Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #29  
Vanha 09.10.2013, 21:04
lepoantti lepoantti ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 27.01.05
Sijainti: Sawo, Leppävirta
Viestit: 2.715
Perusasetus

entäs jos sidot moottorin kunnolla kiinni niin voi tehdä pakoputkesta sellaisen ei kelluvan. taunpipen jälkeen kunnollinen joustokappale mikä ottaa pienet koneen värinät ja mahdolliset heilahdukset pois ja putki jäykkänä sieltä mistä mahtuu ja huvitta kuljetella. ja ei oo putkesta huolia sen jälkeen, ne on tuollaiset ripustelut enemmän mattoautoihin

mun hisukin moottori hyppi pannuhuoneessa aivan järjettömästi ja putkikin heilui sitä myöten. sit kyllästyin ja tein kytkinkopan ylälaitaan korvakkeet ja siitä molemmille puolelle vedetään kone kiinni kuormaliinoilla runkopalkkiin. nyt saa kaasuttaa ja pysyy kone ja putki paikallaan. voi kuljetella putken pienillä marginaaleilla ahtaissa paikoissa, ei hakkaa ja pärise putki runkoon tai mihinkään muualle. pelkäsään hyviä asioita.

samalla periaatteella on hormisto mun hj-45 siviilipikupissa, Janin sinisessä bj-75 pikavuorossa ja räpsyssä eli eräässä vihreessä bertassa. jani askartelee viereisessä tallipilttuussa niin siitä voi valkoilla että kuinka kannattaa tehdä niin saa kerralla toimivan....
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
M: Suzuki Samurai -88 MYYTY & Suzuki DR 650 SE -96 COWBOY O/M/V Ajoneuvot 4 19.10.2007 06:48


Sivu luotu: 11:07 (GMT +2).