Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 15.10.2013, 17:49
Kettu_:n Avatar
Kettu_ Kettu_ ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 11.07.10
Sijainti: Vantaa Off City
Viestit: 794
Perusasetus

tiukka kysymys, mitä eroa on 2wd ja 4wd:een ohjauksen keskitangolla? tai raide-keskitankona motonet tuntee.

__________________
Datsuki sj410 a15+jatco 3n71b
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 15.10.2013, 18:35
jyrden jyrden ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 31.10.09
Sijainti: Haapajärvi
Viestit: 2.231
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kettu_ Näytä viesti
tiukka kysymys, mitä eroa on 2wd ja 4wd:een ohjauksen keskitangolla? tai raide-keskitankona motonet tuntee.
Se ainakin, että 2Wd:ssä tulee sisemmät nupit "kylkeen" kiinni ja nelikon päähän...
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 15.10.2013, 22:31
Häänrik:n Avatar
Häänrik Häänrik ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 31.12.10
Sijainti: PERÄseinäjoki
Viestit: 2.204
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kettu_ Näytä viesti
tiukka kysymys, mitä eroa on 2wd ja 4wd:een ohjauksen keskitangolla? tai raide-keskitankona motonet tuntee.
Takavedon pallonivel tulee ainakin apusimpukkaan kiinni alhaaltapäin, ja nelikossa ylhäältä. huomattiin kun asennettiin das kingkäppiin takatuupparin apusimpukka, piti porata tuplakartio apusimpukkaan
__________________
Jos sulla on vasara, mikä tahansa on naula. Jos sulla on hitsauskone, mikä tahansa on ihan mitä tahansa haluat sen olevan.
Toyota crown rs50
OmJ40 kilpuri. (Lähetään vaikka nollasta)
Plus muita romuja
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 16.10.2013, 07:15
Kettu_:n Avatar
Kettu_ Kettu_ ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 11.07.10
Sijainti: Vantaa Off City
Viestit: 794
Perusasetus

Asia ratkesi. Ainakaan tuota 4wd tankoa ei voi kääntää flippinä ympäri kun tulee etumurika korvake vastaan, tuolla käännöllä lähinnä hain inhimillisempää kulmaa raidepäille.

Mutta mites tuo syöttöpumpun kansi aukeaa? Ja mitä kaikkea joutuu raapasta edestä? Kaasu ei palauta enään jostain syystä ja eikös se jousi ole tuolla pumpun kannen uumenissa? Liekkö irti tai poikki? Ja eikös tuolla kannen alla ole se kuuluisa vuotava o-rengas?
__________________
Datsuki sj410 a15+jatco 3n71b
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 18.10.2013, 07:32
karibori:n Avatar
karibori karibori ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 09.09.13
Sijainti: alajärvi
Viestit: 23
Perusasetus

vanteista


No nii, pitäs muutoskatsastaa kinkkuun 31x10.5 Millasella vanteella porukka on katsastellu? Olis 8x15 et -20 ja 7x15 et10 vaihtoehtoina. Kumpi parempi.
Onko paljon mahtumisessa eroa noilla. Koria ei korotettu mutta vääntösauvoja kiristetty + pidemmät riiput. Ja levikkeet kaarissa. Niin ja löytyy kyl 6x15 et 15 mutta on turhan kapeat. Ainaki ulkonäöllisesti

Kuinkas tarkkaan noita vanteiden leveyksiä ja muuttuneita raidevälejä on syynäilty konttorilla?
Tuntu mersun ahtamisen jälkeen eräällä asemalla olevan enemmän nu...ttavia pilkkuja paperilla ku tarkastus kohteita.
__________________
Hitsasin lahnan kalapuikolla kiveen
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 18.10.2013, 21:05
jaappe77 jaappe77 ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 26.01.13
Sijainti: liminka
Viestit: 11
Perusasetus

Kyllä se varmaan parempi tuonne leimalle on se 7x15 et 10 vanne.tuo et -20 vanne tuo kingisä tuota rengasta kohtuu hyvin ulospäin, että saa olla pyöränkaaresa jo ihan kohtalainen levike,ja tahtoo tuo raideväli levitä vähän liikaa.Mahtu ainakin omassa kinkussa tuo 31/10.5 ratas pyörimään ihan hyvin ilman minkäänlaisia korotuksia, vanne oli jotain 6x15, et plussalla ihan reilusti.rumahan se oli ku perkele ku vanteet oli niin sisällä. Taas sitten 32/11.5-15 renkailla ja tuuman korin korotuksella et 0, vanne oli omasta mielestäni paras .pyöri hyvin alla, eikä ottanu mihinkään kiinni,toisin kuin -20 et vanne joka tahtoi ääriasennoissa välillä hangata johonkin.
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 21.10.2013, 09:15
zille2.5 zille2.5 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 10.08.12
Sijainti: Seinäjoki
Viestit: 164
Perusasetus

Taitavat olla kyseessä nuo minun vanhat Extreme Evolutionit??

Omassani vanne taisi olla ET -20, tuolla tulivat kuvioden reunat juuri passelisti kaarilevikkeiden reunan tasalle.
__________________
-JosEtTeippaaEtVoiVoittaa-
King -87 4X4 TDIC

Rengastyöt Seinäjoella
zeck.fi

Viimeksi muokannut zille2.5 : 21.10.2013 09:18
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 21.10.2013, 20:32
karibori:n Avatar
karibori karibori ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 09.09.13
Sijainti: alajärvi
Viestit: 23
Perusasetus

jo vain


zillen vanhatpa hyvinki kyseessä.
Tuli aika pasellisti tolla 10et. Ei kovin paljon jää tilaa kaaren alareunaan kun renkaat sopivasti linkussa ja pölkky toisen etu renkaan alla. Oli pieni hämmennys ajella kun olivat puolta hiljasemmat kun edelliset 30x9.5 kiina kummit
__________________
Hitsasin lahnan kalapuikolla kiveen
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Nissan King KING CAP 4x4 WD kona Tekniikka & Jutustelu 26 03.09.2018 12:08
Nissan king cap tomppaa Tekniikka & Jutustelu 1 28.08.2011 10:04
Myydään / Vaihdetaan M/V 4x4 nissan king cab Rekisteröimätön O/M/V Ajoneuvot 3 29.01.2011 10:42
M:Nissan king cap O/M/V Ajoneuvot 0 21.04.2007 11:31
M. Nissan King Cap -91 Heze.R O/M/V Ajoneuvot 0 03.04.2007 23:22


Sivu luotu: 09:54 (GMT +2).