![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Siis ymmärsinkö oikein, että tuohon tuli vaan kaks mankkua joista toisella säädetään oikean puolen painetta ja toisesta vasenta?
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Y-es.
|
#3
|
||||
|
||||
![]()
Eli etu- ja takasäkki on niinku samassa linjassa, siis letkulla toisiinsa yhdistettynä? Mut mitäs käy ku jarruttaa/kiihdyttää? ....täs o iha selvästi jotai mitä mie en tajua
![]()
__________________
WUOKSI OFFROAD |
#4
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
__________________
Yhtään en tiiä mitä tapahtu :O |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Just tää sama oli miullakin mielessä
![]() |
#6
|
||||
|
||||
![]()
No saahan noita ketjuja muutella "kokeilumielellä"
Aluksi oli tarkoitus laittaa ristiin mutta mutkaan ajettaessa tulisi kaatumisefekti, jos laittaa etu- ja takapään omiin piireihin niin taas kaadutaan, mutta tällä kertaa rinteessä. Vuonna 2009 oli jokainen nurkka erikseen säädettävissä ja oli muuten perseestä säätää. ![]() Mennää näillä ja katotaa mitä tuleman pitää. Nythän se käyttäytyy kuin vieteri/lehtialusta, sillä erolla että ilmansiirtymisen ansiosta pitäisi olla pehmeämpi ajaa. Mut jännä nähä, koeajoa pelonsekaisin tuntein odotellessa. |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Nii, voipiha niihi letkuihin lyyä vaik pallohanat kuristaan virtausta jos liika herkästi niiaa.... tosin tuskin iha mahoton keinu on, vissii 8/6 putkea ni ei se ilma kait ihan räpäyksessä pakene
![]()
__________________
WUOKSI OFFROAD |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
M: Suzuki Samurai -88 MYYTY & Suzuki DR 650 SE -96 | COWBOY | O/M/V Ajoneuvot | 4 | 19.10.2007 06:48 |