![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Korvaako se buusteri jarrutehostimen kokonaan, siten että jarrutehostimella voi heittää kuikkaa ja buusteri tilalle vai? Tää on siis mulle hieman outo aihe ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
http://www.stu-offroad.com/suspensio...droboost-1.htm |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
|
||||
|
||||
![]()
Toimii ja paineen säätimellä saa just niin herkät jarrut, ku haluaa.
Mikäs siinä takavedon katkaisiassa estää kardaani käsijarrun, eli voisko mahtua vakio samuraihin?
hä ja kaikki kirjoitukse ovat muistin varaisia,eli ei kovin luotettavia koska yleensä en illalla muista mitä aamulla söin vai söinkö ollenkaan. Ja omituiset sanat saattaapi johtua tän noupädin kosketus näppäimistä, ku tulee näitä harha/viereisiä kirjaimia |
|
||||
|
||||
![]()
Kyllä se vakio samuraihin sopii. Mulla vaan on niin ahdasta siellä sektorilla...
|
||||
|
||||
![]()
Hydroa peliin vaan, tulee hyvät jarrut.
Tästä asiasta voi olla taas montaa eri mieltä, mutta itse olen käyttänyt G30 vanin hydroboostia missä on paineakku yhdistettynä itse tehostimeen. Käyttäytyy samalla lailla kuin alipainekello: säilöö hetken aikaa painetta moottorin sammuessa. Moinen vekotin on jo käytössä ja on tulossa myös uusimpaan laitokseen.
|
||||
|
||||
![]()
No hyvä pitää mallailla, joko olet mittaillu siihen vedon vapauttajaa minkälainen ilmasylkky pitäis olla?
hä ja kaikki kirjoitukse ovat muistin varaisia,eli ei kovin luotettavia koska yleensä en illalla muista mitä aamulla söin vai söinkö ollenkaan. Ja omituiset sanat saattaapi johtua tän noupädin kosketus näppäimistä, ku tulee näitä harha/viereisiä kirjaimia |
|
||||
|
||||
![]()
On mulla siihen sylkky jo. En vaan nyt muista mittoja. Mittailen sen vaikka huomenna kun jaksan.
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Varsi on 10mm ja isku 60mm. Päässä on sellainen pikalukko jolla sen saa helposti kiinni. Sylinteri tulee ulkopuolelle kiinni.
|
||||
|
||||
![]()
Nyt on osat suurinpiirtein taas kasassa, niin pääsen niputtamaan autoa
![]() Hydrobuusteri tulee talven aikana konehuoneeseen ja moottorille tarttee jotain tehdä. Nokka-akseli ja kansityöt, sekä peltisarja. Megaruutta on myös ajatuksissa ![]() Pieniä vahvistuksia pitää myös hitsailla paikaan jos toiseenkin. Kyllä tuo vielä jonain päivänä koko kisan kestää ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Etuakselin vahvistusta
Tänään sain hetken tehtyä jotain pientä tallissa. Vahvistin panhardin tuen, kun se kisoissa vähän murtui. Etumurikka tuntuu kuluvan melkoista vauhtia
![]() ![]() ![]() Pulkan sisälle laitoin tuollaiset vahvistukset. Nuo ei nyt kuvassa ole vielä ihan valmiita. Se vaatii vielä sellaista pientä hifistelyä...
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]() Hiljaa hyvä tulee ![]()
|
||||
|
||||
![]()
Tänään tuli Suzuki turattua ajokuntoon. Jarrut toimii, mutta pientä hipistelyä ne vielä vaativat. On nuo hiluxin (ln65) rumpujarrut aika mielenkiintoiset kasata
![]() Jonkin verran tuli kuitenkin ajeltua ja avattua uusia reittejä. ![]() ![]() Vinkkejä?
|
||||
|
||||
![]()
Eikös siihen kannattais laittaa levyt taaksekkin?
Joo, onhan tuollasesa rumpujarrussa monta liikkuvaa osaa ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Kannattais laittaa levyt joo. Ei noissa rummuissa nyt niin kovin montaa liikkuvaa osaa ole.
|
||||
|
||||
![]() Pulkantekoa part II
Nyt kun nuo pulkkakelit lähenevät, niin piti tuo etupulkkakin viimeistellä loppuun asti
![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]()
Jaahas. Nyt on taukoa pidetty tästä keksinnöstä. Ei vaan oo ollut motivaatiota.
Ajattelin viikonlopun aikana vääntäytyä auton alle ja pudottaa kardaanit pois paikalta ja käydä ne läpi. Ainakin yksi ristikko pitäisi vaihtaa. No joo. Ei ole mikään iso homma terveelle ukolle. Mun kohdalla asia on vähän toisin ![]()
|
||||
|
||||
![]()
Kardaanit tuli huollettua uutta vastaavaksi
![]()
|
||||
|
||||
![]()
Nykyään on ollut jotenkin liian vähän aikaa tallissa puuhailuun. Viimeksi on mr. Rohmon kanssa tullut ajeltua noin 15min. Miten on rohmo. Otetaanko joskus sama homma kahdella autolla pidemmän kaavan mukaan?
Mulla on kotona niin älyttömästi hommia, että aika ei vaan yksinkertaisesti riitä. Mä joudun olemaan nykyään sellaisena kodin hengettärenä joka yrittää pitää kotia epätoivoisesti pystyssä ![]() Ensi viikolla pitäisi aloittaa trailerin hankkiminen. Moni ajopäivä on mennyt sivu suun kun ei ole omaa traileria. Mä olen ajatellut Eduard 2700 lavettia. Onko se sellainen, että kannattaa ostaa??? Onko jollain kokemuksia ko. merkistä? Löytyykö joltain sellaista käytettynä?
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
||||
|
||||
![]()
Eräänä päivänä tuli vähän ajeltuakin
![]() Laitoin kameran kylkeen kiinni noinkin teknisellä ratkaisulla ![]() Kooste ajelusta https://www.youtube.com/watch?v=DNa38FJ7Okc
|
|||
|
|||
![]()
mukava katella projektikuvia ku joku jaksaa tehä asiallisesti.
oma tekele ku on mitä sattuu tulemaan. |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
|
||||
|
||||
![]()
siulla on muute kiero etuvanne
![]() Tuolee kuvais joka pyörää nii huomaa nätisti onko kiero vai ei ![]() |
![]() |
|
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
M: Suzuki Samurai -88 MYYTY & Suzuki DR 650 SE -96 | COWBOY | O/M/V Ajoneuvot | 4 | 19.10.2007 06:48 |
m.suzuki sj 410 ja suzuki jx | methäman | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 29.11.2006 16:14 |