Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 27.09.2004, 00:09
mikjus:n Avatar
mikjus mikjus ei ole kirjautuneena
Moderator

Rekisteröitynyt: 10.01.03
Sijainti: Lahti, Finland.
Perusasetus

Lainaus:
quote:
Juu kiitos kommenteista.

Ja uusimpaan projektiinhan on periaatteessa hommailtu kaikki puuttuva roina. Pasilta flippi tilauksessa, SLCK:n puh.joht porvoon tojotavarikolta muuan nippeli ja Artjärven suunnasta itse rovio. Ainoastaan nuo 61 lukkoakselit puuttuu. Niin ja niihinkin ajattelin sorvailla taakse levyjarrut.... Onko kukaan moista toteuttanut?, siis niinku hienosti ja järkevästi. Ja hankintalistalla olisi myös Dynan kampuran päähän liimattava hihnapyörä = montapaikkaa.

Joo ja kun jätän koneeksi alkuperäisen ja ihastuttavan powermillin eli 3l dieselin niin siirrän syylaria taakse niin paljo ku menee, vinssi seuraa perässä ja mitä yli keulaan jäi niin rälläkällä poikki. Ja vot keulaylitys pienentynyt oleellisesti. Kiitos tukitikkujen.

Koopeellakin pitää vierailla tosa joku päivä hakeen Penkit.

CrosWd:ltä tilasinkin jo Rockcrawlingin Hysteer etuohjausvarret jotka nostavat raidetangot ylempäs... oikein ja turvallisesti.

Renkaiksi tulee Bobbarin rattorikuviokumet viilleltynä. Vänä vois liittää kuvan niistä.

Et simmottis.

t:jari v

Note! This message was posted anonymously!
Laitas sitte kuvia kun saat ne hysteer varret (mitä muuten maksaa?). Itse tein nyt mielestäni turvallisesti kun käänsin 61 vakiovarret toisinpäin. Ainoa ongelma on se joku aakkermanni jutska kun varret sojottaa sisäänpäin mutta ei tunnu paljoo haittaavan kääntymistä.

Levyjä on takana monillakin esim. Lökin Jarmolla ja joskus laittelin siitä kuviakin tänne kun ko. aiheesta juteltiin. Itse jo pyörittelin levyjä taka-akselilla ja näyttäs että tekee vaan pultattavan laipan ja ettii mahdollisimman pienen satulan niin homma pitäs olla helppo. Levy vaan takanavan taakse ja ottaa etunavan pultit niin onnistuu. Jarrulevyä tai napaa pitää pikkasen sorvata että sopii.

Toihan on hyvä idea toi syylärin siirto. Jopa lehtijousellisessa sais muutamat sentit vinssiä taakkepäin mutta ei taida olla vaivan arvoista vasta kun kiemura jousiin siirryttäessä.

Meinaatko muuten venyttää akseliväliä? Itse meinasin eliminoida noi ylitykset siirtämällä akseleita. Esim. nykyisillä lehtijousilla kun akseli on noin 10cm edessä niin etuylitys on aika olematon kun kiikutkin vielä ovat takana. Se laki juttu koskien akseliväliä vaan vähän hämää jos pitää olla just joku mallisarjan sisältä oleva väli mutta onneksi bj43 taitaa olla aika passeli.

- http://www.G-69.tk -
Vastaa lainaten

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Pikalinkit

Sivu luotu: 22:12 (GMT +2).