![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|||
|
|||
![]()
Sähän et tarvi tuota rekisteriotteen 2 osaa kauppojen tekoon vaan siihen riittää myös kauppakirja, kunhan siellä selkeästi on kuka on myyjä ja ostaja. Näin ainakin minä olen välillä tehnyt.
Olen myös myynyt auton samana päivänä kun olen sen ottanut liikenteeseen. Ei uusi omistaja ainakaan mitään takaisin soitellut ettei muka saanut autoa nimiinsä sillä 2 osalla missä luki että auto olisi seisonnassa. Mitä taas tuohon seisottamiseen tulee niin Pohjola ottaa 15€/vuosi rahaa vaikka auto seisoisi koko vuoden. On kuulema vakuutusyhtiöitä mitkä ei ota tuosta mitään rahaa. Ois hyvä tietää mitkä ne on niin tietää tuollaiset autot laittaa suoraan sellaiseen vakuutusyhtiöön. |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Tieliikennekäytöstä poistetun (seisonnassa) ajoneuvon vuosikatsastusmenettely? | KarvaTurpa | Tekniikka & Jutustelu | 56 | 08.03.2017 18:26 |
Alustan ruosteen poisto ja offia | APracelake | Chit-Chat | 4 | 17.11.2012 09:38 |
Kuorma-auton vakuutukset ja verot | Gravedigger | Chit-Chat | 3 | 20.12.2008 15:49 |
Katsastamaton auto ja vakuutukset | Niko | Chit-Chat | 4 | 07.07.2007 12:04 |
C3 ja vakuutukset. | Yleiset | 2 | 24.09.2004 18:30 |