![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
|
||||
|
||||
![]()
Jos vielä eri ammattialoja miettii niin rakentaminen on yks kaiken tietävien erikoisala. Parissa kohteessa oon joutunut purkaan vastaavan mestarin sopimuksen kun tee-se-itse mies ilmoitti ettei korjaa omia kötöstelyjään kehotuksesta huolimatta
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
|
|||
|
|||
![]()
Kaikki pahimpia on 18+ ikäset lippahattupäät jotka tietää kaiken paremmin kuin sinä.
Ei mitään ammatillista kokemusta, ei mitään elämän kokemusta, ei yleensäkkään muuta kokemusta kun vittuilua. Paras yleisasiantuntija vaan sattuu olemaan sekatyömies mikä ei ole kaihtanu mitään työtä mitä on tarjottu. Joku sanoi joskus tällä palstalla että olen kuin traktorikaivuri, käyn moneen hommaan mutten mihinkään hyvin ![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Offaritkin eri alojen ammattilaisia | kellukka | Chit-Chat | 114 | 25.03.2016 22:17 |
kaikkien maastureiden alkup. et luvut. | kiituri | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 22.04.2010 21:12 |
Kaikkien Offroad videoiden parhaimmistoa | Rekisteröimätön | Linkit | 4 | 14.12.2009 22:39 |
Kaikkien autokokoelmien äiti | Joske | Chit-Chat | 16 | 08.06.2009 19:16 |
M/L: Kaikkien aikojen huonoimmat lumirenkaat | Ahosensetä | O/M/V Renkaat ja vanteet | 4 | 24.03.2006 07:49 |