Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Vastaus

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 18.10.2013, 23:41
Juippa:n Avatar
Juippa Juippa ei ole kirjautuneena
Konkari

Rekisteröitynyt: 07.12.06
Sijainti: Kirkkonummi, Finland.
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja wikke Näytä viesti
Et tainnut aivan ajatuksella lukea tuota vaatetus osastoa? Vai miten opettaisit pukeutumaan kun vaikkapa päälle -20 viiman kera ja dösässä päälle +20 ilman mahdollisuutta ottaa vaikkapa takkia pois? Ne bussit jotka liikennöivät K-nummelta ovat hitusen fiinimpejä ja väljempiä kuin nuo lähiliikenteen pommit.

Mutta kuten huomasit itsekkin, julkinen ei ole järin kattava. Ei mutta hei, älä nyt paskaa jauha! Kirkkonummelta pamahtaa hetkessä juna Helsinkiin ruuhkista riippumatta, joten ruikutus persiiseen! Sieltä on siis hyvät kulut. ; ) Älä valita.
No mulla menee autolla se 25min k-nummen juna asemalle.... Eka pitää päästä se 8km veikkolan suuntaan...

Tais osuu aika pahasti, provosoin kyllä,.. sori siitä. Tohon pukeutumiseen auttaakun lähetee 10 min aikasemmin sinne dösärille, nii ei tartte hikiseksi itteensä matkalla juosta, ottaa takin pois ennen kuin nousee bussiin jos epäilee että siellä ei mahdu ottamaan päällysvaatetta pois. Sateella ottaa varjon tai pukee jotain vettähylkivää päälle. Kesällä voi jättää untuvatakin kotiin. Kun on ajoissa, ei tarvii stressata ja hätäillä ja myöhemmin purkaa sitä muihin.

En mä kyllä julkisista välitä itse ollenkaan, myönnettäköön. Mutta kun asuin kivenlahdessa ja bussia meni vajaan 4minuutin välein 400metrin säteellä joka puolelta helsinkiin, niin oli sinne pirun paljon helpompi mennä bussilla. Kun ajaa autolla sinne ja etsiä parkkipaikkaa. Oli autolla ajo oikeesti hitaampaa jos nopeusrajoituksia noudatti. Espoossa ennen asunut ja sieltä ainakin meni bussia jokasuuntaan kokoajan... Silti ajoin mielummin suzuki PV:llä loskasäässä jalat läpimärkinä kuin menin julkisilla. Nyt voisi olla asiat toisin...

Vastaa lainaten
Vanha 19.10.2013, 10:26
Jammu:n Avatar
Jammu Jammu ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++

Rekisteröitynyt: 05.04.09
Sijainti: Kankaanpää
Perusasetus

Tuossa kun tutkinut verotusta vähän, ja katsellut miten tulonhankkimisvähennykset vaikuttaa, niin joudun maksamaan yli tuhat euroa vuodessa enemmän!

Kuinkas metsäkone ym kuljettajat (helposti päivässä 250km)

ja tuohon tekstiin että kaikilla on hyvä olla kun on katto pään päällä, joo niinkin, mutta jos on pakko taipua johonkin perse määräykseen josta pitää maksaa, niin mulla ei ole asiat hyvin, koska silloin minua vituttaa...

Etenkin suzuki sJ
Vastaa lainaten
Vanha 19.10.2013, 14:43
Jappi Jappi ei ole kirjautuneena
Sankari

Rekisteröitynyt: 04.04.08
Sijainti: Puolanka
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Jammu Näytä viesti
Tuossa kun tutkinut verotusta vähän, ja katsellut miten tulonhankkimisvähennykset vaikuttaa, niin joudun maksamaan yli tuhat euroa vuodessa enemmän!

Kuinkas metsäkone ym kuljettajat (helposti päivässä 250km)

ja tuohon tekstiin että kaikilla on hyvä olla kun on katto pään päällä, joo niinkin, mutta jos on pakko taipua johonkin perse määräykseen josta pitää maksaa, niin mulla ei ole asiat hyvin, koska silloin minua vituttaa...
Metsäkoneenkuljettaja, jos omalla autolla ilman korvausta kulkee, niin saa vähentää kilometrit ilman omavastuuta ja olikohan että ilman ylärajaakin... Ns. erityisala...

