Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 05.11.2013, 22:46
axu87 axu87 ei ole kirjautuneena
Konkari++

Rekisteröitynyt: 03.07.11
Sijainti: sastamala
Perusasetus

Paska paikka koko nettiX, tulee silti käytettyä kun ei parempaakaan ole. Itse joudut määräämään tuotteellesi hinnan, mutta esimerkiksi muutama huutokauppayritys mainostaa metallintyöstökoneita esim kerran pari innostunut metallisorvi ilmoituksesta kun hintaa ollut 150€ 250€, ilmoituksen avattua lukee tämän olevan aloitushinta huutokaupalle joka käydään sivustolla www.liirumlaarym.fi, jos itse käyttäisi tuota samaa kävijöitten kalastelu hinnoittelua, esim 5000€ auton hinnaksi 100€ niin ilmoitus poistetaan. Viime vuonna myin isäni autoa, tunnukseni suljettiin ilmoittamatta mitään, otin sähköpostilla yhteyttä että mitä helvettiä tunnukset suljettu, sain vastaukseksi että sinä myyt toisen nimissä olevaa autoa, vastasin auton olevani isäni ja myyn sitä hänen puolestaan, kyseessä 500€ auto. Vastaus tuli, miksei hän myy itse autoaan, se olisi suotavaa. Vastasin armottoman vittuiluviestin jossa kiittelin mahdollisesti peruuntuneista kauppakontakteista ja ammattitaidottomasta asiakaspalvelusta, kun asiaa ei selvitetty ennalta mitenkään. Vastausta ei kuulunut mutta tunnukset palautuivat, toistin tyytyväisen palautteeni ja tiedustelin mistä moinen ammattitaidottomuus kumpuaa ja meinaavatko toistekin sulkea tunnukseni jonkun kateellisen ilmoituksen perusteella tutkimatta taustoja, ei vastausta...
Vastaa lainaten

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Eläköön nettiauto Ex_inkkari Chit-Chat 7 04.07.2009 17:31
Viron nettiauto ZAU Linkit 0 19.03.2009 22:42
Nettiauto silver Chit-Chat 1 11.04.2008 16:12
Nettiauto: Hiiluksi -matti Linkit 0 11.12.2007 13:53
M:siirto nettiauto JEEP Tarzan O/M/V Ajoneuvot 2 29.01.2006 13:55

Sivu luotu: 12:43 (GMT +2).