Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 07.10.2013, 08:12
Henkka85:n Avatar
Henkka85 Henkka85 ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 31.10.09
Sijainti: oulu/ii
Viestit: 66
Perusasetus

Toyotan sähkökäyttöisistä napalukoista.


Mikäs on kokemus uudemman Lj:iin sähkötoimisista napalukoista? Onko hyvin huollettuna luotettavat ja miten kestävyys onko eroa manuaaliseen? Akselit on suzukin alla joten sitä kestävyyttä voi vähän suhteuttaa..

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 07.10.2013, 08:20
Hailux:n Avatar
Hailux Hailux ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 05.11.05
Sijainti: pudasjärvi
Viestit: 1.522
Perusasetus

Saaks läjään sähkösiä napalukkoja....ei oo sattunu koskaan silmiin sellasia
__________________
Pitäiskö palata takaisin,kromit sotkeentuu
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 07.10.2013, 09:27
Henkka85:n Avatar
Henkka85 Henkka85 ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 31.10.09
Sijainti: oulu/ii
Viestit: 66
Perusasetus

Nuot akselit on jotai vm.90 ylöspäin.. Murrokset on mös vähän jäsymmät mitä vanhemmissa.
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 07.10.2013, 11:18
Samppa79:n Avatar
Samppa79 Samppa79 ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 18.07.04
Sijainti: Joensuu, .
Viestit: 903
Perusasetus

Miten toimii sähköinen napalukko? Mistä olet sellaisia pongannut?
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 07.10.2013, 11:23
kippo86:n Avatar
kippo86 kippo86 ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 05.05.07
Sijainti: Asikkala, Vääksy
Viestit: 2.423
Perusasetus

Vai onko jotku automaattiset napalukot?

Vai onks kabiinissa joku oma nappula napiksille??
Vähän niinku jossai foorteissa on..?
__________________
__________________________
"Ne piirtää jol on liituuu!"
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 07.10.2013, 11:39
mparty:n Avatar
mparty mparty ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 29.09.10
Sijainti: Tyrnävä
Viestit: 1.516
Perusasetus

Näyttäshän noita olevan kun googlettaa, kommentteja näyttäs olevan puolesta ja vastaan:

"The electric hub locks are prone to failure as far as I have been able to find out. Mine play up periodically."

"KZJ 78 it is! Great car other than these damn electric hubs."

"I love my electric hubs and would not give them up. Push button for easy release of your hubs equals awesome trail turning. I wheel the hell out of mine and so far no failures yet."

"i have yet to see a single elec hub fail unless related to poor reinstalation proceedure. the elec hubs are just as strong as the old manual hubs plus they are held on with 10 bolts verses the old 6 bolt pattern."

Eli nuo kytkeytyy ilm. nelivedon napista sisältä päälle ja pois navassa olevan sähkömoottorin avulla.
"The knuckle and splindle are specific with wires going through the spindle, the spindle has two copper tracks for the hub brushes riding on the back side, the hub incorporates a tiny electric motor that rotates the gear on lockout taking care of turning the internal engagement dial. They could be handy but in the real world they suck reliabilitywise. "

Tuolla esim. jotain juttua:
http://forum.ih8mud.com/70-series-te...ml#post4918225
http://forum.ih8mud.com/70-series-te...king-hubs.html
__________________
Lakeuden Maastoautoilijat ry / LaMaas Offroad
http://www.facebook.com/LaMaasRy
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 07.10.2013, 11:52
Hailux:n Avatar
Hailux Hailux ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 05.11.05
Sijainti: pudasjärvi
Viestit: 1.522
Talking

Kuullostaa kalliilta
__________________
Pitäiskö palata takaisin,kromit sotkeentuu
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 07.10.2013, 12:44
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.442
Perusasetus

Jos minulta kysytään, niin napalukkojen yksi ja ainoa järjellinen hyöty on siinä, että jos akselin sisältä jotain pamahtaa rymytesä palasiksi niin voi irrottaa navan vetarista ja ajaa kotiin ilman purkutöitä, vasta tallilla sitten avaa ja kattoo mitä on mennyt.

