Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 14.10.2013, 21:18
_kekkula_:n Avatar
_kekkula_ _kekkula_ ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 06.09.08
Sijainti: Hämeenkyrö, Finland
Viestit: 919
Perusasetus

No eihän tolle sun autolla nyt mitään erikoista tarvi tehdä että pääsee pidemmälle kun hondamies, pääsee jopa niin pitkälle ettei pääse takaisin omin avuin kun repii suossa murrokset kappaleiksi

No juu mutta järkevällä rengastuksella menee jo aika kivasti jahti touhuissa ja takavinssiksi ehdottaisin toyotan omaa huippu hyvää mekaanista vintturia. Mun Hj topikissa on pari kuvaa -sakke- n toteutuksesta, Hj+mekaaninen takana.

__________________
PäHäMa
MMC
Slck
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 07.11.2013, 21:27
HJ6085 HJ6085 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 04.04.08
Sijainti: Mikkeli
Viestit: 122
Perusasetus

Päivitelläämpäs tätä, vaikkei ihmeitä ole tapahtunut. Runko on jälleen omilla pyörillä kun alustasarja paikoillaan. Seuraavaksi jarrujen kimppuun, ja sitten se moottori. Alkaa tuntua siltä että menee entisöinnin puolelle, mutta tehdään sitten näin kun aloitettiin. Puuttuvat osat löytyneet sieltä sun täältä, ainoa mikä puuttuu on öljypohja. Käykö 60:sen pohja 61:een? Pari kuvaa:
Liitetiedostot
Click image for larger version

Name:	IMG_2176.JPG‎
Views:	902
Size:	407,4 Kt
ID:	42813   Click image for larger version

Name:	IMG_2175.JPG‎
Views:	893
Size:	458,3 Kt
ID:	42812   Click image for larger version

Name:	IMG_2170.JPG‎
Views:	958
Size:	411,7 Kt
ID:	42811  

Viimeksi muokannut HJ6085 : 07.11.2013 21:31
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 03.07.2015, 08:16
HJ6085 HJ6085 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 04.04.08
Sijainti: Mikkeli
Viestit: 122
Perusasetus

Päivitelläänpä tätä vähän pitkästä aikaa. Viime kesänä oli aika aloittaa korin ruostevaurioiden tutkiskelu, ja yllättävän vähällä selvisi. Takapenkin jalkotilasta taaksepäin joutui hieman uutta peltiä sekä korikiinnikkeitä liimailemaan. Kori saatiin takaisin paikoilleen pienen jumpan ja vaihdekeppiepisodin jälkeen. Moottorikin suhjahti paikoilleen vielä isomman jumpan jälkeen, ja kaikki alkoi näyttää päällisin puolin hyvältä. Lopulta pääsin kokeilemaan laitetta käyntiin, ja olin yrittänyt laittaa huolellisesti kaikki piuhat ja letkut oikeilla paikoilleen, ja tarkastanut että kaikki on ehjää, mutta. . . . yllätykseksi kone helähti käyntiin, mutta. . . . ei sammunut avaimesta, pakkosyöttö päällä ja kierrokset tapissa. Selailin vanhoja topicceja sekä latasin tuon Korpivaaran manuaalin ja täytyy lähteä aamukahvin jälkeen tuoreilla silmillä tutkiskelemaan missä vika tai mitä olen tehnyt väärin.
Liitetiedostot
Click image for larger version

Name:	IMG_1018.jpg‎
Views:	895
Size:	97,8 Kt
ID:	61505   Click image for larger version

Name:	IMG_1030.jpg‎
Views:	890
Size:	161,7 Kt
ID:	61506   Click image for larger version

Name:	IMG_1209.jpg‎
Views:	990
Size:	96,1 Kt
ID:	61507   Click image for larger version

Name:	IMG_1636.jpg‎
Views:	909
Size:	250,0 Kt
ID:	61508  
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 03.07.2015, 08:53
Ruottala.:n Avatar
Ruottala. Ruottala. ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 07.09.11
Sijainti: Urjala
Viestit: 131
Perusasetus

Noin asiallisesti kun tekee niin ei voi tulla kun hyvä. Hienon näköistä, peukku!
__________________
EX HJ60 TDIC -82

Joskus vielä se hodari
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 03.07.2015, 10:51
TJH TJH ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 12.12.14
Sijainti: pelkosenniemi
Viestit: 75
Perusasetus

Kyllä on komeeta jälkee.

Tuohon koneen huutamiseen tuli yks kuuma vinkki mieleen. Onhan siellä palautin jousi paikoillaan vivussa johon kaasuvaijeri tulee kiinni? Niin siellä pumpun päässä. Kuuleman mukaan se jos uupuu niin kierrokset saattaa huutaa.

Ja konehan sammuu alipaineella jota sähköinen magneettiventtiili säätelee. Venttiili on siinä kannen päällä ahtoputken takapuolella. Siihen kun tulee virta niin kone käy ja sitten kun virta katkeaa niin kone sammuu. Laturin alipainepumpulta lähtee pieni kumiletku joka menee koneeseen päin niin sitä seuraamalla kannattee tarkistella net ohkaset letkut sieltä koneen vasemmalta puolelta
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 03.07.2015, 10:59
TJH TJH ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 12.12.14
Sijainti: pelkosenniemi
Viestit: 75
Perusasetus

Eikäku net letkut on siellä imusarjan puolella eli oikealla puolella konetta
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 03.07.2015, 18:46
HJ6085 HJ6085 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 04.04.08
Sijainti: Mikkeli
Viestit: 122
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja TJH Näytä viesti
Kyllä on komeeta jälkee.

Tuohon koneen huutamiseen tuli yks kuuma vinkki mieleen. Onhan siellä palautin jousi paikoillaan vivussa johon kaasuvaijeri tulee kiinni? Niin siellä pumpun päässä. Kuuleman mukaan se jos uupuu niin kierrokset saattaa huutaa.

Ja konehan sammuu alipaineella jota sähköinen magneettiventtiili säätelee. Venttiili on siinä kannen päällä ahtoputken takapuolella. Siihen kun tulee virta niin kone käy ja sitten kun virta katkeaa niin kone sammuu. Laturin alipainepumpulta lähtee pieni kumiletku joka menee koneeseen päin niin sitä seuraamalla kannattee tarkistella net ohkaset letkut sieltä koneen vasemmalta puolelta
No niin, tuo jousi puuttuu ☺️ Tänään ei kerennyt perehtymään mutta jos vaikka huomenna. Kiitos neuvoista!
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 04.07.2015, 07:55
parukit parukit ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 01.01.13
Sijainti: Ypäjä
Viestit: 145
Perusasetus

Siinä on varmuuden vuoksi kaksi jousta. Sellaisten kumituttien sisällä. Toyotalta löytyy.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit


Sivu luotu: 06:57 (GMT +2).