Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 07.11.2013, 22:43
sisua45:n Avatar
sisua45 sisua45 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 03.03.06
Sijainti: Treen kupeesta
Viestit: 8.332
Perusasetus

On siellä isompikin öljyreikä lohkossa, samassa rivissä. Muistaakseni M16x1.5 kierre.

Mutta kyllä tuo M10x1 kierrereikä riittää ahtimelle (jos ei ole väljä vanha paska), semmosesta on rasvattu tuhansia traktorin ahtimia 90 ja 2000 luvulla...

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 07.11.2013, 22:55
young n dum:n Avatar
young n dum young n dum ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 27.09.09
Sijainti: Konnunsuo mamu senter of suomalia
Viestit: 3.483
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja sisua45 Näytä viesti
On siellä isompikin öljyreikä lohkossa, samassa rivissä. Muistaakseni M16x1.5 kierre.

Mutta kyllä tuo M10x1 kierrereikä riittää ahtimelle (jos ei ole väljä vanha paska), semmosesta on rasvattu tuhansia traktorin ahtimia 90 ja 2000 luvulla...
juu samasta nipasta piti ottaa ku toho porttaali roppanan turboonki mut se oliki koneen korvan takan nii tehokkaasti et ei siit saanu
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri

Full Size Jeep Master Fabricator

VALMET = Rerentless reliability
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 08.11.2013, 18:52
Tomppaa_ Tomppaa_ ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 21.09.11
Sijainti: Tuusula
Viestit: 992
Perusasetus

Juu sitä itekki katoin et koneen korvakko tulee vähän eteen, siitähän se olis paras ottaa...laikkaa
__________________
Teoria on sitä että kaikki tiedetään mutta mikään ei toimi
Käytäntö on sitä että kaikki toimii mutta kukaan ei tiedä miksi
Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi!
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 14.11.2013, 20:36
young n dum:n Avatar
young n dum young n dum ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 27.09.09
Sijainti: Konnunsuo mamu senter of suomalia
Viestit: 3.483
Perusasetus

Repron rinne kisas käytii kivisen ja mud deeren hinaukses

hauskaaha tuo oli nii kaua kunnes rupesin MITSUBISHI ! mies 454ss:ää hinaamaan

etu kartaani men poikki nätisti tehtaan saumasta.. maanantai kappale vuos mallia 75

voipha tuo olla et otti kipiää etellisen jakson kivikossa tai jtn.

no eni keis kotia se toi ja oon mie sil ajellu täs ilma etuvetoaki koti kylil. kovasti koitin syöttöjä lisätä mut ei tosta saatanan paska pumpusta saa mitää irtoomaan tai sit on joteki jumis ton syöttö ruuvvin alla romut?

15cm ketunhännän se ampuu ku polkasee kaasua ja sehän on mukavaa mut silti ei tuottanu toivottua tulosta tuo viritys vaik mukavalle kuulostaakin

talvella koitan toisee koneesee jotaki pullinki pumppua, parempia suuttimia, isompaa turboa ja cooleria .. jos vaikka sitte röhähtäs miehekkäämmin
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri

Full Size Jeep Master Fabricator

VALMET = Rerentless reliability
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 14.11.2013, 21:37
sisua45:n Avatar
sisua45 sisua45 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 03.03.06
Sijainti: Treen kupeesta
Viestit: 8.332
Perusasetus

Ei sillä vaparikoneen pumpulla paljoa hevostella. Siinä on muistaakseni 8 mm elementit, ja ahdetussa 9.5 mm. CAV Minimec siis kyseessä.

Ja kohta kaikki huutaa bossia tilalle, muttei se paljoa iloa tuo. No, paremman varaosahuollon ehkä. A-mallin bossissa on myös 9.5 mm elementit.

Ja sitten kun alat hevostelemaan uudella pumpullla, niin vaihdat ahdetun männät, ja sorvaat niiden yläpään halkaisjasta vähän pois. Laajenevat rasituksessa.