Mitään muuta hyötyä noista ei ole, ei niin minkäänlaista. Polttoaineen kulutuksessa eroa ei rahallisesti ihan älyttömiä tule, jollei sitten veivaa kymmeniä tuhansia vuodessa. Itselle ottaisin napalukolliseen autoon mielummin kiinteät tilalle kuin pitäisin napikset.. ja miten ihmeessä napalukot vaikuttaa auton kääntyvyyteen? Jos ei taivu kiinteällä nelivedolla, niin takaveto päälle, etupäähän kääntyy silloin ihan niin jyrkkään kuin mahdollista on - oli napalukot auki tai kiinni.
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 07.10.2013, 13:15
bluevan:n Avatar
bluevan bluevan ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 31.03.08
Sijainti: Rauma
Viestit: 4.234
Perusasetus

Hiukat ot:si menee mut manuaali napalukot auttaa ihan hel...sti noissa trailerihommissa. Saa hitaalla takavedolla vekslailla ilman kytkimen sulattamista varsinkin kuorma päällä.
__________________
Yhtään en tiiä mitä tapahtu :O
Vastaa lainaten
  #10  
Vanha 07.10.2013, 14:55
Jam0 Jam0 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 08.02.12
Sijainti: Aura
Viestit: 223
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja bluevan Näytä viesti
Hiukat ot:si menee mut manuaali napalukot auttaa ihan hel...sti noissa trailerihommissa. Saa hitaalla takavedolla vekslailla ilman kytkimen sulattamista varsinkin kuorma päällä.
Hilutsin ohjekirjassa luki ettei saa missään nimessä ajella hitaalla puolella pelkkä takaveto päällä vaan aina nelivedolla, takapään voimansiirto kun ei kestä sitä
__________________
HDJ100 -99

Ex:
HDJ80 -91
VW Taro -90
Vastaa lainaten
  #11  
Vanha 07.10.2013, 15:45
lavanelikko lavanelikko ei ole kirjautuneena
RIP
 
Rekisteröitynyt: 10.04.07
Sijainti: Tampere, .
Viestit: 1.171
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja bluevan Näytä viesti
Hiukat ot:si menee mut manuaali napalukot auttaa ihan hel...sti noissa trailerihommissa. Saa hitaalla takavedolla vekslailla ilman kytkimen sulattamista varsinkin kuorma päällä.
Mitä harmia noista "kiinni" olevista napalukoista on tuossa tilanteessa, paitsi että on pykälän kankeempi kääntymään. Itsekin aikanaan L-200:ssa ajelin hitaalla nelikolla napalukot auki, mutta eipä se kauheesti hävinnyt JEEPille kaartosäteessä JEEPin napalukot kiinni... Ei kyllä enää kaipaa hitaalla nelikolla "avointa"etuperää...
Vastaa lainaten
  #12  
Vanha 07.10.2013, 16:14
Rak Rak ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 15.03.04
Sijainti: Oulu
Viestit: 1.551
Perusasetus

Ajoneuvosta riippuen hanttaa välillä reippaastikkin asvaltilla vastaan jos kiinteellä nelikolla pyörittelee, vastaavasti nurmikolle eksyessä kuorii puoli pihaa.
Mitä tieajoon tulee niin kun saa napalukot auki, etukardaanin tasapainon ja kunnon ei tarvi olla niin justiinsa ja silti saa posottaa ilman jurinoita menemään

Ja mitenkäs longfieldit, mikäli olen oikein käsittänyt niin osa väännönkestävyydestä tulee kulutuskeston kustannuksella?

MItä alkuperäiseen aiheeseen tulee, niin tutkii etukäteen miten napikset saa päälle tai pois sähköhäiriötilanteessa ja ajelee niin pitkään kunnes(jos) ko. tilanne realisoituu ja heittää ne sitten mäkeen. Kestävyys luulis suikan alle riittävän.
__________________
www.OFFROADOULU.com
Vastaa lainaten
  #13  
Vanha 07.10.2013, 16:24
bluevan:n Avatar
bluevan bluevan ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 31.03.08
Sijainti: Rauma
Viestit: 4.234
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja lavanelikko Näytä viesti
Mitä harmia noista "kiinni" olevista napalukoista on tuossa tilanteessa, paitsi että on pykälän kankeempi kääntymään. Itsekin aikanaan L-200:ssa ajelin hitaalla nelikolla napalukot auki, mutta eipä se kauheesti hävinnyt JEEPille kaartosäteessä JEEPin napalukot kiinni... Ei kyllä enää kaipaa hitaalla nelikolla "avointa"etuperää...
Joo tosiaan kesäkelillä kestopäällysteellä varsinkin kampee ihan perkeleeks autossa missä ei ole tasauspyörästöä jakiksessa. Hiluxissa esim ei moista ole,pitäiskö ostaa JEEP
__________________
Yhtään en tiiä mitä tapahtu :O
Vastaa lainaten
  #14  
Vanha 07.10.2013, 17:58
Henkka85:n Avatar
Henkka85 Henkka85 ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 31.10.09
Sijainti: oulu/ii
Viestit: 66
Perusasetus

