![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
Ja tietysti sokkeli ja betonilattia ![]() Vois tietysti olla pari ikkunaa...
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
|
||||
|
||||
![]() Näin itse
3x6m tallin 500g pressulla hommasin toisen ja 4x10m kalustosuojan 500g pressulla.
Isommassa sitten mahtuisi autolle jotain tekemäänkin... Aikaisemmin oli Motonetin halpismalli missä pressu kesti aina pari talvea ja sitten hapertui... No siihenkin olisi nyt päälle 4x6m oikea pressu niin pihakoneetkin saisi suojaan (jos enää tätä kerkeää ennen lumia koota) ![]() Kuvia kunhan saa kaikki koottua...
-82 Vihreä camo patrol -82 Hopea 2+3 projekti patrol -82 Varaosa tekniikanluovuttaja patrol Viimeksi muokannut ajelija : 14.10.2018 19:48 |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() Toinhan mä tonne kompuran ja sille voimavirta sisään. Ja pylväsporakone ja sille pöytä. Mig jo olikin. |
|
||||
|
||||
![]() Työtila
Parvea minäkin suunnittelin ja jos pellit iskisi sisäpuolelle niin pysys kondenssivesi kurissa ja sais murtovarmemman jos tuohon taakse jättäisi 4x4m työtilan ja myös kompurat ja pelit... valotkin ois ostettu... vielä sähköjohtoa tarttee ja rasioita
![]() Ja polttoöljylämmitintä mietin että sais talvella vähän lämpöä jos pikaisia huoltohommia tekee... vaikka oon minä jo tyytyväinen säältä kun muuten pääsee suojaan... Ja jos ens kesänä valais lattian... sit nosturi ois kiva....
-82 Vihreä camo patrol -82 Hopea 2+3 projekti patrol -82 Varaosa tekniikanluovuttaja patrol Viimeksi muokannut ajelija : 15.10.2018 16:18 |
|
|||
|
|||
![]()
Mulla on tuollainen 3x6m korkea talli mönkkäri tallina ja hj osa varastona. Lattia on 21mm filmivaneria sokkelina kestopuu sit sattui olemaan käytetty nosto-ovi niin sitä vähän pienentäen tuli talliin ovi. Kattoon laitoin vähän lisäpalkkeja vaakaan niin jäi pressu paremmin. Nyt on suunnitteilla jos laittai seiniin 1.5x3m vanerit vaaka asennuksena. Sähköt tuli kans laitettua
|
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
|
|
|||
|
|||
![]()
Monesti vaan saa tuollaiselle pressutallille helpommin luvat jos sellaisia joutuu kyselemään
|
|
||||
|
||||
![]() Jep
jmk on oikeilla jäljillä plus jos muuttaa niin helppo pakata matkaan...
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
|
||||
|
||||
![]() Suunnittelin
Jos isot rampit tekisi ennen nosturia niin ajaisi saman asian...
![]() Ei ois kun tekemisen vaiva siinäkin kun tarpeet jo tontilla.
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myyty Pressutalli | KAS | O/M/V Muut | 1 | 05.10.2012 20:44 |
Ostetaan Pressutalli/halli | RIPAX | O/M/V Muut | 0 | 07.09.2012 21:21 |
Pressutalli mistä? | Taisto | Chit-Chat | 21 | 21.12.2008 20:11 |
M:Pressutalli | ekam | O/M/V Muut | 9 | 28.10.2007 19:52 |
O: Pressutalli tai vastaava sopivasti | Hujane | O/M/V Muut | 0 | 10.03.2006 12:18 |