Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 22.10.2013, 19:06
vmt:n Avatar
vmt vmt ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 29.12.09
Sijainti: Vantaa
Viestit: 1.877
Perusasetus

Itse vastaten.. Paikallisesta jeeppikaupasta, eli Hartikaiselta, löytyi ihan sattumalta oikea pyörijä hyllystä. On alkuperäinen ihan erilainen rakenteeltaan, kuin pari vuotta sitten vaihtamani tarvikeosa. Siitä tarvikeosasta katkesi se tappi, mikä tulee siihen virranjakan pohjalevyyn kiinni. Autoa kun piti saada siirrettyä sitten ajamalla, niin sen paskaosan takia meinasi palaa koko vehje... Katti hehkui tulipunaisena ja sytytti jo alustamassa palamaan. Onneksi täällä on lunta, niin sai sammuteltua. Vaan nyt taas auto toimii ja palaneet massatkin paikkailtu. Sujuu taas hirvihommat paremin, kun on auto käytössä!

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 22.10.2013, 21:02
lavanelikko lavanelikko ei ole kirjautuneena
RIP
 
Rekisteröitynyt: 10.04.07
Sijainti: Tampere, .
Viestit: 1.171
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja vmt Näytä viesti
Itse vastaten.. Paikallisesta jeeppikaupasta, eli Hartikaiselta, löytyi ihan sattumalta oikea pyörijä hyllystä. On alkuperäinen ihan erilainen rakenteeltaan, kuin pari vuotta sitten vaihtamani tarvikeosa. Siitä tarvikeosasta katkesi se tappi, mikä tulee siihen virranjakan pohjalevyyn kiinni. Autoa kun piti saada siirrettyä sitten ajamalla, niin sen paskaosan takia meinasi palaa koko vehje... Katti hehkui tulipunaisena ja sytytti jo alustamassa palamaan. Onneksi täällä on lunta, niin sai sammuteltua. Vaan nyt taas auto toimii ja palaneet massatkin paikkailtu. Sujuu taas hirvihommat paremin, kun on auto käytössä!
Ihan silkasta mielenkiinnosta... Mikä osa tämän kaiken aiheutti? Nopeesti taas luulis ettei viallinen pyörijä saa kattia hehkumaan... Omassa jeepissä on riittävästi kilsoja mittarissa eli kaikki on mahdollista, siksi tämäkin utelu...
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 23.10.2013, 03:31
Rytari:n Avatar
Rytari Rytari ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 28.09.04
Sijainti: Parkano, Finland.
Viestit: 5.345
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja lavanelikko Näytä viesti
Ihan silkasta mielenkiinnosta... Mikä osa tämän kaiken aiheutti? Nopeesti taas luulis ettei viallinen pyörijä saa kattia hehkumaan... Omassa jeepissä on riittävästi kilsoja mittarissa eli kaikki on mahdollista, siksi tämäkin utelu...
ajotus väärin, tottahan se katti hehkuu kun seokset mettässä...
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 23.10.2013, 18:05
vmt:n Avatar
vmt vmt ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 29.12.09
Sijainti: Vantaa
Viestit: 1.877
Perusasetus

Just noin. Kun sytytyshetki tulee arvalla, niin kuumuu kovasti pakoputkisto. Varsinkin kun osa bensasta ei syty, kun ei satu kipinä kohdalleen...
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 23.10.2013, 19:17
lavanelikko lavanelikko ei ole kirjautuneena
RIP
 
Rekisteröitynyt: 10.04.07
Sijainti: Tampere, .
Viestit: 1.171
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja vmt Näytä viesti
Just noin. Kun sytytyshetki tulee arvalla, niin kuumuu kovasti pakoputkisto. Varsinkin kun osa bensasta ei syty, kun ei satu kipinä kohdalleen...
Kieltämättä totta tuokin, jos osa tavarasta palaa vasta putkessa... Eipä taas tullut mieleenkään tuo vaihtoehto... Kiitos valaisusta!
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 24.10.2013, 12:39
jarpel jarpel ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 05.02.13
Sijainti: launonen
Viestit: 49
Perusasetus

pakkasropusta vedet pihalle


4litraisen 6-koneen moottorikannakkeen takaa pitää vaihtaa pakkasroppu. onko joku saanut uutta roppua paikoilleen ilman pakosarjan purkuoperaatiota?tai onko olemassa jotain helpommin asennettavaa tulppaa kuin se peltilätkä?
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 30.10.2013, 18:18
Pertsi:n Avatar
Pertsi Pertsi ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 23.09.08
Sijainti: Padasjoki
Viestit: 1.267
Perusasetus

AW4 ja seuraavanlainen ongelma: Vaihteet löytyy mutta vaatii kierroksia noin 3500-4000 ennekuin suostuu vaihtamaan isommalle, vaihdekepin asennolla ei väliä onko D tai 3, 1-2 ei tietenkään mene isommalle. Autoa on uitettu Retrossa kevyesti eli varmaankin sähköropleema mutta mistä alkaisi etsimään vikaa?
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Hilux LN65 jousitusmurheita...pikaisia vastauksia toivoen. 754 Tekniikka & Jutustelu 9 17.09.2010 09:10
Taasen jeep xj kysymyksiä NORT Tekniikka & Jutustelu 2 11.12.2009 09:09
Jeep Grand Cherokee (kysymyksiä) Rekisteröimätön Tekniikka & Jutustelu 6 13.09.2008 11:40
Boorittamista (kysymyksiä/vastauksia/kuvia) SuurSyömäri Tekniikka & Jutustelu 24 23.11.2005 19:59
Jeep Wrangler kysymyksiä Tepa Tekniikka & Jutustelu 8 12.01.2004 14:13


Sivu luotu: 10:22 (GMT +2).