Yhdyn kyllä tuohon mitä "Rak" kirjoitti.
Tietyillä ajoneuvolla ja varsinkin tietyllä voimanlähteillä ovat hyvinkin tarpeen !
Tuo etukardaani pointti myös.
Mulla etukardaani ravisti kulmien ollessa perseellään mutta napalukkojen kans ei ongelmaa, ku napsautti lukot auki tienpäälle.

Niin nuista sähkölukoista, ovat japanintuonti aksulat niin siitä syystä voivat olla harvinaiset täällä.

Navat on kasattu nyt "tönkkiin", eli voi myös sähkötoiminnon särkyessä kasata jatkuva vetoiseksi.
Navathan tietenkin heittää pelaamasta siinä syvimmässä lutakossa
Vastaa lainaten
  #15  
Vanha 07.10.2013, 22:07
Rak Rak ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 15.03.04
Sijainti: Oulu
Viestit: 1.551
Perusasetus

Oletin sitten että ne vaan ajetaan sähköllä toiseen reunaan ja sitten pysyvät siellä ilman virtaa, jos ne tarvii virtasta päällä pysyäkseen niin sitten vitelikköön tai jumiin saman tien
__________________
www.OFFROADOULU.com
Vastaa lainaten
  #16  
Vanha 07.10.2013, 23:31
toyota4x4:n Avatar
toyota4x4 toyota4x4 ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 08.06.04
Sijainti: lahti
Viestit: 3.957
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Jam0 Näytä viesti
Hilutsin ohjekirjassa luki ettei saa missään nimessä ajella hitaalla puolella pelkkä takaveto päällä vaan aina nelivedolla, takapään voimansiirto kun ei kestä sitä
millä sivulla niin lukee??

ja alkuperäseen kysymykseen veikkaus, niinkuin Kekkosen aikana niin tietyt varusteet on päätetty mitä Suomalaisten autoissa on , ja automaattisia napalukkoja ei Suomi malleissa käsittääkseni maahantuojan toimesta ole ollut.

Viimeksi muokannut toyota4x4 : 07.10.2013 23:49
Vastaa lainaten
  #17  
Vanha 07.10.2013, 23:38
toyota4x4:n Avatar
toyota4x4 toyota4x4 ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 08.06.04
Sijainti: lahti
Viestit: 3.957
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Timo_L Näytä viesti
Jos minulta kysytään, niin napalukkojen yksi ja ainoa järjellinen hyöty on siinä, että jos akselin sisältä jotain pamahtaa rymytesä palasiksi niin voi irrottaa navan vetarista ja ajaa kotiin ilman purkutöitä, vasta tallilla sitten avaa ja kattoo mitä on mennyt.

Mitään muuta hyötyä noista ei ole, ei niin minkäänlaista. Polttoaineen kulutuksessa eroa ei rahallisesti ihan älyttömiä tule, jollei sitten veivaa kymmeniä tuhansia vuodessa. Itselle ottaisin napalukolliseen autoon mielummin kiinteät tilalle kuin pitäisin napikset.. ja miten ihmeessä napalukot vaikuttaa auton kääntyvyyteen? Jos ei taivu kiinteällä nelivedolla, niin takaveto päälle, etupäähän kääntyy silloin ihan niin jyrkkään kuin mahdollista on - oli napalukot auki tai kiinni.
TESTATTU!! jossain uudemmassa 2000 luvun jeepin romussa paukutti asvaltilla nelikko niin paljon että peilit heilu ,mm JEEP liikkeen mukaan TÄYSIN normaalia jeeppiä ,eli kuuluukin heilua peilit ja paukkua neliveto asfaltilla ympyrää ajettaessa. eli suosittelen jeeppiä vain jeeppi miehille ja hiluksia hiluksi miehille voi ajella sitten takavedolla kesällä ja n.8l satasella menee ainetta.
Vastaa lainaten
  #18  
Vanha 08.10.2013, 05:03
Jam0 Jam0 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 08.02.12
Sijainti: Aura
Viestit: 223
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja toyota4x4 Näytä viesti
millä sivulla niin lukee??
Nyt kun tarkemmin aloin asiaa funtsimaan niin sehän luki aurinkolipan alla olevassa "pikaohjeessa"
Autoa ei minulla enää ole joten en saa kuvaa otettua, mutta kyseessä oli vm. 90 Taro
__________________
HDJ100 -99

