Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #6  
Vanha 25.09.2004, 07:30
sepi:n Avatar
sepi sepi ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 18.01.03
Sijainti: Lieto, .
Viestit: 291
Perusasetus

Noissa porissahan on vesireikä keskellä. Jotain opetettiin rakenneopista amiksessa ja muistelisin että mitä lähempänä aine on keskiötä sitä vähemmän sillä on lujuudellista merkitystä. Siksi mm. I-palkkia käytetään paljon rakenteissa. Ei taida olla vesireijästä mitään haittaa.
Tylsyneet porat muuten voi teroittaa ja karkaista ahjossa. Onko nykyään vaan niin että kehnokärkinen kanki heitetään menemään ja uutta tilalle. Viekää sepälle, tulee ehkä halvemmaksi kuin uusi.
Miten on, onkohan kinkkistä hitsattavaa tuollainen korkeahiilinen tavara? Meinaa että monesti ne karkenevat hitsin vierestä ja katkeavat sitten siitä. En tiä, hitsaamalla niitä kai kuitenkin jatketaan? Esilämmitys?

Don´t forget to boogie!
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
MYYTY. G Mersun uusi raidetanko. 454SS O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 3 08.11.2007 21:15
o:hj:n raidetanko (ostettu) Jii-Jii O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 09.04.2007 19:23
O: raidetanko HeikkiH O/M/V Muut 1 15.05.2005 18:04
Raidetanko 4x4_76 Tekniikka & Jutustelu 0 07.02.2003 14:11


Sivu luotu: 03:43 (GMT +2).