![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Olette ihania ihmisiä ku annatte näin hyviä vinkkejä kiitos!!
__________________
Team Rajaka Kaikki maasturit loppuu kirjaimeen J Etenkin suzuki sJ |
#2
|
||||
|
||||
![]()
Minkäs näkönen liitin teillä on tikun päähän?
Ihanko renkaantäyttöletkun suukappale?!?! ![]()
__________________
Team Rajaka Kaikki maasturit loppuu kirjaimeen J Etenkin suzuki sJ |
#3
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Aika samalta se ilmatikkujen liitin näyttää..
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
#4
|
||||
|
||||
![]()
omassa tayttö laitessa on ihan tavallinen renkaan täyttö pistoolin pää, itse asiassa on koko kahva,toimii hyvin.
racelindan täyttö laiteissa on saman lainen perus täyttö pistoolin pää mutta on suoraan letkulla regusta. käytetään sitä typpi pulloa samalla laparenkaan täyttöön kisa pätkien välissä kun ne vuotelee. jossain laatikon pohjalla on semmonen hipo mate in nevejork täyttö liitini mutta oli hidas ja hankala käyttää. ja mitä noihin venttilin sieluihin tulee tavan rengas sielu ei kestä ilmatikkujen käyttö paineita. vaikka ne on saman näkösiä tiivisteet on erillaisia näissä korkeemman paineen sieluissa. |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Miksi noissa ei voi käyttää ilmaa? Johtuuko ilman mukana menevästä ja sitten tiivistyvästä vedestä?
Kysyn, kun ei kokemusta aiheesta. Prätkien matalapaineisimmissa ilma-avusteisissa jousissa kun sitä itseään vaan käytetään. |
#6
|
|||
|
|||
![]()
Ilma sekoittuu öljyyn enemmän kuin typpi/jalokaasut, ilma sisältää happea joka teoriassa ainakin voi sanoa öljyn kanssa poks tuolla(ns. diesel-efekti)...
__________________
Joku tahtoo vaihtaa nimeään, jos se siihen jää tiedetään, Se joku tahtoo olla ihminen, Minä en! Timo Rautiainen & Neljäs sektori |
#7
|
||||
|
||||
![]()
coil over typpisissä iskareissa on yleensä väli mäntä öljylle ja kaasulle. täytetään öljyllä koko iskari ja asennetaan välimäntä paineistus tulee männän taka puolelle. iskarin venttiilit pysyy koko ajan öljyssä ja öljy ei vaahtonnu,
ilma tikuissa mäskit on sekasin sisällä oljy vaahtoa jatkuvasti. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
ilmatikkujen täyttö vehkeet? | VooDoo Jeep | Tekniikka & Jutustelu | 18 | 24.11.2009 20:38 |