![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|||
|
|||
![]()
minulla on pari kpl:tta 2L koneita auki.. mistä löytäs kestävät veivit ja männät? kiitoksia etukäteen
|
|
|||
|
|||
![]() ![]() Minkähänmoisissa hinnoissa näihin on jäähdyttimet kun ei ainakaan Motonet:in valikoimassa näkynyt? |
|
|||
|
|||
![]()
Jännitteensäädin. Joku kirjotti että kannattaa hakea pelkästään toyotan varaosatiskiltä, mutta ostin kuitenkin omaan hiluun motonetista ja reilu vuoden päivät se ainakin pelasi niinkuin kuuluu...
|
||||
|
||||
![]()
ok. Tarvii kysästä mitä marmorilla maksaa ku olis lähempänä.
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Joku jälkituotanto tai tehdaskorjattu taitaa olla. Paikoin oli peltiosat senverran rosoiset joten olisko ollut kivikylvyssä ennen kennotusta. Hyvin sillä ainakin lämmöt pysyy kurissa mikä pääasia.
|
||||
|
||||
![]()
Itellä kans ollu kaksi vuotta tarvike malli merkkiä en muista paikallisesta ikh puljusta ostin aika lähelle kolmekymppiä oli hinta.
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Nyt vaihdettu motonet laatuun jännitteensäätäjä ja toimii. Saas nähdä kauan kestää. Vanha oli saman merkkinen ja kesti noin 5 vuotta.
|
|
|||
|
|||
![]()
Tojotaan kannattaa aina kysyä orkkisjäähdyttimen hinta. On monesti halvempi kuin tarvike, outoa mutta totta...
|
|||
|
|||
![]()
Ja korjaus voi olla yllättävänkin halpa. Vanhaa kannattaa korjauttaa. nimim. 1oe alavesiletkun liittimen uudelleenjuotto.
|
|
|||
|
|||
![]()
Joku joskus kyseli hiluksin peilin lämmityksistä..
Noh, perehdyin hieman asiaan; - Se valkoinen mämmi, mikä puree kuin tauti ja pitää peilin kiinni "sisäkehyksessä" on liimaa, joka antautuu kun sille antaa lämpöä. Itse käytin kuumailmapuhallinta, mutta peilin lasi oli jo rikki, joten ei tarvinnut varoa. Uuni lienee myös hyvä vaihtari. - Lasin taakse mahtuu liimaamaan esim. mönkkärin kahvanlämppärilelementin. Itse tilasin ebaysta molemmat peilit, joissa oli jo lämmityselementit. Hintaa oli jotain 5-10 puntaa kappale. - Johdot vedin itse oven alemman saranan luota, (auton ja oven päässä molemmissa tilavat läpiviennit) ja sitten ovipahvin alta ylös. Peili on kiinni kolmella ruuvilla, ja kantojen keskellä on kumitutti. Leikkasin kumitutin pois ja sieltä johdot edelleen. Peilin karmiin piti tehdä yksi reikä. Asennus olisi muuten valmis, mutta kiireessä väänsin uuden peilin halki.. Joten nyt johdot on vaan vedetty molempiin päihin, ei kytketty.. Näin meillä... |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
No eipä kestänyt kauaa 9 Km Ja sit taas suli käämit.. Kaikki mittarin valot sytty myös. Olisko vika laturissa?? ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Mistä kannattaa laturi ostaa hiluxiin ja minkä kokonen?? Autossa on cd soitin, Katolla työvalot, Nokalla vinssi, Lisävalot, Akkuina optiman 55ah
|
|
||||
|
||||
![]()
Nyt ei toimi enää kuskinpuolen valoka edessä. Voiko se olla samaan liittyvää? Maadotus vikaa kenties? välillä syttyy ja välillä taas ei.
|
|
||||
|
||||
![]()
Kun auto käy niin jänniteen säädin näyttää 0.44 laturi 11.8 akut 11.8 jos mittasin oikeista kohdista. Sit ku auton sammuttaa niin lukemat on
jännitteen säädin näyttää 12.5 laturi 12.5 akut 12.5 Lukemat siis rikkinäisellä säätimellä. osaisko joku kertoo mistä ettiä vikaa ennen ku laittaa taas uuden säätimen. |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
|
|
||||
|
||||
![]()
Kyl se ihan hyvält näyttää päällisin puolin en oo viel irrottanut. Huomenna tarvis vetää ven rantaan 3km ja pois sieltä 3km.
|
|
||||
|
||||
![]()
O-ou!
Kaikki muut sähkövehkeet pelaa, valot, ym, mutta kun laitan virrat päälle niin hehkun merkkivalo ei syty eikä avainta lisää kääntäessä starttaa? Kun käännän avaimen starttiasentoon niin airbagin merkkivalo sammuu ja kello himmenee mutta mitään muuta ei tapahdu. Jotkut releet napsuu aivan normaaliin tapaan kyllä. Mikä tässä voisi olla vikana? 99vm LN170 hiiluksi siis kyseessä... |
|
||||
|
||||
![]()
Tarkista akkujen navat, itse jouduin vaihtamaan ne peltiset kengät pois kun eivät menneet tiukalle.
|
|||
|
|||
![]()
Akkujen varaus kannattaa myös mitata, seurava kipupiste saattaa sitten olla virtalukko
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Uudemman mallin hiacesta passaa laturi siinä on se alipaine pumppu päässä 65am. Oli isoin mitä löyty suoraan sopivana.
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Autossa on olemassaan jonkunnäköinen sähköinen ajonesto, liekkö sellanen paukahtanut päälle? Pitääkö lähteä jututtamaan paikallisia autovarkaita? |
|
||||
|
||||
![]()
Tuo aiemmin bensaa saanut syöttöpumppu taitaa olla elämänsä ehtoolla joten vaihto edessä.
Joutilaana turbollisen pumppu mutta ei aavistustakaan missä syötönsäädöt siitä joten olisko jollakin pumppua tehdasasetuksilla hollilla ja viitsis mitata syöttöruuvin pituuden ja katsoa karan asennon. Olis mukavampi lähteä hakemaan säätöjä kun ne olis edes hiukan kartalla kun suuri epäilys että tuossa mun pumpussa ne on liki kaakkoa.
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Muillekkin tiedoksi: Oireet: Kaikki muut sähkövehkeet pelaa, mutta ei hehkuta eikä starttaa. Vika: 20A sulake "AM2" palanut, löytyy akun vieressä olevasta sulakerasiasta. |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Mikä sen kytkee päälle / pois? Itsellä saman mallin kotelo eikä siinä ainakaan minkään valtakunnan ajonestoa ole. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 4 (0 jäsentä and 4 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
hdj`iin joudet l´j 70´seen käykö?? | henteri | Tekniikka & Jutustelu | 20 | 02.03.2008 20:02 |
LN 65 Hiluksiin korotus jouset? | -Ville- | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 20.02.2008 21:15 |
käykö HDJ:n jouset LJ:hin? | Jari_M | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 23.05.2007 20:24 |
M: HiLux LN65 jouset+muutakin, JOUSET MYYTY! | A45 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 25.04.2006 18:14 |
MISTÄ UUDET JOUSET BJ40:seen =>Käykö Hj 60 jouset? | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 03.12.2004 21:34 |