Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #14  
Vanha 23.09.2004, 10:16
JiiPee JiiPee ei ole kirjautuneena
Moderator
 
Rekisteröitynyt: 13.08.03
Sijainti: Janakkala
Viestit: 6.384
Perusasetus

Lainaus:
quote:
No soitin just Lohjan yksityiselle kats konttorille ja kaveri totes että SAMAT säädökset koskee kuorkiksi katsastettua ja tavallista pikuppia/paketti/maastoautoa.
Onko muuten noissa uudemmissa jenkkivehkeissä, kuten vaikka Dodge Ramit ja vastaavat 4x4-kuorma-autot, lokasuojan kaaret tarkoituksella niin karmean ylikokoiset vai onko niissä vakiona pienet kottikärrynpyörät? Ne näyttää yleensä siltä kuin olisi vaihdettu tavallista pienemmät kumet alle, kun kaariin näyttäisi sopivan 5-6" isommat helposti. Voihan se super-avara kaari tietty olla joku jenkkimuotikin, kuten se konepellin nokkaan laitettu skordari.


Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
M:CHEVROLET SUBURBAN -94 O/M/V Ajoneuvot 0 21.01.2007 22:40
gmc vai chevrolet suburban? Markus83 Chit-Chat 31 28.11.2006 18:43
M: Chevrolet suburban -94 4x4 AAPEEE O/M/V Ajoneuvot 5 11.06.2006 21:31
M: Chevrolet Suburban 6.2d takaveto O/M/V Muut 2 27.03.2005 12:48
Chevrolet Suburban -86 O/M/V Muut 1 27.01.2005 22:11


Sivu luotu: 12:26 (GMT +2).