![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]()
Lainaus:
Miten onkos kovatkin jarrut? jos yksi paksuista letkuista menee jarru tehostimelle ja yksi imariin ja se pelti putki sellaiseen pönttöön auton alla niin jonkin näköinen jakotukki/venttiili puuttuu alipaine linjasta. Kokeile jollain imeä (suoraan suuhun ei kannata ottaa) siitä pikku letkusta kuuluuko ääntä mistään. Sellaista vois kokeilla et limu/mehu pullon patterilla lämmittää ja lämmityksen aikana korkkiin tekee ilmatiiviin sovitteen pikkuletkulle ja pullon sitten korkkiin kiinni ulkona niin hetken päästä on alipainetta ja sit lämppärin vipuja kääntelemään et liikkuuko mikään Ehdotukseni on täysin puhtaita arvauksia eikä välttämättä auta mihinkään ja suoritetaan omalla vastuulla ![]()
__________________
Positiivinen rasismi? Jos ei natiivi pyytää jotain se pitää antaa ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta. Jos natiivi pyytää jotain se pitää kieltää ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta. |
#2
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Mie tosin yhistin imusarjan letkun ja lämppärin letkut, niin vivuista käännellessä kyllä kuuluu liikettä ![]()
__________________
"A Jeep,not a car,not a truck,but a Jeep" - Grand Cherokee 5.9 Limited - |
#3
|
||||
|
||||
![]() Seuraava ongelma...
Tapahtu näin...
Ja sitten tuli lommo auton pohjaan Tuossa olis jotaki numeroa näkyvissä Ja toisella puolella luki SPICER.. Googletuksen perusteella vois olla C2-2-551, mutta mistä uusi samanlainen?? Samanlainen laippa löytyy kardaanin toisesta päästä, mutta sekään ei Jamantin mukaan ole Jeepin alkuperäinen, kun on tuo PTO mötikkä tuohon Suomeen tuotaessa laitettu, niin samalla laitettu laippakin kartaanin päähän. Ja Jeepissä on alumperin yoke molemmissa päissä??
__________________
"A Jeep,not a car,not a truck,but a Jeep" - Grand Cherokee 5.9 Limited - |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Vertaas range roverin laipan pulttijakoa. Ristikko ainakin on sama.
|
#5
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Yks vaihtoehto on ottaa hj:stä kardaanin takapää ja käyttää hj:n laippaa ja ristikkoa... Tämmöstä oli vähän suunnitelmissa kaverilla..
__________________
"A Jeep,not a car,not a truck,but a Jeep" - Grand Cherokee 5.9 Limited - |
#6
|
||||
|
||||
![]() ...
Ollu jeepin laiton kanssa aika hiljasta jonku aikaa. Leimaki vanheni vuoden vaihteessa ja olis laitettavaaki jonku verran.
- Takavalot (tehty pakkivaloa lukuunottamatta) - Käsijarru toimintakuntoon - Nopeusmittarin vaijerin vaihto (uus löytyy) - Ohjaustehostin vuotaa (uus pumppu ja käytetty simpukka löytyis varalta) - Vaihelaatikon jäähdytin vuotaa (uus löytyis) - Tuulilasin pesuri ei toimi (vika varmaan katkasiassa) - Pientä paikkausta pohjaan Näillä varmaan selviäis katsastuksesta... Sitten muuta laitettavaaki olis ainaki. - Peräkontin välipohjan uus versio - Paineilmajärjestelmän parantelua - Akuille / sähköille uus kotelo - Vetopisteitä edelleen...takapuskuri?? - Työvaloja - Tunkille paikka - Bensakanisterille paikka - Kaikkia muuta pikku hipistelyä...... Jos tässä olis itelle vähän muistutukseksi listaa ![]() Tuohon edellä mainittuun kardaanin laippa asiaan liittyen kaverin mittausten mukaan range roverin laipan jako olis sama, mutta tämä minun asia selvisi, kun sain ostettua palstalaiselta Jeepin kardaanin puolikkaan, jossa oli laippa. Tuli tuossa viikolla laitettua nuita takavalojaki ja tuossa tulos: Vielä vähän peltiä ympärille ja solis valmis. Pitäs tosin vielä perehtyä pakkivalon toimintaan ko ei tuu sähköä ollenkaan.. Olisko jollakin käteviä ehdotuksia työkalupakiksi, kun tuo kamasan laatikko alkaa purkaantumaan osiks? Pitäs sopia tuonne takalaatikkoon, eli enintään ~21cm korkia sais olla ja sinne pitäs sopia hylsyt, räikät, kiintoavaimet, meisselit ym. pikku työkalut.
__________________
"A Jeep,not a car,not a truck,but a Jeep" - Grand Cherokee 5.9 Limited - |
#7
|
||||
|
||||
![]() Leimaki tuli
Tällehän ei oo oikein muuta tehty ko katsastushuoltoa viimiset kolme kuukautta
![]() Tänään tuli kuiten leima, kun sai raidetangon ja ohjauksen välitangon päät vaihettua.. Oli vähän hankaluuksia saada sopivia, mutta itellekki muistutukseksi, että päät oli hdj:n takatangosta 23 milliset ja vasemmalla oikiankätiset ja oikealla vasurit. Nyt olis vähän huolia voimansiirrossa. Vaihelaatikko vaihtaa vasta 5000 rpm:llä ja jakiksesta ei mee pikkupuoli päälle ollenkaan. Jeeppifoorumilta sain jo vinkin, että vaihelaatikko ongelma johtuu ilmeisesti virheelisestä laatikolle menevästä jarrupolkimen asennosta. Jakiksen kanssa oli aikasemminki ongelmia mutta sillon se korjaantu vaihelaatikkoa nostamalla ylöspäin.. Pitänee testata vivuston toimintaa ja kurkata lootaan sisälle... Semmosia ajatuksia.. Olishan se mukava välillä ajaakki, eikä koko aikaa vaan koittaa saaha tuota kuntoon ![]()
__________________
"A Jeep,not a car,not a truck,but a Jeep" - Grand Cherokee 5.9 Limited - |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myydään Jeep XJ Cherokee | XJ Cherokee | O/M/V Ajoneuvot | 5 | 15.02.2011 15:12 |
Myyty Jeep Cherokee XJ | tolone | O/M/V Ajoneuvot | 8 | 04.06.2010 18:24 |
Ostettu Jeep Cherokee Xj | pastirolli | O/M/V Ajoneuvot | 2 | 25.05.2010 13:41 |
Myyty Jeep Cherokee XJ | Jeeper | O/M/V Ajoneuvot | 5 | 29.11.2008 09:53 |
Jeep Cherokee (XJ) markkinat??? | Jare | Tekniikka & Jutustelu | 29 | 26.01.2006 08:53 |