![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]() Ei oo tullu kirjoteltua tänne pitkään aikaan ![]() Traction bar tuli rakenneltua taakse. ![]() ![]() Akselinpään kiinnikettä joutu korottaa, joku oli jo ennen rakennellu tuonne kiinnikkeet mutta ois aika pieni kulma tullu yläputkelle. Niin laitoin vähän jatkopätkää kiinni. ![]() Eteen tuli toisellekkin puolelle vetopiste. ![]() Länkky löyti katosta paikkansa. ![]() Apparin oven joutu vaihtamaan kun ei enää meinannu auveta/mennä kiinni muutaku hirveellä voimalla. ![]() Helmaputket tuli tehtyä että ovet kestäs vähän pitempään. ![]() Sitten se tämänhetkinen projekti ois tuossa! ![]() TURBO! ![]() ![]() Kaasuläppä sovitettu turbo patrollin imusarjaan. ![]() Tuonnehan se pitäs istuttaa. Öljynpaineen saa koneen kylestä valmiista reijästä. Ja öljy pohjaan tuli roppu paluulle yläreunaan. ![]()
|
|
|||
|
|||
![]()
Tänään taas vähän puuhasteltu.
En tiiä voiko tuohon laittaa ahtopainemittarin letkua, mutta siinä se nyt on ![]() ![]() nyt maisema näytti tältä kun lähdin tallista pois. ![]() ![]() Nyt taas ei pääse viikkoon rassaamaan kun viikot menee koulussa toisella kylällä. Tarviis vielä Dumpin, yhen silikoonisupistajan, muutamat klemmarit ja jonkun näköse ilmanputsarin. Ku en meinannu sitä hirmusen kokosta vakiota laittaa. |
|
||||
|
||||
![]()
Dumpin tiisseliin?
|
|
|||
|
|||
![]()
Näin minulle on annettu ymmärtää että tarvii dumpin, koska tässä on kaasuläppä. Dumppi säästää turboa kun kaasuläppä menee kiinni.
Onhan Rolpatti nimimerkin patrollissakin dumppi. Ja häneltä minä neuvoja olen saanut. Tuossa lainasin Rolpatin kansiosta kuvan missä näkyy turbopatrollissa dumppi. |
|
||||
|
||||
![]()
Minkäs takia kaasuläpän laitoit?
Vai teetkö vaparin pumpulla? |
|
||||
|
||||
![]()
Juu kyllä toi dumppi säästää ahdinta kun tekee vaparin pumpulla tuon turbotuksen, on ollut kyl joskus ilmankin mut aika posahduksen pitää kun kaasusta irroittaa.
vaparin pumpulla saa MUN mielestä paremmat alaväännöt...
|
|||
|
|||
![]()
Joo vaparin pumpulla tein.
|
|
||||
|
||||
![]()
Riittääks siinä ruoka loppuu asti?
![]() Meinaan vaan ku jos kerran on turbopatu varaosina ni eiks siit ois saanu sen pumpunki ni olis saanu sen ahdonalasen syötön mukaa.. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Mulla ei aikanaan menny tästä Ratsunista yhtään ristikkoa rikki, mut tosin oli 36" fillarit ja eikä ollu turbookaan ja jousetkin on saattanu vuosien mittaan hiukka notkistua. On se silti sitkee peli ja voittaja ainesta ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Jotain outoa on kun ite en oo saanut yli kymmenessä vuodessakun yhden ristikon hajoamaan.
Akseli kiertyy varmaankin liikaa. |
|
||||
|
||||
![]()
Näyttäis tuo perä olevan käännetty ehkä vähän liian pystyyn soaa tehdessä.
|
|
|||
|
|||
![]()
Ainakin tossa asennossa näyttäis että perä turhan pystyssä. Mut missä asennossa auto on kuvassa?
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() PS. Ja sillä työllä EI ole enää takuuta ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Sitä oon itekki monesti katellu että perä on ehkä liikaa pystyssä
![]() Täytyy ens viikonloppuna katella asiaa jos sais perää vähän laskettua. Tekis koko kardaanin uusiks paksummasta putkesta kun näkyy oleva aika kiero ja lommone ![]() ja joku kysy missä asennossa tuo oli tuossa kuvassa nii ihan normaalisti löhötti tassuillaan. |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]() ![]() ja silti tulee hankittua kaikenmaailman romuja nurkkiin....kuten tää Ratsuni 2, joka oottelee pihalla vuoroaan ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myydään Offi-auto/kilpuri | rekmik | O/M/V Ajoneuvot | 18 | 27.01.2013 18:14 |
Myyty offi auto | Rekisteröimätön | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 26.09.2009 19:12 |
eka auto hj... termari ja lämppärin kenno hukassa | Tekniikka & Jutustelu | 10 | 27.12.2007 01:43 | |
o: offi auto | O/M/V Ajoneuvot | 8 | 06.11.2007 13:23 | |
ostetaan offi auto | O/M/V Ajoneuvot | 5 | 21.09.2007 15:53 |