Timo Rautiainen & Neljäs sektori
Vastaa lainaten
Vanha 19.10.2013, 15:55
Nikuzai Nikuzai ei ole kirjautuneena
Sankari

Rekisteröitynyt: 02.12.12
Sijainti: Suomussalmi
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja HV Näytä viesti
Jos taas oikeesti AJATELLAAN niin meillä kaikilla offipalstalaisillakin on asiat hyvin, on katto pään päällä ja nälkääkään ei tarvi nähdä niin eikö se jo riitä ?
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Jammu Näytä viesti

Mites sitten kun ei ole enää varaa pyhään kolminaisuuteen
-kulkea töissä
-pitää asuntoa
-syödä

Mistäs tingit?
syöt joka kolmas päivä
maksat vuokraa joka kolmas päivä
käyt töissä joka kolmas päivä
Ei taida sopia työn antajalle
sitten vouti heittää ulos niin onko enään asiat niin hyvin, mutta onhan sentää kilometri vero vain 8c/km

Muut verot kun tuskin tulee poistumaan
Käyttöveron poistosta ei ole puhuttu mitään saati polttoaine veron poistosta
Autot tulee vain "halvemmaksi" ostaa, mutta omistaminen ja käyttäminen vain maksaa enenmmän.
Ja voidaanhan liikenteestä poisto poistaa kokonaan kun kilometreistä maksetaan niin ei pitäisi olla narinaa kansalla et pitää maksaa omistamisesta auton osto verohan poistettiin

Jos ei natiivi pyytää jotain se pitää antaa ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta.
Jos natiivi pyytää jotain se pitää kieltää ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta.

Viimeksi muokannut Nikuzai : 19.10.2013 15:58
Vastaa lainaten
Vanha 21.10.2013, 17:11
NewJuhani:n Avatar
NewJuhani NewJuhani ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++

Rekisteröitynyt: 10.04.10
Sijainti: Finland
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Juippa Näytä viesti
No mulla menee autolla se 25min k-nummen juna asemalle.... Eka pitää päästä se 8km veikkolan suuntaan...

Tais osuu aika pahasti, provosoin kyllä,.. sori siitä. Tohon pukeutumiseen auttaakun lähetee 10 min aikasemmin sinne dösärille, nii ei tartte hikiseksi itteensä matkalla juosta, ottaa takin pois ennen kuin nousee bussiin jos epäilee että siellä ei mahdu ottamaan päällysvaatetta pois. Sateella ottaa varjon tai pukee jotain vettähylkivää päälle. Kesällä voi jättää untuvatakin kotiin. Kun on ajoissa, ei tarvii stressata ja hätäillä ja myöhemmin purkaa sitä muihin.

En mä kyllä julkisista välitä itse ollenkaan, myönnettäköön. Mutta kun asuin kivenlahdessa ja bussia meni vajaan 4minuutin välein 400metrin säteellä joka puolelta helsinkiin, niin oli sinne pirun paljon helpompi mennä bussilla. Kun ajaa autolla sinne ja etsiä parkkipaikkaa. Oli autolla ajo oikeesti hitaampaa jos nopeusrajoituksia noudatti. Espoossa ennen asunut ja sieltä ainakin meni bussia jokasuuntaan kokoajan... Silti ajoin mielummin suzuki PV:llä loskasäässä jalat läpimärkinä kuin menin julkisilla. Nyt voisi olla asiat toisin...
Jos bussit kulkee Espoossa joka suuntaan hyvin niin silloin asuu MAMUlähiössä.

Mites me muut?
FF stw
S 580J
JET-A1
Vastaa lainaten
Vastaus

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Haun käytön tehostaminen Porvoon Hilma Ongelmia palstalla? Kysyttävää ylläpidolta? 14 16.04.2013 08:28
Dodge ram 2500 käyttövero Toni.k Tekniikka & Jutustelu 4 21.01.2013 11:04
HDJ Akseli lukkojen käytön ohjaus? hunter hdj Tekniikka & Jutustelu 4 21.03.2010 19:50
Lopetin(ko) nuuskan käytön SoksalItok Rakas Päiväkirja 10 07.03.2006 08:23
Winssin käytön ABC -juhani- Linkit 1 27.03.2004 11:22

Sivu luotu: 09:47 (GMT +2).