimeksi muokannut bluevan : 26.11.2013 21:04 |
#1355
|
||||
|
||||
Ja vielä kiinanihme ABT 9000. Hyvin riitti tehot suikassa, hidashan toi on mutta mikäs kiire tässä elämässä on.
__________________
Tumpula Racing Team |
#1356
|
||||
|
||||
Comeuppi 9500 mullaki ja hyvin piisaa ja taakse tulossa runva olisko sekin9500.
Ja omasta mielestä narulla huomattavasti mukavampi käyttää, helpompi jatkaa, jos katkeaa, ei tartte hanskoja, ainut miinus narussa mun mielestä, että pakkasilla jäätyy helposti rummulle. Mulle ei vaijeria tule enää.
__________________
hä ja kaikki kirjoitukse ovat muistin varaisia,eli ei kovin luotettavia koska yleensä en illalla muista mitä aamulla söin vai söinkö ollenkaan. Ja omituiset sanat saattaapi johtua tän noupädin kosketus näppäimistä, ku tulee näitä harha/viereisiä kirjaimia |
#1357
|
|||
|
|||
Lainaus:
Entistä warnia piti huoltaa kerran vuoteen vesileikkien takia, tää on tainnu kököttää keulassa koskematta jo neljä vuotta. Kuustonnisellakin varmaan pärjää, etenkin jos pitää pylpyrää käden ulottuvilla mutta kyllä kasitonnisesta lähtisin liikkeelle. Mitä tulee vinssien nopeuteen niin jos/kun hidas ja nopea vinssi kuluttavat aikaa kohti saman määrän virtaa niin hidas vinssi kuluttaa kokonaisuutena enemmän raksutellessaan.
__________________
www.OFFROADOULU.com |
#1358
|
||||
|
||||
Tänään lopetti pakkivalo sit toimintansa(15w led työvalo takaluukussa)
Eli kun mittaa jännitteen pakin ollessa päällä niin tulee normaali akkujännite eli n.12v ---> silti lamppu ei syty Kun mittaa yleismittarilla jännitteen kun lamppu on kiinni niin se notkahtaa 2,5v eli onko jostain johto nirhaantunut melkein poikki koska toi jännite tippuu tollai. Tuleeko pakkivalolle se johto tuolta auton keulalta sieltä pakkivalo liittimeltä alustan kautta taakse? Oonko nyt mittaillu jotain hölmösti, ku aina ei ajatus kulje?
__________________
-MMC- Suzuki Jimny -02 Suzuki sj 413 Ex Toyota Lj -89 Ex Suzuki sj 413i Ex Suzuki sj 410 |
#1359
|
|||
|
|||
Onko valo takaovessa? Ja takaoven maadoitus koriin johdolla eikä saranoiden kautta?
__________________
"Kerran luulin olevani väärässä. Erehdyin." -Oscar Wilde- Yritin epäonnistua. Onnistuin. |
#1360
|
|||
|
|||
Onko kukaan asennellut Suzukiin Genuine Gear Quick lok nimistä lukkoa ? Toiminta periaate on kuin Lock Rightissa, eli automaatti lukko. Kiinnostaisi tietää minkälainen asennettava se on. Kun haulla etsiskelin kokemuksia em. lukosta, niin ainakin Toyota miehillä tuntui olevan haastetta saada se toimimaan asiallisesti. Ja tietysti kestävyys kiinnostaa.
|
#1361
|
||||
|
||||
Lainaus:
Pitää tarkastaa kaikki liitokset vielä jos ei toimi.
__________________
-MMC- Suzuki Jimny -02 Suzuki sj 413 Ex Toyota Lj -89 Ex Suzuki sj 413i Ex Suzuki sj 410 |
#1362
|
||||
|
||||
itellä oli liitin heikossa hapessa ja alko toimimaan paremmin ku putsailin vähän. Muuten se toimi randomisti antaen välillä 9V ja välillä enemmän. Normi hehkuilla ei huomannu mitään, mutta ledipakki alko vinkumaan alijännitteellä, eli hakkuri tais olla tuskissaan siellä.
|
#1363
|
||||
|
||||
matikkaa...
samuraihin toyotat ja vähän isommat virsut alle...
Eli jos perävälitys 3,7(onhan tää samurain) vaihtuu 4,88 Ja rengaskoko kasvaa 792mm-->855mm ,niin paljonko tosta jää prosenttuaalisesti hyvää jäljelle(hitautta)? Ja laskukaava mukaan! Allekirjoittanut myöntää ajelleenssa mopolla pitkin maita ja mantuja kyseisillä tunnilla |
#1364
|
|||
|
|||
Lainaus:
32%-8%= 24% hitaammin. Korjatkoon joku, jos meni vituiksi |
#1365
|
||||
|
||||
Noi jaetaan keskenään, ei vähennetä. Eli 1.32 / 1.0795
__________________
Tumpula Racing Team |
#1366
|
||||
|
||||
Minkäslaiset jakolaatikon välitykset kannattais hankkia 410.iin..?
