![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#20
|
|||
|
|||
![]()
Juu Jeepula noista kahdesta kiinnostais sikäli, että sen tekniikka on tutumpaa ja koneen ainakin tiedän varmaksi.
Hopassa taas mahtuu ohjaamossa jo istumaankin, joten se painaa siinä kupissa. En tiedä mikä loota noissa Comancheissa on, mutta itse ainakin pidän enemmän kytkettävästä nelivedosta, kuin jatkuvasta. Katsomissani Hopissa on kytkettävä kaikissa. Vaikka sitten joutuis pysäköimään ja käymään napalukkoa käsin kääntämässäkin. (Tosin eiköhän noissa kaikissa automaatit navoissa ole, ikävä kyllä.) Juu ja nyybille kiitos usabil:stä, se oli unohtunut kokonaan. (Tosin ei sieltä vielä mitään löytynyt, mutta ehkä kohta...) -- Life is but white light, slightly out of focus. |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Ford Ranger | himmel | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 11.09.2007 09:27 |
Ford Ranger 4WD Super-cap, -02 | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 18.04.2007 16:44 | |
M:Ford Ranger -87 | Rankku | O/M/V Ajoneuvot | 8 | 21.02.2007 12:57 |
M:Ford Ranger... | Rankku | O/M/V Ajoneuvot | 2 | 03.09.2006 08:41 |
M: Ford Ranger SuperCab 4x4 2.5TD -02 | Blaaseri | O/M/V Muut | 1 | 08.01.2005 16:23 |