Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #4  
Vanha 07.10.2013, 22:46
Juippa:n Avatar
Juippa Juippa ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 07.12.06
Sijainti: Kirkkonummi, Finland.
Viestit: 549
Perusasetus

Pyörän koko johtosarja on ohitettu mittauksissa.

Tässä ei ole virtalukkoa, polkimseta käyntiin ja baanalle malli kyseessä.

Tossa kytkentä kaavio, ei pitäs olla monimutkainen. Click!

Latauskäämit näyttää kumpikin 0.8 ohm. Tämän pitäisi olla oikein. Sytytyskäämi antaa mittatulokseksi 120ohm. Tämänkin pitäisi olla oikein. Pyörä kuitenkin käy hyvin kierroksilla ja tyhjäkäyntiä joten uskoisin CDI boksin toimivan.

Kierroksilla latauskäämit antavat 18vac-98vac/1200-7000rmp. Näihin johtoihin kytkettynä siis suoraan yleismallin jännitteensäädin jonka plus ja miinus johdoista mitattu 2-3vdc.

Alkuperäinen, todennäköisesti kärähtänyt säädin antaa samalla tavalla mitattuna ulos n.5vdc. Mittaukset on suoritettu kuormalla ja ilman. Eli on ollut 12v 90w polttimo säätimen plus ja miinus navoissa kytkettynä mittausten aikana, mitattu myös ilman. Ei vaikutusta.

Polttimo syttyy himmeästi alkuperäisellä säätimellä mutta ei uusilla yleismallin säätimillä.

Mittalaittena Fluken yleismittari.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Ostetaan moottoripyörän tankki tjl O/M/V Muut 1 17.06.2012 16:55
Ostettu Moottoripyörän lokarit Nostokurki O/M/V Muut 5 04.04.2012 21:27
moottoripyörän vakuutus kami Chit-Chat 25 14.02.2012 12:36
Moottoripyörän kytkinkysymys pee Chit-Chat 9 25.07.2009 22:56
M: Moottoripyörän ajokamoja. savlari O/M/V Muut 0 24.07.2007 15:00


Sivu luotu: 23:57 (GMT +2).