Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 14.10.2013, 07:44
Pajakameli:n Avatar
Pajakameli Pajakameli ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 11.10.13
Sijainti: Enontekiö (Käsivarsi)
Viestit: 304
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja maddis Näytä viesti
Itse olen omasta Rangesta sen kylmäkäynnistyssuuttimen ottanut irti kokonaan. Eli johto ja letku irti. Sitten vielä tulpannut sen letkun, niin vähentää konehuoneeseen valuaa bensan määrää.

Itselläni hajos moottorin lämpötila-anturi. Aluksi huomasin sen niin, että kävi hieman vaivalloisesti tyhjääkin ja kun painoi kaasua niin tuntui kun olisi pätkinyt ja puski pirun mustaa savua putkesta. Vaihdoin anturin niin homma korjaantui sillä. Tosin, kun shitpartin anturi niin se ei pitkään kestänyt joten nyt tekee sitä että tyhjää käy kyllä hyvin mutta kun antaa runtua niin puskee mustaa putkesta ja tuntuu ettei sytytä ihan joka kerta.

Anturin pystyy helposti mittaamaan. Se on edestä katsoen oikealla puolella imusarjassa se taaempi anturi siinä jakajan takana. Vaihto on aika pirullinen kun ei siihen tahdo mahtua millään työkalulla.

Arvot pitäs olla jotain tähän tyyliin:

TEMP.......OHMS........TEMP........OHMS

-10°C...9100-9300....60°C.......500-700

0°C.......5700-5900....80°C.......300-400

20°C.....2400-2600....100°C....150-200

40°C.....1100-1300


Tuo on yksi paikka mikä tuli mieleen tai tietysti vika voi olla johdossakin, mutta tuo on ainakin helppo tarkistaa.
Okei kiitti! Täytyy tutkia, kunhan töiltä kerkeää.

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 14.10.2013, 21:06
Pajakameli:n Avatar
Pajakameli Pajakameli ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 11.10.13
Sijainti: Enontekiö (Käsivarsi)
Viestit: 304
Perusasetus

Tänään tuli taas vähän kasattua. Etuakselia asettelin paikoilleen, mutta ei mikhän mene kohtuuvella PRKL On se siellä auton alla mutta on sen verran kylmä jo että töitten jälkeen viitti kauan punoa ja pimeäki tuli... Tuloksena lähinnä vilu, nälkä ja perse märkä... Jatketaan huomenna ja jos vieläpä kuvien kera!
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 15.10.2013, 08:08
Tuoppo:n Avatar
Tuoppo Tuoppo ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 30.06.09
Sijainti: Lehmäjoki
Viestit: 509
Perusasetus

Täällä on sama homma!!! Joku kävi laittamassa herrantallista lämmöt pois mut kyllä se reilu motivaatio piikki tekee ihmeitä. Tsemppiä projektille lämpimästä tallista uneksien
__________________
2X suzuki sj410 -83
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 15.10.2013, 08:13
Kaitsu67:n Avatar
Kaitsu67 Kaitsu67 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 08.07.04
Sijainti: Nurmijärvi, Finland.
Viestit: 5.398
Blog Entries: 5
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Tuoppo Näytä viesti
Täällä on sama homma!!! Joku kävi laittamassa herrantallista lämmöt pois mut kyllä se reilu motivaatio piikki tekee ihmeitä. Tsemppiä projektille lämpimästä tallista uneksien
x2
__________________
----------------------------------------
If it works, tear it apart and find out why!
https://roverfriends.fi/palsta/


3 Amigos-never travel alone
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 15.10.2013, 22:40
Pajakameli:n Avatar
Pajakameli Pajakameli ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 11.10.13
Sijainti: Enontekiö (Käsivarsi)
Viestit: 304
Perusasetus

Click image for larger version

Name:	2013-10-15 09.52.44.doc.jpg
Views:	957
Size:	87,5 Kt
ID:	42019Tänään ei juurikaan rojekti edenny, mutta jousikorokkeet olis valmiit.. Huomenna paikoilleen ja akselin asennus loppuun..
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 16.10.2013, 20:38
Pajakameli:n Avatar
Pajakameli Pajakameli ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 11.10.13
Sijainti: Enontekiö (Käsivarsi)
Viestit: 304
Perusasetus

Noniin nyt on akselit kiinni ja jopa jousetki paikoillaan, takaiskarit on vielä irti... Jäivät lyhyeksi... Alusta on kasattu alkuperäsillä jousilla & iskareilla, kohta puoliin tilaan englannista kilkkeitä niin vaihdetaan sitte.

Kuvassa vielä osa pulteista puuttuu, piti kuvata ennen pimeää.





Taakse tulee pitkät iskarit, jotta ei rajoita ulosjoustoa ja jousi ohjari, mutta miten on kannattaako eteen laittaa sen 50mm minkä tulevilla jousilla nousee vai pidemmät?!? Itse olen päätynyt niihin 2" vakiota pidempiin suunnitelmissani, mutta mitäs muut on laittaneet/ mitä mieltä olette?
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 20.10.2013, 13:48
Pajakameli:n Avatar
Pajakameli Pajakameli ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 11.10.13
Sijainti: Enontekiö (Käsivarsi)
Viestit: 304
Perusasetus

Jaa ei tainnu kuvat aiemmin näkyä, muutin albumin julkiseksi niin eiköhän nyt näy..
Vastaa lainaten
Vastaus

Luokat
35", maxxis, range, ranke


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 3 (0 jäsentä and 3 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myyty Range rover classic Goodridge +4" punottu jarruletkusarja *uusi avaamaton paketti* Arctic Rhino O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 14.06.2013 10:32
Myydään / Vaihdetaan Range rover jakoset 15"x12" pellivanteet 250€ psychobilly O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 23.03.2013 20:19
Myyty Alumiinivanteet Range Rover Classic 16" Mikki O/M/V Renkaat ja vanteet 0 18.06.2011 21:06
Ostettu Range Roveriin vanteet 16" tai 15" Rytö O/M/V Renkaat ja vanteet 0 06.12.2010 15:47
The international rally of classic cars " Gold domes " Avtokosmos Tekniikka & Jutustelu 0 08.07.2008 23:01


Sivu luotu: 14:48 (GMT +2).