Tolla tulee olemaan aikast paljon talvi ajelua ja välillä voi joutua ajelemaan auraamattomilla teillä erä harrastuksen vuoksi. Mitäs muuta kannattais tehdä/hankkia etenemisen parantamiseksi..? Kottero vielä kesken,kun jatkuu keväällä ja suikkeli saa päällensä puolikiiltävän mustan värin. Pientä ruoste hitsattavaakin löytyy vielä. Leimakin tarttis hakea.
__________________
Land Rover Adventure Never Stops. Viimeksi muokannut Landrooveri : 28.11.2013 17:45 |
#1367
|
||||
|
||||
Eli se vastausko oli 24% vähentelyistä huolimatta?
|
#1368
|
||||
|
||||
Lainaus:
Jos valoton jakis, niin nimim. Tossu kauppaa siihen sopivia välityksiä, jotka ovat 4.16 jos en ihan väärin muista. Mutta välityksien lisäksi vain kunnon panssarointia perille, jakikselle ja tankille, sekä helmapalkit kannattaa myös laittaa. Sitten vain karkeampaa rengastusta, ja lukko taakse, niin pysyy oikein hyvin isompienkin vehkeiden perässä tuolla metsän puolella...
__________________
-Pauli- |
#1369
|
||||
|
||||
About juu.
__________________
Tumpula Racing Team |
#1370
|
||||
|
||||
Saakohan lyödä vitosta jo silmään pitkillä suorilla.
ja kiitos vastanneille. |
#1371
|
||||
|
||||
Lainaus:
Ja lämppärin kennon puhdistus,Niin lämmintä piisaa kun laskettelee menemään |
#1372
|
||||
|
||||
Lainaus:
Vuosmalli on -84 ja 31 renkaat tuli mukana mut olis ihan vakio nastarenkaat talveksi, mut niil nyt ei varmaan pääse lumihangessa mihkään vaikka oliskin esim. Tossun kauppaamat välitykset paikoillaan..? Vakio talvipyöril olis vaan parempi ajella,kun metsästys maille 8km matka ja valtatietä pitkin joutuu ajamaan. Metsään ei niinkään ole tarvetta mennä mut kait sitä joskus voi poiketa pois tieltä. Jakis on suojattu,kun lienee vissiin alkuperäinen ja takaperään on jo valmis panssari hommattu,mut tarvittee vielä tehdä eteenkin. Helmapalkitkin olis suunnitelmissa laittaa ja tankinpanssari parin millin rosterista,kun alkuperäinen oli ihan mätä Omegan ohjaustehostin sarja odottelee hyllys kans asennusta.
__________________
Land Rover Adventure Never Stops. Viimeksi muokannut Landrooveri : 28.11.2013 23:49 |
#1373
|
|||
|
|||
Ei kellään sattuisi olemaan valottomaan jakolaatikkoon räjäytyskuvia?
Helpottaisi mukavasti välitysten vaihtoa.
__________________
"Kerran luulin olevani väärässä. Erehdyin." -Oscar Wilde- Yritin epäonnistua. Onnistuin. |
#1374
|
|||
|
|||
Lainaus:
http://www.suzuki-cat.ru/?&action=de...+GEAR+SHIFTING http://www.suzuki-cat.ru/?&action=de...=TRANSFER+CASE http://www.suzuki-cat.ru/?&action=de...8E14%2C+E15%29 Tuolla on jotain kuvia. Siirtohaarukoiden akselien kuulien ja jousien paikat nähnee tuolta: http://www.4x4.in.th/manual_sj413/chapter14.pdf (ohjeet ovat merkkivalolliseen 413 jakikseen mutta siirtohaarukoiden osalta tiedot lienevät samat) (((413:n koko korjaamomanuaali löytyy esim tuolta:http://www.4x4.in.th/manual_sj413/ ))) Viimeksi muokannut 4WD : 01.12.2013 08:06 |
#1375
|
|||
|
|||
Kiitokset!
__________________
"Kerran luulin olevani väärässä. Erehdyin." -Oscar Wilde- Yritin epäonnistua. Onnistuin. |
Luokat |
samurai, sj410, sj413, suzuki, yleistä |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja | ||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Miksi Disco1 tai Defe ei soveltuisi offikäyttöön? | Sirernog | Tekniikka & Jutustelu | 188 | 20.04.2012 20:30 |
Kassillinen tyhmiä kysymyksiä,... | regular | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 13.05.2007 22:13 |
Bj-40 murros ja sarja tyhmiä kysymyksiä | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 25.06.2006 17:18 | |
Bj-75 , kysymyksiä ??( tyhmiä ) | Palde | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 02.02.2005 19:17 |
Tyhmiä kysymyksiä | Kupla | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 13.09.2004 13:47 |