Noilla eväillä alkaa sitten kaikki voimansiirrossa jo hajoomaan, vääntöä piisää.
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 14.11.2013, 21:54
Sami89:n Avatar
Sami89 Sami89 ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 08.02.11
Sijainti: Kotka
Viestit: 3.343
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja sisua45 Näytä viesti
Noilla eväillä alkaa sitten kaikki voimansiirrossa jo hajoomaan, vääntöä piisää.
Ööh, eihän se kestä nyttekää..?
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 14.11.2013, 22:01
sisua45:n Avatar
sisua45 sisua45 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 03.03.06
Sijainti: Treen kupeesta
Viestit: 8.332
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Sami89 Näytä viesti
Ööh, eihän se kestä nyttekää..?
No nii-i...

Jos ajaa ohvia 411 valmetin moottorilla, niin auto pitäis olla Sisu SA-110.

Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 17.11.2013, 17:47
Tomppaa_ Tomppaa_ ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 21.09.11
Sijainti: Tuusula
Viestit: 992
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja sisua45 Näytä viesti
Ei sillä vaparikoneen pumpulla paljoa hevostella. Siinä on muistaakseni 8 mm elementit, ja ahdetussa 9.5 mm. CAV Minimec siis kyseessä.

Ja kohta kaikki huutaa bossia tilalle, muttei se paljoa iloa tuo. No, paremman varaosahuollon ehkä. A-mallin bossissa on myös 9.5 mm elementit.

Ja sitten kun alat hevostelemaan uudella pumpullla, niin vaihdat ahdetun männät, ja sorvaat niiden yläpään halkaisjasta vähän pois. Laajenevat rasituksessa.

Noilla eväillä alkaa sitten kaikki voimansiirrossa jo hajoomaan, vääntöä piisää.
Mulle se Valtran tiskillä selitti että on samat männät ahdetussa ja vaparissa?
__________________
Teoria on sitä että kaikki tiedetään mutta mikään ei toimi
Käytäntö on sitä että kaikki toimii mutta kukaan ei tiedä miksi
Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi!
Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 17.11.2013, 19:23
sisua45:n Avatar
sisua45 sisua45 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 03.03.06
Sijainti: Treen kupeesta
Viestit: 8.332
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Tomppaa_ Näytä viesti
Mulle se Valtran tiskillä selitti että on samat männät ahdetussa ja vaparissa?
Vaikuttaa, että mikä malli. Minkä koneen männistä oli teillä puhe?

Eivät välttämättä pidä varastossa kaikkia mäntiä, koska ahdetun männät käy ahtamattomiinkin. C-sarjassa on tosin eroa puristussuhteessa.

Matalatehoisempia ahdettuja koneita on vaparin männillä, esim valmet/valtra traktoreissa.
Vastaa lainaten
  #10  
Vanha 15.11.2013, 07:33
454SS:n Avatar
454SS 454SS ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 20.02.06
Sijainti: Luumäki, Finland.
Viestit: 3.362
Red face

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja young n dum Näytä viesti
hauskaaha tuo oli nii kaua kunnes rupesin MITSUBISHI ! mies 454ss:ää hinaamaan
Kiitosta vaan hinausyrityksestä. Älä nyt ala nimittelemään (et ole ainut nimittelijä) yhen päivän ajeluiden perusteella
Vastaa lainaten
Vastaus

Luokat
jeep, valmet, wagoneer


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
KeTTu TyTöT : 76" 2 D Portal axle cherokee young n dum Maasturiprojektit 551 17.04.2016 07:39
KeTTu TyTöT : 6X6 V8 DIESEL young n dum Maasturiprojektit 68 30.12.2014 05:04
KeTTu TyTöT : Tela Elmeri young n dum Maasturiprojektit 35 05.01.2014 12:02
KeTTu TyTöT : DATSUN Princess cab young n dum Maasturiprojektit 39 20.05.2013 08:13
KeTTu TyTöT Jeep / VALMET young n dum Maasturiprojektit 358 28.10.2012 19:59


Sivu luotu: 22:44 (GMT +2).