Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 19.11.2013, 23:14
pasi1:n Avatar
pasi1 pasi1 ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 09.10.06
Sijainti: hamina, Finland.
Viestit: 893
Perusasetus

muistaisin että 4 litranen eli olisko 250 sitten.Mistäs sen ulkoapäin tunnistaa minkä kokoinen motti se on onko jossain joku numerosarja vai miten?

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 20.11.2013, 11:01
Hencca:n Avatar
Hencca Hencca ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 24.01.05
Sijainti: Sodankylä, Finland.
Viestit: 488
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja pasi1 Näytä viesti
muistaisin että 4 litranen eli olisko 250 sitten.Mistäs sen ulkoapäin tunnistaa minkä kokoinen motti se on onko jossain joku numerosarja vai miten?
Oiskos tästä mitään apua?

http://inliners.org/casting/numbers.html
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 20.11.2013, 22:07
pasi1:n Avatar
pasi1 pasi1 ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 09.10.06
Sijainti: hamina, Finland.
Viestit: 893
Perusasetus

no nyt on numerot katseltu lohkossa on numero 366855 eli tuon listan mukaan Chevy/Buick/olds/pontiac 250cid vm.66-84
minkä kasi tuohon nyt sit vois käydä siinä on adapteri toyotan vaihteiston ja chevyn kaavelin välissä.



Viimeksi muokannut pasi1 : 20.11.2013 22:11
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 20.11.2013, 22:16
Rytari:n Avatar
Rytari Rytari ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 28.09.04
Sijainti: Parkano, Finland.
Viestit: 5.345
Perusasetus

Chevrolet's third-generation inline six was introduced in 1962 (two years after rival Chrysler introduced its Slant Six), and was produced through 1988. Although the exterior dimensions were similar to the previous stovebolts, this generation was lighter and had a different cast-in bell housing pattern. Manual transmission bellhousings, automatics, and starter motors became interchangeable with both small block and big block Chevrolet V8s. The cylinder dimensions were shared with Chevrolet's contemporary small-block V8, as well as with the "153" inline-four.
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 20.11.2013, 22:23
pasi1:n Avatar
pasi1 pasi1 ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 09.10.06
Sijainti: hamina, Finland.
Viestit: 893
Perusasetus

Tuo lontoon kieli ei ole ihan hirveen hyvin hallussa. Mutta tarkoittaako nyt tuo sitä että kaavelin pulttijako ei ole sama kun v8 moottoreissa???että ei sattuis vai häh?
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 20.11.2013, 22:31
sisua45:n Avatar
sisua45 sisua45 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 03.03.06
Sijainti: Treen kupeesta
Viestit: 8.334
Perusasetus

Minun kielitaidon mukaan on sama jako kuutosessa ja kaseissa.
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 20.11.2013, 22:45
pasi1:n Avatar
pasi1 pasi1 ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 09.10.06
Sijainti: hamina, Finland.
Viestit: 893
Perusasetus

No hyvä niin no jos nyt lähtis miettimään tuota hommaa eteenpäin niin olis hommattava se moottori mutta täytyis varmaan olla manuaali vaihteisen vauhtipyörä ja ehkä asetelma siihen voi olla hankala löytää vai onko?Mistähän niitä kannattais kysellä? nythän ei ole mitään tietoa minkälaisella kokoonpanolla tuo on.Vois kuvitella että toyotan levy ja muut rojut chevyn.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Ostettu chevyn 305cid v8 jaskapa O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 4 21.09.2013 19:09
isuzun moottorin vaihto Rekisteröimätön Tekniikka & Jutustelu 0 07.05.2010 21:39
Myydään / Vaihdetaan 6.2 chevyn moottorin osia + th 700 Rekisteröimätön O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 05.12.2009 23:10
moottorin vaihto patrolliin JV73 Tekniikka & Jutustelu 7 15.03.2009 20:11
M: 16"nastarenkaat chevyn vanteilla /vaihto cam68 O/M/V Renkaat ja vanteet 10 09.11.2006 18:49


Sivu luotu: 13:38 (GMT +2).