![]() |
|
|
|||||||
| Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
taitaa olla kokemusta
|
|
#3
|
||||
|
||||
|
Jooooo, huomenna vielä työpäivä ja sen jälkeen armotonta kiirepajotusta ja hässäköintiä. Tullaan Jarin kanssa varmaan johonkin aikaan yöllä tai viimestään sit kukonlaulun aikaan aamusta jaakonsaareen. Nyt ei oo kunnollista navigointisysteemiä, kun läppäri on venäläisten hallussa, mut koitetaan löytää kiinagepsillä sinne.
Millanen tankkauskäytäntö, riittääkö yks varajerry polttoainetta. Bertassa on ihan vakiotankki, eli ajaa jotain 400km ja mettässä pari päivää ehkä. Mitähän kaikkee työkalu/varaosapuolta sitä pitäs oikein pakata matkaan? Toyotan aksuloita (HJ lukko 4.1 välitys) ei taida olla kovin monella? japsijakosia varapyöriä? Hitsikone oliko jollain? Viimeksi muokannut piipari : 15.10.2013 22:28 |
|
#4
|
||||
|
||||
|
Kannattaa ottaa kaksi jerryä mukaan niin riittää yleensä koko reissuksi. Välitankkaukset on aikaa vieviä ja hankalia ellei satu siirtymää aseman ohi.
Mulla on varaosaa jonkin verran mukana: Kaikki vetarit, kaksi kardaania(custom mitoilla), LF murros, napalukko,raidetangon päitä(hdj-80), 4.88 pinioni laakereineen (kiero), sisäkumi, kytkimen työsylinterin korjaussarja, 24v BOW2 vinssin moottori, Albright releboxi vinssiin, pyörän laakerisetti, dieselpumpun kalvo, vara/jatko naru jne. Työkaluja ja tarvikkeita: Hilift, rengasrauta, IKH työkalusarja (lenkit, hylsyt, kuusiokolo jne.), akkupora (terät perskele muuten unohtu), akkurälläkkä, akkupulttipyssy. vaseliinia, jesse teippiä, rengastyökalut ja putkea, tubeles paikkakamat, kumipaikkoja ja kumiliimaa, venttiilejä, sakkeleita, pylpyrä, moottorisaha, sahan viila + työkalut, pienkone bensaa, kaks jerryä, teräketjuöljyä, atf, moottoriöljyä, jarrunestettä, vara invertteri 24v, vara jännitteenalennin, toyota specifisiä pultteja ja nippelelitä, arb muoviputkea, kumiletkua, jäähdyttimen alavesiletku jne. Vararengasta ei ole kun ei ole telinettä vielä(kään). Hitsauskonetta ei ole mutta sellanen pitäisi hankkia, ydintäytelankavekotin jolla voi 2 x optimalla hitsailla. Viimeksi muokannut mikjus : 16.10.2013 06:25 |
|
#5
|
||||
|
||||
|
Jeepissä on 4 kannua mukana, mutta luulenpa että me ollaan kuitenkin heikoin lenkki tankkauksien suhteen. Eikä taida muita bensa-autoja olla mukanakaan.
|
![]() |
| Luokat |
| mudventures, pähäma, venäjä |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| PäHäMa Mudventures 2011 @ 6 - 9.10.2011 | mikjus | Tapahtumat | 151 | 15.10.2017 09:43 |
| Lapland Trophy 2013: 16.-20. heinäkuuta | Paavo | Tapahtumat | 47 | 13.03.2014 17:54 |
| Pähäma helatorstain venäjän safari 8 - 12.5.2013 | mikjus | Tapahtumat | 229 | 12.06.2013 09:05 |
| KõueKõmin 2013 19-21.04.2013 | Kynnapas | Tapahtumat | 4 | 22.04.2013 19:32 |
| OFFIA (Tuareg Rally 2013) TELKKARISSA 10.3 ja 16.3 | myllis | Tapahtumat | 15 | 01.04.2013 02:02 |