Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Vastaus

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 30.09.2013, 21:14
ssuvik:n Avatar
ssuvik ssuvik ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen

Rekisteröitynyt: 29.02.12
Sijainti: Nurmo
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja mxä Näytä viesti
liittynee jykevähkösti ikäpolitiikkaan?seuraillut tässä jo pari vuosikymmentä esim omaa-ja kavereidenkin-faijoja..+50 iässä tietämys kaikesta,siis ihan kaikesta,tuntuu nousevan,RAJUSTI itse olen ilmoittanut lähimmille lapsuudenystäville,että ks oireyhtymän merkkejä minussa havaitessaan tulee minut viipymättä lopettaa... vai moniko EI omaa isää,ukkia,appiukkoa,naapuria,setää tjs joka tietää aina paremmin?kaikesta.vaikka puhuttaisiin juuri sun omasta alasta/harrasteesta,josta varmuudella tiedät 8-0 paremmin?
Mun appiukko on ihan viimesen päälle besserwisser. Välillä tekis mieli täräyttää luja kuti suoraan nenänpäähän.

Vanha 30.09.2013, 21:43
ZAU:n Avatar
ZAU ZAU ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen

Rekisteröitynyt: 13.11.05
Sijainti: vaasa
Perusasetus

Isä-ukko sanoi joskus muinoon että.On mielestään kätevä kaikkeen mutta ei mihinkään pätevä.

zau(ät)offipalsta.com

Nolnelnol-7181850
Vastaa lainaten
Vanha 01.10.2013, 08:59
Finderi:n Avatar
Finderi Finderi ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++

Rekisteröitynyt: 09.09.08
Sijainti: Jyväskylä
Perusasetus

Jos vielä eri ammattialoja miettii niin rakentaminen on yks kaiken tietävien erikoisala. Parissa kohteessa oon joutunut purkaan vastaavan mestarin sopimuksen kun tee-se-itse mies ilmoitti ettei korjaa omia kötöstelyjään kehotuksesta huolimatta
Vastaa lainaten
Vanha 01.10.2013, 09:43
Teme74:n Avatar
Teme74 Teme74 ei ole kirjautuneena
Konkari+++

Rekisteröitynyt: 26.03.11
Sijainti: Salo/Pertteli
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ssuvik Näytä viesti
Mun appiukko on ihan viimesen päälle besserwisser. Välillä tekis mieli täräyttää luja kuti suoraan nenänpäähän.
x2
Vanha 01.10.2013, 10:21
Murros Murros ei ole kirjautuneena
Konkari++

Rekisteröitynyt: 12.08.11
Sijainti: Pirkanmaa
Perusasetus

Kaikki pahimpia on 18+ ikäset lippahattupäät jotka tietää kaiken paremmin kuin sinä.
Ei mitään ammatillista kokemusta, ei mitään elämän kokemusta, ei yleensäkkään muuta kokemusta kun vittuilua.

Paras yleisasiantuntija vaan sattuu olemaan sekatyömies mikä ei ole kaihtanu mitään työtä mitä on tarjottu.

Joku sanoi joskus tällä palstalla että olen kuin traktorikaivuri, käyn moneen hommaan mutten mihinkään hyvin
Vastaa lainaten
Vastaus

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Offaritkin eri alojen ammattilaisia kellukka Chit-Chat 114 25.03.2016 22:17
kaikkien maastureiden alkup. et luvut. kiituri Tekniikka & Jutustelu 1 22.04.2010 21:12
Kaikkien Offroad videoiden parhaimmistoa Rekisteröimätön Linkit 4 14.12.2009 22:39
Kaikkien autokokoelmien äiti Joske Chit-Chat 16 08.06.2009 19:16
M/L: Kaikkien aikojen huonoimmat lumirenkaat Ahosensetä O/M/V Renkaat ja vanteet 4 24.03.2006 07:49

Sivu luotu: 11:08 (GMT +2).