![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Noissa porissahan on vesireikä keskellä. Jotain opetettiin rakenneopista amiksessa ja muistelisin että mitä lähempänä aine on keskiötä sitä vähemmän sillä on lujuudellista merkitystä. Siksi mm. I-palkkia käytetään paljon rakenteissa. Ei taida olla vesireijästä mitään haittaa.
Tylsyneet porat muuten voi teroittaa ja karkaista ahjossa. Onko nykyään vaan niin että kehnokärkinen kanki heitetään menemään ja uutta tilalle. Viekää sepälle, tulee ehkä halvemmaksi kuin uusi. Miten on, onkohan kinkkistä hitsattavaa tuollainen korkeahiilinen tavara? Meinaa että monesti ne karkenevat hitsin vierestä ja katkeavat sitten siitä. En tiä, hitsaamalla niitä kai kuitenkin jatketaan? Esilämmitys? Don´t forget to boogie! |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
MYYTY. G Mersun uusi raidetanko. | 454SS | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 3 | 08.11.2007 21:15 |
o:hj:n raidetanko (ostettu) | Jii-Jii | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 09.04.2007 19:23 |
O: raidetanko | HeikkiH | O/M/V Muut | 1 | 15.05.2005 18:04 |
Raidetanko | 4x4_76 | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 07.02.2003 14:11 |