Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 08.11.2013, 11:43
KIY KIY ei ole kirjautuneena
Tulokas

Rekisteröitynyt: 07.11.13
Sijainti: Ilmajoki
Perusasetus

Jaa että ei ol mitenkään kiire murrosten vaihtoon? no en mä sitten rupee niitä vaihtaa. Ei ne muutenkaan mitenkään hirveesti klonksuta, joskus ku kääntyy nelikko päällä muttei edes aina enkä itte edes harrasta mitään offroad ajelua, mitä nyt normaaleja mettä teitä hurvailen. Enkä mä edes kuullu sitä klankutusta ennenku oli ikkuna auki. Hyvällä omatunnolla jatkan siis ajelua. Onpahan ny jo sitte murrokset valmiina hyllyllä odottamas hajoomista ku ehdin tilaamaan ne jo, semmoset 50 kappale hintaset. Joku sano että ku ne hajoo ni usin hajoo jotaki muutakin, pitääkö paikkansa?

Vastaa lainaten
Vanha 08.11.2013, 16:24
Palex:n Avatar
Palex Palex ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen

Rekisteröitynyt: 04.07.05
Sijainti: Lahti
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja KIY Näytä viesti
Jaa että ei ol mitenkään kiire murrosten vaihtoon? no en mä sitten rupee niitä vaihtaa. Ei ne muutenkaan mitenkään hirveesti klonksuta, joskus ku kääntyy nelikko päällä muttei edes aina enkä itte edes harrasta mitään offroad ajelua, mitä nyt normaaleja mettä teitä hurvailen. Enkä mä edes kuullu sitä klankutusta ennenku oli ikkuna auki. Hyvällä omatunnolla jatkan siis ajelua. Onpahan ny jo sitte murrokset valmiina hyllyllä odottamas hajoomista ku ehdin tilaamaan ne jo, semmoset 50 kappale hintaset. Joku sano että ku ne hajoo ni usin hajoo jotaki muutakin, pitääkö paikkansa?
Saattaahan sieltä vetarin boorit ottaa vähä kipeetä murroksen hajotessa jos oikein huonosti käy, mutta jos vakiohkon kokoisilla renkailla ajelet, etkä offroadiakaan edes harrasta, niin anna nivelten kalkattaa vain. Tuskin hajoavat normiajossa ikinä, koska nelivetoa joutuu käyttämään loppupeleissä aika harvoin...
Vanha 08.11.2013, 17:11
KIY KIY ei ole kirjautuneena
Tulokas

Rekisteröitynyt: 07.11.13
Sijainti: Ilmajoki
Perusasetus

Joo näinhän se on. Maasturi on mulla vaan metsästyksen takia ja ihan vakio, myös renkaat. Suurin haaste sille on lumi mun ajossani. Nyt ku täällä on ammattilaisia ni sanokaas laittaisitteko itte tommosia murroksia alle vai onko ihan leluja?

http://www.skruvat.fi/Nivelsarja-vetoakseli-P37125.aspx
Vastaa lainaten
Vanha 19.01.2014, 20:21
Metsä Metsä ei ole kirjautuneena
Jäsen

Rekisteröitynyt: 08.06.13
Sijainti: SUOMI 1917
Perusasetus

Onko jimny tosiaan noin kylmä pakkasilla(-22)?
Ei puhalla lämmintä juuri ollenkaan, ei taho etes etulasi pysyä täysin sulana.
Mitä neuvoksi?
Vastaa lainaten
Vanha 19.01.2014, 20:28
Arvostettu jäsen

Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Metsä Näytä viesti
Onko jimny tosiaan noin kylmä pakkasilla(-22)?
Ei puhalla lämmintä juuri ollenkaan, ei taho etes etulasi pysyä täysin sulana.
Mitä neuvoksi?
Ei mulla ainakaan kylmä tule koskaan ajellessa, mutta onhan tuo tietynlaisilla keleillä välillä vähän ärsyttävä kun meinaa aina joku ikkuna vetää jäähän, mutta se nyt on vain suzukin huonoa suunnittelua tuon suhteen, kun ei saa tuulilasille ja sivulaseille yhtä aikaa puhallusta...

Tuulilasin puhalluksen "suuttimille" olen suunnitellut jotain ohjuria, kun keskeltä puhaltaa liikaa takaviistoon, eikä suoraan ikkunalle, joten keskelle lasia muodostuu aina silloin tällöin sellainen V-muotoinen huuruinen alue.

Kuinkas ylös sulla lämpömittarin viisari värähtää? Jos ei nouse hyvin lähelle puolta väliä, niin termari vaihtoon. Vaikuttaa jo aika paljon tuohon lämpeämiseen.
Vanha 19.01.2014, 20:48
Metsä Metsä ei ole kirjautuneena
Jäsen

Rekisteröitynyt: 08.06.13
Sijainti: SUOMI 1917
Perusasetus

Puoleen väliin nousee lämpömittari, etulasiin jää keskelle tollanen v-mallinen huuru kohta.
Puhallus ilma enempi haaleaa ku kuumaa, kolmoselle jos pistää puhaltimen niin ääni kasvaa enempi ku puhallusteho.
Vastaa lainaten
Vanha 19.01.2014, 20:58
Arvostettu jäsen

Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Metsä Näytä viesti
Puoleen väliin nousee lämpömittari, etulasiin jää keskelle tollanen v-mallinen huuru kohta.
Puhallus ilma enempi haaleaa ku kuumaa, kolmoselle jos pistää puhaltimen niin ääni kasvaa enempi ku puhallusteho.
Kyllä mun Jimnyssä ihan hiki tulee pakkasessakin ajellessa, että kyllä sieltä ainakin mun autossa lämpöä tulee, mutta se ei vaan aina löydä tietään sinne laseille niin kuin pitäis...

Oon kyllä miettinyt, että pääseeköhän jimnyissäkin kaikkea höttöä tukkimaan sitä kennoa samaan tyyliin kuin vanhemmissakin suzukeissa.
Vanha 20.01.2014, 08:37
wikke:n Avatar
wikke wikke ei ole kirjautuneena
Sankari

Rekisteröitynyt: 06.04.07
Sijainti: Kupolin alla.
Talking

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Palex Näytä viesti
mutta onhan tuo tietynlaisilla keleillä välillä vähän ärsyttävä kun meinaa aina joku ikkuna vetää jäähän, mutta se nyt on vain suzukin huonoa suunnittelua tuon suhteen
Perinteet velvoittavat.
Vastaa lainaten
Vanha 20.01.2014, 09:23
Arvostettu jäsen

Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja wikke Näytä viesti
Perinteet velvoittavat.
Joo, näin mä oon myöskin ajatellut.

Luokat
jimny, jutustelua, suzuki, yleistä

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 2 (0 jäsentä and 2 vierasta)

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myyty suzuki jimny Pönde O/M/V Ajoneuvot 10 19.05.2013 09:53
Myyty Suzuki Jimny Smäkä O/M/V Ajoneuvot 1 14.06.2012 08:17
Ostetaan Suzuki Jimny ahola O/M/V Ajoneuvot 0 30.01.2012 20:26
Myyty Suzuki Jimny 1.3JLX -02 "Off / On Road Jimny" JER81 O/M/V Ajoneuvot 2 16.09.2009 21:01
M: Suzuki Jimny raw O/M/V Ajoneuvot 0 04.04.2008 11:07

Sivu luotu: 12:59 (GMT +2).