Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 11.10.2013, 19:03
Jammu:n Avatar
Jammu Jammu ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 05.04.09
Sijainti: Kankaanpää
Viestit: 440
Perusasetus

Olette ihania ihmisiä ku annatte näin hyviä vinkkejä kiitos!!

__________________
Team Rajaka
Kaikki maasturit loppuu kirjaimeen J

Etenkin suzuki sJ
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 14.10.2013, 19:53
Jammu:n Avatar
Jammu Jammu ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 05.04.09
Sijainti: Kankaanpää
Viestit: 440
Perusasetus

Minkäs näkönen liitin teillä on tikun päähän?

Ihanko renkaantäyttöletkun suukappale?!?!
__________________
Team Rajaka
Kaikki maasturit loppuu kirjaimeen J

Etenkin suzuki sJ
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 14.10.2013, 21:47
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.446
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Jammu Näytä viesti
Minkäs näkönen liitin teillä on tikun päähän?

Ihanko renkaantäyttöletkun suukappale?!?!
Ainakin polkupyörissä tuollainen ihan tavallinen autonventtiilin näköinen ja kokoinen kestää staattista painetta ilmaiskarissa 10-15bar, ja siitähän se pomppaa vielä reilusti korkeammalle kun ilma puristuu joustoliikkeen myötä kasaan.

Aika samalta se ilmatikkujen liitin näyttää..
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 14.10.2013, 23:29
TimJus:n Avatar
TimJus TimJus ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 10.01.03
Sijainti: Finland.
Viestit: 1.445
Perusasetus

omassa tayttö laitessa on ihan tavallinen renkaan täyttö pistoolin pää, itse asiassa on koko kahva,toimii hyvin.

racelindan täyttö laiteissa on saman lainen perus täyttö pistoolin pää mutta on suoraan letkulla regusta. käytetään sitä typpi pulloa samalla laparenkaan täyttöön kisa pätkien välissä kun ne vuotelee.

jossain laatikon pohjalla on semmonen hipo mate in nevejork täyttö liitini mutta oli hidas ja hankala käyttää.

ja mitä noihin venttilin sieluihin tulee tavan rengas sielu ei kestä ilmatikkujen käyttö paineita.

vaikka ne on saman näkösiä tiivisteet on erillaisia näissä korkeemman paineen sieluissa.
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 14.10.2013, 23:42
vmt:n Avatar
vmt vmt ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 29.12.09
Sijainti: Vantaa
Viestit: 1.877
Perusasetus

Miksi noissa ei voi käyttää ilmaa? Johtuuko ilman mukana menevästä ja sitten tiivistyvästä vedestä?

Kysyn, kun ei kokemusta aiheesta. Prätkien matalapaineisimmissa ilma-avusteisissa jousissa kun sitä itseään vaan käytetään.
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 15.10.2013, 02:28
Jappi Jappi ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 04.04.08
Sijainti: Puolanka
Viestit: 3.852
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja vmt Näytä viesti
Miksi noissa ei voi käyttää ilmaa? Johtuuko ilman mukana menevästä ja sitten tiivistyvästä vedestä?

Kysyn, kun ei kokemusta aiheesta. Prätkien matalapaineisimmissa ilma-avusteisissa jousissa kun sitä itseään vaan käytetään.
Ilma sekoittuu öljyyn enemmän kuin typpi/jalokaasut, ilma sisältää happea joka teoriassa ainakin voi sanoa öljyn kanssa poks tuolla(ns. diesel-efekti)...
__________________
Joku tahtoo vaihtaa nimeään, jos se siihen jää tiedetään,
Se joku tahtoo olla ihminen,
Minä en!

Timo Rautiainen & Neljäs sektori
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 15.10.2013, 02:51
TimJus:n Avatar
TimJus TimJus ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 10.01.03
Sijainti: Finland.
Viestit: 1.445
Perusasetus

coil over typpisissä iskareissa on yleensä väli mäntä öljylle ja kaasulle. täytetään öljyllä koko iskari ja asennetaan välimäntä paineistus tulee männän taka puolelle. iskarin venttiilit pysyy koko ajan öljyssä ja öljy ei vaahtonnu,

ilma tikuissa mäskit on sekasin sisällä oljy vaahtoa jatkuvasti.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
ilmatikkujen täyttö vehkeet? VooDoo Jeep Tekniikka & Jutustelu 18 24.11.2009 20:38


Sivu luotu: 09:07 (GMT +2).