![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]() Jaa että ei ol mitenkään kiire murrosten vaihtoon? no en mä sitten rupee niitä vaihtaa. Ei ne muutenkaan mitenkään hirveesti klonksuta, joskus ku kääntyy nelikko päällä muttei edes aina enkä itte edes harrasta mitään offroad ajelua, mitä nyt normaaleja mettä teitä hurvailen. Enkä mä edes kuullu sitä klankutusta ennenku oli ikkuna auki. Hyvällä omatunnolla jatkan siis ajelua. Onpahan ny jo sitte murrokset valmiina hyllyllä odottamas hajoomista ku ehdin tilaamaan ne jo, semmoset 50 kappale hintaset. Joku sano että ku ne hajoo ni usin hajoo jotaki muutakin, pitääkö paikkansa?
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
|
|||
|
|||
![]()
Joo näinhän se on. Maasturi on mulla vaan metsästyksen takia ja ihan vakio, myös renkaat. Suurin haaste sille on lumi mun ajossani. Nyt ku täällä on ammattilaisia ni sanokaas laittaisitteko itte tommosia murroksia alle vai onko ihan leluja?
http://www.skruvat.fi/Nivelsarja-vetoakseli-P37125.aspx |
|
|||
|
|||
![]()
Onko jimny tosiaan noin kylmä pakkasilla(-22)?
Ei puhalla lämmintä juuri ollenkaan, ei taho etes etulasi pysyä täysin sulana. Mitä neuvoksi? |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Tuulilasin puhalluksen "suuttimille" olen suunnitellut jotain ohjuria, kun keskeltä puhaltaa liikaa takaviistoon, eikä suoraan ikkunalle, joten keskelle lasia muodostuu aina silloin tällöin sellainen V-muotoinen huuruinen alue. Kuinkas ylös sulla lämpömittarin viisari värähtää? Jos ei nouse hyvin lähelle puolta väliä, niin termari vaihtoon. Vaikuttaa jo aika paljon tuohon lämpeämiseen. ![]()
|
|||
|
|||
![]()
Puoleen väliin nousee lämpömittari, etulasiin jää keskelle tollanen v-mallinen huuru kohta.
Puhallus ilma enempi haaleaa ku kuumaa, kolmoselle jos pistää puhaltimen niin ääni kasvaa enempi ku puhallusteho. |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() Oon kyllä miettinyt, että pääseeköhän jimnyissäkin kaikkea höttöä tukkimaan sitä kennoa samaan tyyliin kuin vanhemmissakin suzukeissa. ![]()
|
||||
|
||||
![]()
Perinteet velvoittavat.
|
|
||||
|
||||
![]()
jimny, jutustelua, suzuki, yleistä |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 2 (0 jäsentä and 2 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myyty suzuki jimny | Pönde | O/M/V Ajoneuvot | 10 | 19.05.2013 09:53 |
Myyty Suzuki Jimny | Smäkä | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 14.06.2012 08:17 |
Ostetaan Suzuki Jimny | ahola | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 30.01.2012 20:26 |
Myyty Suzuki Jimny 1.3JLX -02 "Off / On Road Jimny" | JER81 | O/M/V Ajoneuvot | 2 | 16.09.2009 21:01 |
M: Suzuki Jimny | raw | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 04.04.2008 11:07 |