![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#11
|
|||
|
|||
|
Parilta kaverilta puhkes hirvipassiin mennessä takarengas. Kivi soratiellä läpi. No satuin perjantaina hakemaan paikkaus sarjan autoon. Tien päällä renkaisiin paikat ja matka jatkuu. Oli kaverit kiitollisia ja hyvämielihän siitä tulee kun auttaa voi.
|
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| mitä rikoin tänään? | kami | Chit-Chat | 28 | 05.11.2012 20:56 |
| Mitä mitä? Ongelmiako softassa vai ylläpidolla? | H_Nietu | Ongelmia palstalla? Kysyttävää ylläpidolta? | 5 | 18.10.2011 01:40 |
| Vinkki:Tänään 1.4. TV2 klo 19.10 | raw | Chit-Chat | 8 | 02.01.2009 20:46 |
| Mitä karttaohjelmia käytätte ja mitä gps:ää? | telipeto | Tekniikka & Jutustelu | 53 | 25.09.2008 06:37 |
| Mitä tänään hajotin autostani. | Repro | Chit-Chat | 60 | 09.08.2008 22:13 |