Ex:
HDJ80 -91
VW Taro -90
Vastaa lainaten
  #19  
Vanha 08.10.2013, 05:44
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.442
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja toyota4x4 Näytä viesti
TESTATTU!! jossain uudemmassa 2000 luvun jeepin romussa paukutti asvaltilla nelikko niin paljon että peilit heilu ,mm JEEP liikkeen mukaan TÄYSIN normaalia jeeppiä ,eli kuuluukin heilua peilit ja paukkua neliveto asfaltilla ympyrää ajettaessa. eli suosittelen jeeppiä vain jeeppi miehille ja hiluksia hiluksi miehille voi ajella sitten takavedolla kesällä ja n.8l satasella menee ainetta.
Kyllä se sun toyotakin ihan samalla tavalla rutisee ja paukkuu kuivalla asvaltilla kiinteä nelikko päällä ajaessa niin että peilit tärisee. Oiekastaan, ihan mikä vain auto niin tekee. Takavedolla sitä voi Jeepilläkin ajaa, tai jos on jatkuva neliveto niin sillä ja ei kyllä peilit tärise tai ristikot pauku eikä rutise.

Jos paukkuu ja rutisee, niin on auto rikki tai väärä nelivetomoodi päällä. Sitä en sitten tiedä mitä Jeep- liikkeessä ovat hourineet, ei jatkuvan nelivedon mitään kuulu paukkua. Turha on autoa syyttää jos kuskissa tai huollossa on vikaa..

Edit: Niin ja tarkennetaan nyt vielä, että ne napalukkojen auki/ kiinniolemiset toki vaikuttaa jos on etukardaani tjsp. vituillaan niin että pitäisi saada etuperä kokonaan irti voimalinjasta. Toisaalta jos sen auton pitää kunnossa, niin ei noita ongelmia kyllä sitten pitäisi olla. Viimeksi olis itsellä ollut rymyyttelyjen jälkeen tarvetta kun paukahti etuperä tuhannen päreiksi. Mutta, ottaisin silti mielummiin kiinteät navat kuin manuaaliset avattavat - tai varsinkaan automaattiset. Mitä vähemmän vikapaikkoja, sen parempi.

Tuosta hinauksesta pehmeällä; en oikein nyt tajua pointtia että nelikolla repii nurtsin ruvelle mutta napikset auki ei. Eikö se nyt hitto vieköön ole sama asia ajaa sillä takavedolla, tai kiinteällä nelikolla napalukot auki? Miksi niitä napalukkoja pitää sinne ulos mennä ropaamaan, kun nelivedon saa joka autossa (paitsi useimmissa jatkuvan nelivedon vehkeissä) pois päältä hytistä kahvaa kiskomalla ja on takavedolla, ja pysyy nurmikkokin kunnossa? ..ja toisaalta kunnossa ollessaan jatkuva neliveto ei pahemmin nurmikkoa ruvelle rullaa, mutta pitoa on vähän paremmin kuin pelkällä takavedolla.

Tuo hidas takaveto on hyvä pointti silloin kun sitä tarvitsee, tosin joissain autoissa senkin saa suoraan kepeistä nykimällä, ja toisiin voi tehdä itse twin stickin..
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.

Viimeksi muokannut Timo_L : 08.10.2013 06:25
Vastaa lainaten
  #20  
Vanha 08.10.2013, 06:50
Rak Rak ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 15.03.04
Sijainti: Oulu
Viestit: 1.551
Perusasetus

Napalukkojen hyöty liittyy juuri siihen että nurtsilla kärryn kans sommatessa saa ajella mukavasti hitaalla puolella ja säästyy kiinteen nelikon murtamisefektiltä
Eikä tartte sijoittaa ko ominaisuuden saamiseen rahaa(twinstick).

