![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Kattoluukku tuli tiivisteltyä pysyvästi kun rupes ihan solokenaan vuotaa. Rupes lähinnä muistuttaa akvaarioo toi auto. Onneks ovien tiivisteet vuotaa sen verta niin ei hirveen korkeelle ollu noussu toi veden pinta. Pitänee ens kesänä katelle et mikä helekutti siellä oikein riivaa et vuotaa. Sillon kun auto on keula ylempänä niin kivasti vuotaa vettä taka penkille.et ilmeisesti ne taaemmat "viemäri" putket sitte totaalisen tukossa. Mut ei nyt kehtaa rueta purkaa koko verhoilua pois.
|
#2
|
||||
|
||||
![]() Ei tullu otettua ekasta opiks.
En tiiä onko tää nyt jotai masokismiä vai mitä kun tuli kuvan kampe hommattua. Varaosis tuli hommattua mut pikasella tutkiskelulla koppa ois huomattavasti kovemmassa kunnossa kun nykysessä kulkineessa. Et tiedä nyt kumpiko on se varaosa auto. Ja mahtaskohan kukaan tunnistaa et missä päin on kuleksinut? Myyjällä ei ollu tarkempia tietoja auton liikkeistä. Ja otteen mukaan rekkari ollut aikasemmin NSR-44.
![]() |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Nyt päässy pikkasen purkaakkin tota "autoo" jo ja ei se nyt niin pahalle vaikutakkaan mitä alkuun ajatteli. Koppa suht hyvässä kunnossa. (runkoa en ole vielä tarkemmin tutkinut)
Mikähän kiinan lenkki sattu käteen. (vai antoko viisaampi periks) ![]() ![]() Sitten perus reiät jalkatilaan. Aiemmin oli korjattu peltilappu teipillä kiinni ja sikamassa päälle. Olipahan helppo irrotella. Ja sitten rupeskin löytyy kaikista mahollisista kotelorakenteista uretaanivaahtoa. KELE..... ![]() Takapäästä ei nyt hirveesti happamaa löytynykkään. Pahin kohta oli toi takapenkin alla ollu reiän alku. ![]() ![]() Jotain tapahtunu tuollakin kun on alumiini osat lähteny hapettumaan tolleen. ![]() Liekkö ollu toi syylärin vaihto syynä kannentiivisteen palamiseen. Originelli kuitenkin tuplasti paksumpi mikä tuolla nyt on. |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Jotain tapahtunu tuollakin kun on alumiini osat lähteny hapettumaan tolleen.
![]() Ihan normaalia hapettumista, jos auto on seisonut pitkään ja ei ole konetta käytetty... Zsemppiä projektiin! Ps. "Trafin sivuilta" saat maksua vastaan tietoja auton rekkarilla, jos kiinnostaa historia.
__________________
Ei mennyt kuin Strömsössä... Viimeksi muokannut TOPPAHOUSU : 19.06.2014 04:11 |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Juu aikasempi pajero kuollu nyt kun runko katkes yhestä kohtaa ja toiselle ei ole tullut tehtyä yhtään mitään. Et tän ketjun voi vaikka mode poistaa kokonaan kun ei tule enää jatkumaan. Offi kärpänen kerkes kuolla ennen kun ees kerkes mettään asti.
![]() |
![]() |
Luokat |
pajero |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Lj:n ehostusta (1kz-t) | Wille87 | Maasturiprojektit | 400 | 02.06.2020 13:47 |
BJ:n ehostusta | LINNA | Maasturiprojektit | 188 | 05.05.2020 21:52 |
Taron ehostusta | alfred_j_kwak | Maasturiprojektit | 15 | 21.06.2016 22:03 |
Nivan joustoja ja ehostusta. | nivani | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 08.04.2012 07:25 |
Purkki-UAZin ehostusta | tommy_Z | Maasturiprojektit | 18 | 06.01.2010 14:25 |