![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Nyt on dumppi haettu. Se dumpin isompi reikä tulee turbon ja imusarjan väliin ennen kaasuläppää, tai näin ainakin olen ymmärtäny? Mutta voiko dumpin pienemmän reijän johon tulee pieni letku nii laittaa kaasuläppään T-haaralla missä on jo se yks letku mikä tulee pumpulta. Siis tuohon banjo-liittimeen.
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Letku imusarjaan, jolloin dumpissa on vastapaine takana kun läppä on auki ja alipaine kun läppä menee kiinni.
__________________
PERKELE! Pääsponsori---> Joki-Pub
Lahjattomat lukottaa |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Luvin vanhoja patrollin turbotus topikkeja niin siellä oli nuille kahelle pumpulta tulevilta letkuilta monenmoista vaihtoehtoo.
Tuo vasemmanpuoleinen meni vaparina kaasuläppään ja toinen ilmanputsarin pohjaan. Niin laitanko tuon toisen kaasuläpän kylkee niinku olika vai mite? Ja mites ton toisen kanssa ku en aatellu laittaa vakioputsaria enää ![]() |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Samalla tavalla kuin vaparina mutta se ilmaputsariin mennyt letku pitäisi nyt laittaa paineputkeen eli ennen kaasuläppää, jos letkut menee asentaessa vääärinpäin niin naukaisee käynnistäessä erittäin täydet kierrokset koneeseen.
|
#5
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Viimeksi muokannut metsämies75 : 10.11.2013 08:21 |
#6
|
|||
|
|||
![]()
Kiitos vastauksista!!
Nyt on pumpun letkut laiteltu sinne mihin neuvoitte. Dumpille on myös lähdöt laitettu ahtoputkeen ja toinen letku laitettu sinne imusarjaan. Jos hyvin käy niin ensviikonloppuna lyyvään kone tulille ![]() |
#7
|
|||
|
|||
![]()
Nyt on ensi savut otettu turbolta
![]() Tähän ei tullu mitään vapaavirtaus putsari jossa ei monen mielestä riitä virtaus. Joten Donaldsonin putsari tulee tähän. ![]() ![]() Tuo tonaltsoni ei käy ihan bolt on ja ei sovi siihen mihin suunnittelin alunperin. Tuo maxflow on ensitestien ajan. Tältä näytti konehuone aamupäivästä. Puuttu enää akku käynnistystä varten. ![]() ![]() Kaasuvaijerille rakensin tuommose yksinkertase telineen, pelti väännelty mutkalle johon hitsasin prikan. ![]() Kyllähän se jo ajettiin tallista ulos ja otettiin pienet testi lenkit. ![]() Olihan siinä vetoja vähän paremmin kun enne ![]() ![]() Mistäs niitä syöttöjä oikeesti säädetään, kun en oo ihan varma säätääkö se ruuvi kierroksia vai syöttöjä mitä luulen? Pitää myös huomenna kokeilla laittamalla tukkoon se letku mikä tulee kaasuläppään panjoliittemällä. Kun tällä foorumilla oli jotain juttua että ahtopaineet nousis ja dumppi rupeis sitten kunnolla tuskamaan. Kun nytten dumppi ei pie juuri mitään suhausta minkä kuulis (mutta eihän se voikkaan pitää kun ei oo sen suurempia paineita) ![]() |
#8
|
||||
|
||||
![]()
Syötön lisäys nostaa myös tyhjäkäyntiä joten sitä pitää ruuvata pienemmäksi, ei oo enää varmaa muistikuvaa mikä niistä oli syöttöruuvi niin en sano tähän mitään.
![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myydään Offi-auto/kilpuri | rekmik | O/M/V Ajoneuvot | 18 | 27.01.2013 18:14 |
Myyty offi auto | Rekisteröimätön | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 26.09.2009 19:12 |
eka auto hj... termari ja lämppärin kenno hukassa | Tekniikka & Jutustelu | 10 | 27.12.2007 01:43 | |
o: offi auto | O/M/V Ajoneuvot | 8 | 06.11.2007 13:23 | |
ostetaan offi auto | O/M/V Ajoneuvot | 5 | 21.09.2007 15:53 |