Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #18  
Vanha 28.09.2004, 09:07
baxxter:n Avatar
baxxter baxxter ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 10.06.03
Sijainti: PAiMiO, Finland.
Viestit: 4.287
Perusasetus

Lainaus:
quote:Vauhtituuninki(oikeissa sellaisissa siis) on myynnissä ns. termoteippiä jolla kääritään pakosarjat, teippi kuulemma alentaa konehuoneeseen tulevaa säteilylämpöä merkittävästi. Pakosarjoista säteilemätön lämpö pysyy tällöin enemmän itse koneessa josta lämpö poistuu syylärin kautta, kuten muukin koneen tuottama lämpö
Eikös "portaali"-Paavolla ole pakosarjoissa termoteippiä. Tai siis nauhaa.. Eikä se lämpö koneessa niinkään pysy, vaan siirtyy pakokaasun mukana eteenpäin putkistossa ja niin lämmittää enemmän myöhempiä pakoputkiston osia. (kannattaa tuollekkin ajatus uhrata rakentaessa)
Maantieajossa flektillä ei ole mitään väliä, ajoviima puhaltaa syylärin läpi ja konehuoneeseen, edelleen auton alta kuuman ilman pois. Mutta maastossa sitä flektiä tarvitaan, mutta myöskin sille kuumalle ilmalle pitäisi olla poispääsy konehuoneesta, kun auto on pakosarjoja myöten suossa. Senkin takia vois olla hyvä raottaa konepeltiä ihan maastokäyttöä varten.

-74 Range, 215cid V8
#4x4@ircnet
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
tekniikan vaihto? haapja Tekniikka & Jutustelu 0 31.01.2008 01:18
Lampun vaihto HJ60 Chit-Chat 17 20.10.2006 20:04
m:lj-86/vaihto hj O/M/V Muut 2 13.09.2005 20:51
L98:n vaihto LT-1:een BlackJack Vuosimallit 1984-1996 7 21.12.2004 11:54
Vaihto. BMW 325 Cia -92 O/M/V Muut 0 17.12.2004 01:41


Sivu luotu: 06:43 (GMT +2).