Toki nopeella puolella pelkkä takavetokin toimii, mutta sitä tuskin kukaan? käy kiistämään että hitaalla puolella se on sopivassa tilanteessa helpompaa. Ja ennekuin joku alkaa inttämään niin kyllä, onnistuu se nopeallakin puolella, mutta nyt on kyse helppoudesta ja mukavuudesta

Ja napalukkojen epävarmuudesta puhuttaessa pitäisi miettiä missä määrin niissä on ollut vikoja.
Jojotan napiksia tiedän kyllä porsineen mutta tässäkin pitää muistaa suhteellisuus, jos ne hajoaa 39.5 boggereilla hiluksissa ja siinäkin poikkeukselisesti niin en lähtis niistä tekemään ensimmäistä pirua suikan alla.
__________________
www.OFFROADOULU.com
Vastaa lainaten
  #21  
Vanha 08.10.2013, 07:48
Bj Andy:n Avatar
Bj Andy Bj Andy ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 14.09.08
Sijainti: Lemi,land of red potatoes
Viestit: 6.242
Perusasetus

Paluu ensimmäisten kysymysteni äärelle.




Vaan miten v..tussa nuo sähönapikset oikein toimii jos kyseessä ei ole se toisen vetarin katkaiseva malli?
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA
V..tut se mitään heikkoa ole...
Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry.
Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine.

Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa.

Jyrsitään Kantoja.
Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt.
0500-752101/Antsa


Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä

Antsan Tuubi
Vastaa lainaten
  #22  
Vanha 08.10.2013, 08:13
mparty:n Avatar
mparty mparty ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 29.09.10
Sijainti: Tyrnävä
Viestit: 1.516
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Bj Andy Näytä viesti


Vaan miten v..tussa nuo sähönapikset oikein toimii jos kyseessä ei ole se toisen vetarin katkaiseva malli?
Minun ymmärtääkseni tuo kuvassa alaoikealle oleva mitättömän näköinen sähkömoottori kytkee napalukon päälle ja pois.
Sähkö tuolle tuodaan spindlen läpi liukupintojen ja hiiliharjasten kautta, eli ei jotenkin vaikuta kauheen vikasietoselta ratkasulta mutta
mistäpä noista tietää


Click image for larger version

Name:	elec_hub_lock.JPG
Views:	260
Size:	73,0 Kt
ID:	41753
__________________
Lakeuden Maastoautoilijat ry / LaMaas Offroad
http://www.facebook.com/LaMaasRy

Viimeksi muokannut mparty : 08.10.2013 08:48
Vastaa lainaten
  #23  
Vanha 08.10.2013, 08:41
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.442
Perusasetus

Vaikuttaa tasan yhtä nerokkaalta ratkaisulta kuin noi katkeavat vetarit, on sitten alipaineella tai sähköllä..
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
Vastaa lainaten
  #24  
Vanha 08.10.2013, 08:52
Repro:n Avatar
Repro Repro ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 14.10.04
Sijainti: Lappeenranta, Finland.
Viestit: 9.050
Perusasetus

Miten miulla olisi muistikuva että se sähköinen napalukko kytkee ainoastaan toisen puolen irti/kiinni? Toisella puolella oli kiinteä vetolaippa.
Paratiisi Offissahan vuonna 2010 oli keltainen uuskoppainen Läjä parkkipaikalla seisomassa missä oli "sähköiset napikset", kai sen nyt joku tuntee niin saisi paremmin faktaa pöytään?
Aika jännästi menee noin varustet uuskoppaisissa Läjissä, toisella on sähköiset napikset ja esim. nimim. sikakopan uuskoppaisessa Läjässä on manuaalinen nelikon kytkentäkin, ei siis alipainekellolla. Ja on muuten alkuperäinen kun piti oikein käyttöohjekirjasta tutkia auton ostoreissulla että wtF?
__________________
Montenegro Offroad Club#10
Montenegro Racing #4
Vastaa lainaten
  #25  
Vanha 08.10.2013, 09:00
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.442
Perusasetus

Jenkit ei siis olekaan ainoita jotka osaa sekoittaa epämääräisiä osia autoihinsa?
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Napalukoista elhapero Tekniikka & Jutustelu 3 01.08.2009 07:54
Napalukoista Tekniikka & Jutustelu 2 09.03.2007 00:29
napalukoista Kepaza Tekniikka & Jutustelu 4 29.08.2006 10:16
Suzukin napalukoista?? Timbba Tekniikka & Jutustelu 1 12.09.2005 16:51
napalukoista Tekniikka & Jutustelu 5 11.02.2005 19:57


Sivu luotu: 20:50 (GMT +2).